Stran 2 od 2

Objavljeno: Ne okt 23, 2005 10:40 am
Napisal/-a imilet1
sam če je potisni lezaj pol tud v prostem teku ropota in se sliši ko stisneš in spustiš sklopko(ko razdvaja), pri meni se pa nič ne sliši tko da bo pomoje kr avspuh...

Objavljeno: Ne okt 23, 2005 11:04 am
Napisal/-a mmatjaz
Jah da bi lonec ali katalizator tolkel ne vrjamem ker ne samo da zaropota ampak začne avto brcat k potrebna kobila.
aja še enkrat lamela, košara, potisni ležaj, semering vse novo.

Objavljeno: Ne okt 23, 2005 12:18 pm
Napisal/-a imilet1
kaj pa pravjo na škodilak servisu??? :oops: :oops: :?: :?: :?:

Objavljeno: To okt 25, 2005 11:26 am
Napisal/-a kixs
Evo mam prakticno identicen problem pri svoji Alfi 145 L99.

Sam hvala bogu ne dela to vedno... ampak sklopko spustim tako pocasi in z obcutkom, kot da je avto iz porcelana :lol:

Se pa kak dan res zgodi, da kljub pazljivem speljevanju misli cel avto razpast :x Katastrofa!! :evil:

Drugace sem sumil sklopko, pa mehankar pravi, da je se cisto vredu. Probleme imam sicer z motorckom prostega teka (malo nihajo obrati gor in dol), ampak ne vem, ce bi lahko to bil problem.

Ne vem... :?

Objavljeno: To okt 25, 2005 10:13 pm
Napisal/-a sonček
Kaj pa zajla za sklopko,ker jo bom tud jest moral menjat,ker mi mal nerodn speljuje zlasti v mestu "obup".

lp

Čisto nemogoča fora

Objavljeno: To dec 06, 2005 10:49 pm
Napisal/-a mmatjaz
Živjo že dolgo me ni bilo tu, se pa zahvaljujem za vse vaše odgovore.
Mislim da sem pogruntal v čem je bil problem, zadeva je bila čisto banalna bi se pa smejal če bi mi kdo rekel da je v tem težava. Avto je tako nabijal med speljevanjem da bi rekel da gre za težko mehansko okvaro. Pri avtu se mi je že nekaj časa zdelo da pod nizkimi obrati nima navora in pa da v leru nikakor ne morem držat obratomerja na 1000 obratov na 2000 ali 3000 ni panik na 1000 pa ne. Ali gor ali pa dol uglavnem nihanje. Spomnil sem se podobne težave pri nekem drugem avtu ki ga je hecal monotronic. Preveril sem komplet elektroniko namreč tudi škoda ima monotronic in ugotovil felicija ima tri varovalke za monotronic št.1, št.4 in št.20. Varovalke so bile sicer O.K. so pa bili kontakti nekam sumljivo oksidirani zato sem odmontiral komplet ploščo kjer se nahajajo varovalke in releji in na spodnji strani na tiskanem vezju odkril kar nekaj slabih lotov nekateri popokani pa ne od kakšnega stika ampak preprosto nekvalitetno zalotano. Najhuje pri prvi varovalki ki pa je ravno za monotronic.
Stvar sem na novo polotal in zamenjal varovalke. Takoj ko sem sestavil sem opazil da je štandgas nekoliko višji bistvenih razlik pa ni bilo. Takoj ob prvem speljevanju sem opazil da avto ne trese več :shock: :lol: . Tako da je imel očitno monotronic mal prebavnih motenj zaradi slabih kontaktov, avto je pa tako cukal in nabijal da sem bil 100% da gre za nekaj mehanskega.

Objavljeno: To dec 06, 2005 11:14 pm
Napisal/-a bass
Nikol si nebi mislu :shock: Bedarija

Re: Čisto nemogoča fora

Objavljeno: To dec 06, 2005 11:34 pm
Napisal/-a sonček
mmatjaz je napisal/-a:Živjo že dolgo me ni bilo tu, se pa zahvaljujem za vse vaše odgovore.
Mislim da sem pogruntal v čem je bil problem, zadeva je bila čisto banalna bi se pa smejal če bi mi kdo rekel da je v tem težava. Avto je tako nabijal med speljevanjem da bi rekel da gre za težko mehansko okvaro. Pri avtu se mi je že nekaj časa zdelo da pod nizkimi obrati nima navora in pa da v leru nikakor ne morem držat obratomerja na 1000 obratov na 2000 ali 3000 ni panik na 1000 pa ne. Ali gor ali pa dol uglavnem nihanje. Spomnil sem se podobne težave pri nekem drugem avtu ki ga je hecal monotronic. Preveril sem komplet elektroniko namreč tudi škoda ima monotronic in ugotovil felicija ima tri varovalke za monotronic št.1, št.4 in št.20. Varovalke so bile sicer O.K. so pa bili kontakti nekam sumljivo oksidirani zato sem odmontiral komplet ploščo kjer se nahajajo varovalke in releji in na spodnji strani na tiskanem vezju odkril kar nekaj slabih lotov nekateri popokani pa ne od kakšnega stika ampak preprosto nekvalitetno zalotano. Najhuje pri prvi varovalki ki pa je ravno za monotronic.
Stvar sem na novo polotal in zamenjal varovalke. Takoj ko sem sestavil sem opazil da je štandgas nekoliko višji bistvenih razlik pa ni bilo. Takoj ob prvem speljevanju sem opazil da avto ne trese več :shock: :lol: . Tako da je imel očitno monotronic mal prebavnih motenj zaradi slabih kontaktov, avto je pa tako cukal in nabijal da sem bil 100% da gre za nekaj mehanskega.


Iz lastnih izkušenj ti povem da je to kar pogosta okvara pri škodah tako je potrebno spucat oz. menat.

lp

Objavljeno: Če dec 08, 2005 8:29 pm
Napisal/-a tešo
:shock: :shock:

ne me jebat.

dobr da si tole sporoču mojga kolegaa tud neki podobnega zajebava in smo tud že zamenjal pol juilke. to mormo sprobat