Stran 1 od 2

Felicia tresenje med speljevanjem

Objavljeno: Sr okt 19, 2005 8:33 pm
Napisal/-a mmatjaz
Ok. imam nejasnost glede tegale problema :?: . Imam felicijo 1.3 GLXi ob speljevanju v prvi ali rikvercu pri napol spuščeni sklopki avto močno zatrese in ne neha dokler sklopke ne spustiš ali pa stisneš v drudi ali tretji prestavi pa ni nobenega tresenja. Tresenje se v kabini čuti kot poskakovanje ( kot hitro speljevanje po mokrem s slabimi amortizerji ). Stvar se pri hitrem speljevanju ne pojavi ampak samo pri blagem speljevanju pri cca 1200 do 1500 obratov. Aja tudi če je avto močneje obremenjen ( naprimer pot na morje ali pet oseb ) tresenja skoraj ni. Avto mi to počne že dve leti oziroma odkar ga imam in se stvar ne slabša ????. Ok nato mi je pri 90.000 počil potisni ležaj in sem mislil da je bilo to to :? .No ker je bil že čas semw dal zadevo generalno urediti. Nova sklopka, potisni ležaj, košara potem nosilci motorja in menjalnika itd samo zajla za sklopko je ostala ista :lol: . No na poti domov sem opazil da avto trese popolnoma isto :evil: ?????. No iz obupa sem začel kar po vrsti; pa sem zamenjal kable pa kapo svečke filter za zrak, jermen verigo pa še kaj mimogrede. In nato sem pop....L :evil: :twisted: avto še vedno trese.
Jast sem nad tem problemom obupal zato pač hitreje speljujem, kar mi ni preveč všeč
zato če vidite naspidirano škodo ki štarta k na rellyu na semaforju, je to zaradi tehničnih težav ;) :lol:
Prosim če ima kdo kakšno idejo bi ga lepo prosil za kakšen odgovor :( .
Moje razmišlanje ko mi je zmanjkalo idej:
- ali je stvar lahko povezana z uplinjačem ( membrana ali kaj takega )
- ( avto ne trese ko je močneje obremenjen ) ali je možno da so sprednji amortizerji, ki so sicer bili zamenjani 2 leti nazaj ni so čutiti vredu.lahko pa da so mi podturil kaj čudnega ALKO al neki takega se mi zdi.
Zelo bo hvaležen kakšne ideje.
L.P.M

Objavljeno: Sr okt 19, 2005 8:43 pm
Napisal/-a imilet1
tudi jaz imam isti problem pri feliciji 1,9D, ko spuščam sklopko počasi mi nekaj tolče in to zelo močno, ni nosilec in ne ležaj,nikakor ne morem ugotoviti kaj bi bilo, imam pa občutek da mi tolče točno pod pedali, kot bi nekaj po karoseriji tolklo...
ko pritisnem malo gasa je zadeva malce tišja???Ko grem rikverc tolčenja ni!! moji lezaji na amortizerjih so novi,gumice tud pa je isti k....

nevem kaj bi blo?

Objavljeno: Če okt 20, 2005 7:13 am
Napisal/-a peters
Sem najprej hotel obtožiti lamelo ali potisno na sklopki, pa sem v nadaljevanju videl, da si že menjal. Po opisu sem namreč sodil, da drugo ne more biti.
Glej, če bi bilo za tresenje krivo kaj drugega, se to točno vidi oz. sliši. Ugotavljanje preko foruma je zelo nehvaležno. Poskusi se povezati s kakim frendom, ki ima izkušnje pri šraufanju avtov (znamka ni važna) in na kanalu tako dolgo ugotavljajta in simulirajta, da bosta ugotovila.
Btw: si bil zraven ob menjavi sklopke? Čisto mogoče je, da je še vedno ta kriva, ker ti morda niso menjali obojega (lamele in potisne plošče).

Objavljeno: Če okt 20, 2005 7:48 am
Napisal/-a svadreb
Men vse kaže na slabo sklopko. Lahko, da ti sploh niso zamenjali ampak so kao le neki štelali, lahko da so ti zamenjali le en del, ali pa so dali not kako slabo robo.

Zamenjati je treba vse: potisni ležaj, potisno ploščo in lamelo. Pa kupi kako preverjeno kvaliteto, npr. LUK. Zanjo pravijo, da je dobra.

Lahko pa tud da je konstrukcija sklopnega mehanizma tovarniško slabo razvita in izdelana in pač trese. Tako kot pri Ladi Samara. Z novim sklopnim kompletom tud bolj kot ne trese.

