Stran 1 od 1

Objavljeno: Če okt 20, 2005 2:20 pm
Napisal/-a RedBull™
pač naj ga čist normalno vozi...edino visokih obratov naj se malce izogiba. Torej normalna vožnja,pa je ;)

Objavljeno: Če okt 20, 2005 2:29 pm
Napisal/-a KANZYANI
Prvih 1000 km naj bol pazi pri obratih, ne po penzjonersko ampak bol umirjeno ;)

Objavljeno: Če okt 20, 2005 3:24 pm
Napisal/-a Štraus
šmeks je napisal/-a:pač naj ga čist normalno vozi...edino visokih obratov naj se malce izogiba. Torej normalna vožnja,pa je ;)

točn tako :)

Objavljeno: Če okt 20, 2005 5:27 pm
Napisal/-a PiLLLe
Tam kjer ga je kupil je dobil tocna navodila kako z avtom ravnati dolocen cas.

Objavljeno: Če okt 20, 2005 5:50 pm
Napisal/-a subi92
PiLLLe je napisal/-a:Tam kjer ga je kupil je dobil tocna navodila kako z avtom ravnati dolocen cas.


Gas u podn ker je v garanciji (če bo kaj stran padlo naj zdej kajne :twisted: ).
No ja drugače pa tako kot je rekel Šmeks naj ga vozi normalno, kasneje pa ...

Objavljeno: Če okt 20, 2005 6:25 pm
Napisal/-a danny
Pa ne pozabit olja kontrolirat....
Lahko so kaki renoji požrešni olja.... Kajti če ti pri 5kkm zasveti lučka za olje, si že naredil škodo. (to se dogaja, ampak pri vseh avtih, da ne bo kdo mislu, da sem proti renoju)

Objavljeno: Če okt 20, 2005 6:37 pm
Napisal/-a Mr007
sam tis ta j***a :D k c bos u zacetka zanemarju avto bo skoz zamorjen... tisat tisat tisat kokr gre.... pa u garanciji menjat vse kr se da... :D

Objavljeno: Če okt 20, 2005 6:50 pm
Napisal/-a INFINITI
No bom jaz malce napisal. Prvih 1000-1200 kilometrov je priporočljiva tko vožnjica do ene 3.500 - 4000 rpm z čim bolj pogostim šaltanjem gor-dol da se vsa mehanika ulaufa. Če je le možno se na začetku uporablja MINERALNO olje in ne sintetsko ali polsintetsko do prve menjave olja oziroma konca ulaufavanja motorja. Mineralno zato, ker sintetika naredi motorne dele "pregladke" in se deli ne uležejo in ne ostružijo tako učinkovito kakor bi se sicer.
Naj še povem da ta postopek ni "mus" da avto normalno funcionira, ampak tisti ki to počnemo zelo dobro vemo kako se takšni postopki obnesejo kasneje ko ima motor 100.000+ kilometrov za sabo. ;)