Stran 1 od 1

Zavore ne delajo! Help

Objavljeno: Po nov 07, 2005 4:31 pm
Napisal/-a TDI freak
Dons se vsedem v mojga golf II, se odpelem od bajte in se v križišču skor zaletim :evil: , ko sem stisnil nožno zavoro, ni prijela skoraj nič, prav tako je enako z ročno. prosim pomagajte če kdo ve kaj je narobe, sem pa pred nekaj dnevi opazu, da je blo vzad okrog desnega kolesa nekaj mastno, pa včer mi je začela goret lučka za ročno zavoro, a ma to kej veza . Prosim za pomoč, ker zdej se neupam več nikamor pelat.

Objavljeno: Po nov 07, 2005 4:49 pm
Napisal/-a Furious_G
jst ti samo to lahko povem, da če gori lučka za ročno zavoro, to pomeni da moraš doliti zavorno olje. pa če je blo res mastno okoli kolesa, potem malo glej v tej smeri...

Objavljeno: Po nov 07, 2005 5:10 pm
Napisal/-a Bor
Pomoje ti je zadi spustil cilinderček v bobnu. In ti je olje vn steklo in zdej nimaš pritiska. Ročna pa ni prijela, ker je v bobonu polno olja.

Objavljeno: Po nov 07, 2005 5:10 pm
Napisal/-a rover416
jst pa mislm da ti je kak zavorni cilinder spustu.ce pravs da je mast.rocna je pa itak vezana na zajlo.tk da je v bobnu poln olja it zato pakna ne prime

Objavljeno: Po nov 07, 2005 5:58 pm
Napisal/-a AgitatoR
Ja nč, vse razmastit, nova cilindra (dva sta 5 jurjev) pa pahne. Olje pa kupi tako, da ima oznako DOT 4 in ne DOT 3 in ga komplet zamenjaj.

Objavljeno: Po nov 07, 2005 6:08 pm
Napisal/-a PiLLLe
Popustil ti je zavorni cilinder. Zamenjati bo treba cilinder (priporocam oba) ter pakne. Zadevo razmastis in scistis, ter zmontiras. Pricakuj komplikacije okoli lajtung ker znajo zarjaveti. OStalo gre brez problemov. Dolijes novo olje in sicer oznake vecje od DOT 4 in to je to.

Objavljeno: Po nov 07, 2005 10:05 pm
Napisal/-a DrMr
PiLLLe je napisal/-a:Popustil ti je zavorni cilinder. Zamenjati bo treba cilinder (priporocam oba) ter pakne. Zadevo razmastis in scistis, ter zmontiras. Pricakuj komplikacije okoli lajtung ker znajo zarjaveti. OStalo gre brez problemov. Dolijes novo olje in sicer oznake vecje od DOT 4 in to je to.


... večje od DOT4, si že probal (razen na KTM-u) :?:

Objavljeno: Sr nov 09, 2005 12:02 am
Napisal/-a Nejko87
5.1 :twisted:
kot so že rekl, zadnji zavorni cilindrček

Objavljeno: Sr nov 09, 2005 8:25 am
Napisal/-a PiLLLe
DrMr je napisal/-a:
PiLLLe je napisal/-a:Popustil ti je zavorni cilinder. Zamenjati bo treba cilinder (priporocam oba) ter pakne. Zadevo razmastis in scistis, ter zmontiras. Pricakuj komplikacije okoli lajtung ker znajo zarjaveti. OStalo gre brez problemov. Dolijes novo olje in sicer oznake vecje od DOT 4 in to je to.


... večje od DOT4, si že probal (razen na KTM-u) :?:



Uporabljajo ga drifterji :)

Objavljeno: Sr nov 09, 2005 9:56 am
Napisal/-a Gricko
a ni za obične avte DOT 3 ali več...

Objavljeno: Sr nov 09, 2005 2:56 pm
Napisal/-a RedBull™
Gricko je napisal/-a:a ni za obične avte DOT 3 ali več...


dot 3 imajo japonci ter korejci,ostali pa dot 4, za motocikle pa dot 5,ampak če daš dot 4 v korejce ni panike

Objavljeno: Sr nov 09, 2005 3:20 pm
Napisal/-a sport
V čem pa je razlika (dot 3) pa (dot 4).
A večja je oznaka bl naj bi prjele bremze al kaj.

Objavljeno: Sr nov 09, 2005 4:30 pm
Napisal/-a Mr007
zavorni cilinder menjat tko kt so ti ze 10x napisal...



kaj je razlika med temi DOT-i .... kokr jest vem je temperatura "vrelisca" vecji DOT stevilko ima vecjo obremenitev lahko prenese to olje....
Renault je imel vcasih dot 4 sedaj pa mislim da uporablja DOT5 sam ne me zdej za jezik drzat....

Objavljeno: Sr nov 09, 2005 4:42 pm
Napisal/-a DrMr
... jaz sem na Peug probal dot5, pa je gumice napihnilo...