Objavljeno: Če okt 20, 2005 7:55 pm
Napisal/-a mmatjaz
EJ ful hvala za vse odgovore je pa takole.

imilet1 mislim da imava popolnoma enako težavo po opisu ISTO

Na avtomobile se kar dobro spoznam, ker sem včasih kar velik šraufov. Sklopka je sigurno nova ( sem bil zraven ob menjavi ) ker mi jo je menjal mehanik, ki ga dobro poznam ( sem pomislil na to ). Tako da razni amaterski nategi ne pridejo v poštev.
Res nisem testiral na kanalu ker se to ne pojavi če je avto pri miru naprimer če zategneš ročno in probaš speljat. Tresti začne takoj potem ko se začne avto premikat.
zanimivo je to da ne potrese niti malo če imaš zategnjeno ročno in probaš speljat hitro ali počasi NIČ, avto črkne tako da sklopka ne drsi. kaj pa vem res sem že vse premislil pa mi ni jasno.
hvaležen bom še kakšne ideje. L.P.M. ;)

Objavljeno: Če okt 20, 2005 8:41 pm
Napisal/-a imilet1
serijska napaka pri feliciah po 7letih(ha-ha)...joke

Objavljeno: Če okt 20, 2005 9:59 pm
Napisal/-a lisko
No ja zanimivo...... že pri par avtkih se je tole pojavlo..... enak primer mam jaz na obeh petkah... na obeh petkah je nova skllopka....... moj dizlček ma celo generalko narjeno ( od podvozja do motorja) pa še vedn trese.... podobno kot da hoče avto poskakovat na mestu....... kaj bi to blo pojma nimam sem že zdavni obupal...... ni pa pr men tok očitno da neb mogu normaln spelet.

Objavljeno: Če okt 20, 2005 10:12 pm
Napisal/-a marko stare
A je kdo pomislu na nosilce motorja menjalnika, lahko je vzrok tudi hidr. cilinder sklopke ali olje....če ima tak sistem to ne vem.

Objavljeno: Če okt 20, 2005 10:18 pm
Napisal/-a imilet1
ko sem menjal zadnji nosilec menjalnika, sm mel približno pol ure malce tišje speljevanje,pol pa spet????

Objavljeno: Pe okt 21, 2005 6:33 am
Napisal/-a svadreb
Mogoče so pa nosilci motorja (in menjalnika) pretrdi in namesto da bi ob speljevanju zavibrirala le motor in menjalnik, se te vibracije prenesejo na celo šasijo.

Objavljeno: Pe okt 21, 2005 10:56 am
Napisal/-a mmatjaz
Aja nevem če sem že omenil ampak nosilci so vsi novi od motorja in menjalnika in tako kot pravi imilet1 kakšen dan je blo mir potem pa spet isto. Sem se pa nekaj spomnil. Torej vsakič ko je bil avto dlje časa na dvigalu naprimer tudi ko smo menjali zadnje amortizerje je bilo kakšen dan v redu pol pa spet. HM HM

Objavljeno: Pe okt 21, 2005 11:12 am
Napisal/-a mmatjaz
Ne v drugi ali kateri koli prestavi NIČ razen rikvercu. In tudi če zategneš ročno pa probaš speljat ne. sem pa včeraj govoril z enim mehanikom pa pravi da bi lahko bil vztrajnik. OK možno sam zakaj v drugi in tretji ali pa z ročno v prvi nič ne ruka
pa tudi stvar se nič ne slabša v vseh teh letih.

Objavljeno: Pe okt 21, 2005 12:02 pm
Napisal/-a svadreb
Madona, pa saj si zamnenjal že vse vitalne dele podvozja!

Men se vse bolj zdi, da gre za kako tovarniško hibo, ki jo ti avti pač imajo.

Objavljeno: Pe okt 21, 2005 1:34 pm
Napisal/-a mmatjaz
Jah sej vse sem že zamenjal pa nič ne pomaga tko da nakoncu popiz...š. Za avtomobile sicer lepo skrbim in če je treba kaj zrihtat pač ponavadi zrihtam vse kar je treba tako da sem mogoče b**** ker sem resnično zamenjal na avtu vse kar sploh lahko crkne zdaj ko sem obupal avto prodajam kljub temu da so me servisi do sedaj koštali skoraj toliko kot je avto vreden ampak jast ga mam DOST :evil: . To cukanje mi gre tako na K, da mi je muka naresti vsak kilometer po mestu kjer je dosti speljevanja. Drugače pa avto brezhiben in mi je lepo služil čeprav je škoda. Trpežen avto, prenese marsikaj pa tudi servisi niso pretirano dragi nikoli pa me ni pustil na cesti.

Objavljeno: So okt 22, 2005 10:41 am
Napisal/-a imilet1
še kak mehanik??

Objavljeno: So okt 22, 2005 7:42 pm
Napisal/-a tešo
kaj pa ko zmanjšuješ hitrost, in prestavljaš iz višje v nižjo trese kaj?
je pa ta problem pri večini favoritkah, in je blo ponavadi krivo da lamela ni bila dobro pritrjena.

sej zamenjal si vse kar, sam pomoje je ziher neki v sklopki :!:

Objavljeno: Ne okt 23, 2005 2:10 am
Napisal/-a imilet1
ej men ful trese avspuh dokler je pod čokom(zauh), pa ropota tista stvar od tazadnjega lonca proti mašini(sprednji lonec-neki mi ful notr ropota), tko da je možno da mi to,ker ko dam malo gasa,ropota praktično ni.(je pa tik pod voznikovimi nogami ta lonec, tko da je to skor zihr to.....

Objavljeno: Ne okt 23, 2005 9:11 am
Napisal/-a AgitatoR
Men je Favoritka potresla ko sem prestavil v nižjo prestavo - pri bremzanju z motorjem. Saj potem sem pogruntal sistem da je čim manj treslo. Potisna je bila za zamenjat.