Stran 1 od 1
zavorne cevke
Objavljeno: Pe okt 28, 2005 10:50 am
Napisal/-a pinjas
no zanima me če kdo ve kaj več o teh cevkah. običajno imajo avti zadnjih 30-40cm cevi od zavor gumijaste, kar ni najbolše pri stresnih situacijah, saj se pri pregrevanju od potisku pedala cevka iz gume širi, in zmanjša zaviranje.
zamenjal bi jih z kovinskimi, oziroma tistimi ko jih imajo motorji, ne vem kako se jim reče no. Zanima me ali je debelina in nastavki enaka pri mtorjih in avtih? Ker kupovat že narejene se mi zdi brez veze ( sploh p aza yarisa jh ni kolkr sm gledu) saj jih lahko naredim sam samo dele se kupi, cevke se dobi na meter nastavke pa tud, vsaj za motor, za avto pa nisem dobro pogledal kaki so točno.
no če kdo kaj ve več o temu, ali so nastavki enaki in če gredo iste cevke kot pri težkih cestnh motorjih.
po tem posegu mam namen dat še tarox zavorne diske + ferodo ploščice.
LP!
Objavljeno: Pe okt 28, 2005 11:07 am
Napisal/-a no_name
kolkr jst vem se to ne da, oziroma se da samo na zadnji kolesih (tam pa je tako že serijsko). spredaj pa se ne da zaradi tega, ker kolesa sučemo (levo desno) in bi se cevke prelomile.

Objavljeno: Pe okt 28, 2005 11:09 am
Napisal/-a yurchek
a pri motorju se pa ne suče krmilo? sej tiste cevke so narejene podobno kot cev pri tušu, tko da so gibljive
Objavljeno: Pe okt 28, 2005 11:15 am
Napisal/-a no_name
seveda se suče samo ke drugače (ne pride do pregibov cevk). jst sm zastopu da si mel v mislih tiste trde cevke, ker drugih jst za avto še nism vidu.

Objavljeno: Pe okt 28, 2005 11:25 am
Napisal/-a nebivedu
Za vse te cevke je na cesti dveh cesarjev firma, ki ti poceni in takoj naredi vse te stvari in še zelo kvalitetni so. Jst mam cevi za bencin od njih - guma, ki ima notri špago, okoli pa ovita z železom, da na offroadu ne pride do kakih poškodb.
Objavljeno: Pe okt 28, 2005 11:25 am
Napisal/-a Bor
Jasno, da pride kaj pa amortizer gor pa dol?

Objavljeno: Pe okt 28, 2005 11:34 am
Napisal/-a INFINITI
Kaj bi se lomilo; te "cevke" so le ovite podobno kakor je ovita cev tuša v vaši tuš kabini; temu se reče "steel braided hose" in je popolnoma zvijajoča; razlika je v tem da se ne "širi" pod pritiskom in s tem poveča odzivnost zavor in še marsikaj dobrega
Objavljeno: Pe okt 28, 2005 11:44 am
Napisal/-a _YUGO-GVX_
če je podobna lajtunga pri kombinirku (stroju) le da je tukaj pač manjši premer nevem zakaj nebi to šlo?

pa če pogledaš koliko tam zdržijo bi to pomoje blo kr vredu zadeva

Objavljeno: Pe okt 28, 2005 11:48 am
Napisal/-a maky
nebivedu je napisal/-a:Za vse te cevke je na cesti dveh cesarjev firma, ki ti poceni in takoj naredi vse te stvari in še zelo kvalitetni so. Jst mam cevi za bencin od njih - guma, ki ima notri špago, okoli pa ovita z železom, da na offroadu ne pride do kakih poškodb.
tako je... firma se imenuje prit. samo za zavorne cevke bo bolje uporabiti teflonske cevke... zavorno olje se vseeen bolj segreje kot bencin

Objavljeno: Pe okt 28, 2005 11:55 am
Napisal/-a INFINITI
Maky niso prav poceni bile ne?
Objavljeno: Pe okt 28, 2005 12:32 pm
Napisal/-a maky
nope... so kr drage (iz glave ene 8k 1m) sam bojo pa tud mnogo dlje kot navadne pletene zdržale...
Objavljeno: Pe okt 28, 2005 1:33 pm
Napisal/-a pinjas
no name: ne govorit neumnosti, in preberi si dobro. komu bi prišlo na misel dat fiksne cevke na zavore, kje smo?? Ne veš s kom maš opravka, in kaj vse sem v življenju že naredu in predelu. Pač na avtih nisme dost, sm bolj na motorjih.
Razlika z originlanimi cevkami pa je kar občutna , tako v načinu zaviranja in stabilnosit zaviranja zmeraj z enako močjo , vsaj tko je pr motorjih.
No zanima me sedaj glede prikljčkov. cevke dobim ( če so enake kot z a1000ccm cestake)po 350sit -10cm, priključki so pa okol 1-3k če so enaki kot za motor, smao po mojem ne. No kdo mi lahkokaj pomaga?
Objavljeno: Pe okt 28, 2005 2:36 pm
Napisal/-a CupraR
Evo sm se lihk z enim menil (uporabnik extrem), to mi je naspisal ko je seb rihtal:
Jaz sem jih dal delat po narocilu v HIB Kranj d.o.o.
http://www.hib.si/products.htm
Cene brez DDV so bile pa takale:
Teflonska cev: 1m = 5.572,29 SIT
Zav. prik.: 1kos = 661.20 SIT
Mon. zavornih cevi: 1kos = 661,50 SIT
Zav. prikljucki oz zavorni priključki (vrjetno) so vrjetno zadeve na koncu cevi. Vendar so vračunani le štirje (4) kosi, delati sem pa dal 4 cevi, po 1 prikljucek na vsaki strani = 8 prikljuckov. Cudno
Mon. zavornih cevi bi pa znalo biti delo, da je zmonitral prikljucke na konce cevi, so pa vracunani štirje (4) 'kosi', sepravi vrjetno za 4 cevi.
To je samo cev s prikljucki na koncu. Jaz sem jih potem fixiral z vezicami.
Objavljeno: Pe okt 28, 2005 3:36 pm
Napisal/-a pinjas
ja se bo treba pozanimat. vsem da za hond ein golfe dobiš 1000 variant, za yarisa pa nič, se bom jaz pozanimal
Objavljeno: Pe okt 28, 2005 6:30 pm
Napisal/-a badger
Drgac ti ji tud Jefra u Domzalah nardi. Men jih je delal za motor. Na motorju se precej pozna,ko obremenjujes zavore in postane zavora mehka pa pol je trepa "pumpat" pa ovinek al pa tovornjak bliz pol je pa vroče.
Jst jih bom dal na svojga AXa pa se mal drgacan zavorn olje.
Objavljeno: Pe okt 28, 2005 10:25 pm
Napisal/-a CupraR
pinjas je napisal/-a:ja se bo treba pozanimat. vsem da za hond ein golfe dobiš 1000 variant, za yarisa pa nič, se bom jaz pozanimal
Itak ti vse po naročilu nardijo

sm ti lepo dal primer.