Stran 1 od 1

utripanje luči...

Objavljeno: Pe okt 21, 2005 5:53 pm
Napisal/-a cmoky
Pozdravljeni,
Imam en problem...na opel astri l.1999 1.7TD opažam da mi zadnje čase utripajo luči in lučke na armaturi. Utripanje ni veliko, luči ne ugasnejo...gre le za spreminjanje jakosti svetlobe luči...to se mi prej ni pojavljajo...KAJ BI TO BILO LAHKO NAROBE???

Hvala za vaše nasvete,
Boštjan

Re: utripanje luči...

Objavljeno: Pe okt 21, 2005 6:58 pm
Napisal/-a Gricko
cmoky je napisal/-a:Pozdravljeni,
Imam en problem...na opel astri l.1999 1.7TD opažam da mi zadnje čase utripajo luči in lučke na armaturi. Utripanje ni veliko, luči ne ugasnejo...gre le za spreminjanje jakosti svetlobe luči...to se mi prej ni pojavljajo...KAJ BI TO BILO LAHKO NAROBE???

Hvala za vaše nasvete,
Boštjan

daj muziko bol potiho ;)

Re: utripanje luči...

Objavljeno: Pe okt 21, 2005 8:02 pm
Napisal/-a tuscani
Gricko je napisal/-a:
cmoky je napisal/-a:Pozdravljeni,
Imam en problem...na opel astri l.1999 1.7TD opažam da mi zadnje čase utripajo luči in lučke na armaturi. Utripanje ni veliko, luči ne ugasnejo...gre le za spreminjanje jakosti svetlobe luči...to se mi prej ni pojavljajo...KAJ BI TO BILO LAHKO NAROBE???

Hvala za vaše nasvete,
Boštjan

daj muziko bol potiho ;)

A ti utripa po basih :?: :vc Če ne pol je narobe kaj druzga :D

Objavljeno: So okt 22, 2005 12:54 am
Napisal/-a VET
najbrž alternator - krtačke :idea:

Objavljeno: So okt 22, 2005 7:29 am
Napisal/-a RoZleht
po mojem je tud alternator slab ... govorim iz izkusenj :)

Objavljeno: Ne okt 23, 2005 10:29 pm
Napisal/-a lisko
To je men delal leto in pol........ pol pa je sam ugasnilo vse skupi.......

Kratčke na alternatorju menjaj.

Objavljeno: Ne okt 23, 2005 10:31 pm
Napisal/-a AgitatoR
Mogoče slaba masa na varovalkah ?

Objavljeno: Ne okt 23, 2005 10:52 pm
Napisal/-a lisko
Samotar je napisal/-a:Mogoče slaba masa na varovalkah ?


Mislim da si mislu stik....... ker mase na varovalkah žal nimaš..... lih zarad tega je varovalka, če vodnik pride u stik z MASO pregori varovalka...... če bi mel maso na varovalkah bi varovalke kurlo tko kot bi jih menjaval :)

Objavljeno: Ne okt 23, 2005 10:53 pm
Napisal/-a AgitatoR
Mislim na maso na' plošči' z varovalkami.

Objavljeno: Po okt 24, 2005 2:20 pm
Napisal/-a BBoss
eno od treh navitij na alternatorju ti verjetno ne deluje zato imaš efekt utripanja... vsak normalen avtoelektričar ti bo to potrdil ali ovrgel za tren oka :)

Objavljeno: Po okt 24, 2005 3:56 pm
Napisal/-a Gricko
BBoss je napisal/-a:eno od treh navitij na alternatorju ti verjetno ne deluje zato imaš efekt utripanja... vsak normalen avtoelektričar ti bo to potrdil ali ovrgel za tren oka :)

dvomim v tvojo trditev......če se prekuri eno od navitij ponavadi gori lučka za alternator/akumolator (ni pa nujno)...ampak v tem primeru stvar ne utripa!!le zakaj bi?? v tem primeru je ta problem, da ti alternator ne povni z 13.8V ampak le z recimo 11V...kar pa seveda ni dovolj.....

zaradi krtačk na alternatorju pa je možno da stvar utripa!

Objavljeno: Po okt 24, 2005 4:52 pm
Napisal/-a Fiat Tipo
Men je to stalno delalo ko sem imel slab akumulator, ko sn ga zamenjal (sicer z močnejšim) je to mežikanje prenehalo.

Objavljeno: Po okt 24, 2005 6:28 pm
Napisal/-a BBoss
Gricko je napisal/-a:
BBoss je napisal/-a:eno od treh navitij na alternatorju ti verjetno ne deluje zato imaš efekt utripanja... vsak normalen avtoelektričar ti bo to potrdil ali ovrgel za tren oka :)

dvomim v tvojo trditev......če se prekuri eno od navitij ponavadi gori lučka za alternator/akumolator (ni pa nujno)...ampak v tem primeru stvar ne utripa!!le zakaj bi?? v tem primeru je ta problem, da ti alternator ne povni z 13.8V ampak le z recimo 11V...kar pa seveda ni dovolj.....

zaradi krtačk na alternatorju pa je možno da stvar utripa!


hja ne vem, pri men je že bilo nekoč natančno tako in tudi kontrolna lučka za alternator ni gorela.

Objavljeno: Po okt 24, 2005 6:55 pm
Napisal/-a Gricko
BBoss je napisal/-a:
hja ne vem, pri men je že bilo nekoč natančno tako in tudi kontrolna lučka za alternator ni gorela.

tudi jaz sem imel tak problem in lučka ravno tako ni gorela (ponavadi pa gori!), ampak kot sem rekel ti zaradi tega ne utripajo luči....verjetno gorijo slabše (zaradi manjše napetosti) vendar ne utripajo!
seveda pa je cel elektro sistem bol podvržen motnjam, odjemalcem in se vsaka sprememba bolj pozna......se pravi če prižgeš smernike se bo verjetno opazilo utripanje še ostalih luči, ali pa ko pohodiš bremzo, vse luči malce bolj žmrknejo kot je to normalno.....

tako kot je bilo že napisano, je lahko razlog:
-slab aku
-slab alternator (verjetno ščetke)
-možno je tudi slab stik na klemah z akujem ali slab stik med maso in karoserijo, med alternatorjem in akujem, malo božno tudi slab stik pri varovalkah (glavnih)

prve dve stvari se pomeri brez problema (aku se obremeni in gledaš sesedanje napetosti) , alternator pa tako da meriš napetost na akumolatorju, ki mora biti cca 13.8V in mora biti dokaj stabilna (ne sme nihati), tudi pri prižganih porabnikih (luči, gretje šipe...)
tretjo možnost pa se pregleda/očisti stike in to je to ;)

Objavljeno: So okt 29, 2005 4:48 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Tole smrdi na zanič regler v alternatorju (lastne izkušnje)
LP!