Stran 1 od 1
Seat Ibiza nihanje obratov,crkovanje..
Objavljeno: Pe nov 11, 2005 8:16 am
Napisal/-a SIPI
Lep pozdrav!Imam problemček z Seat Ibizo l98 90kkm in sicer mi obrati,ko je avto v prostem teku nihajo,včasih mi pa zadeva kar med vožnjo,ko se hočem naprimer pri semaforju ustavit crkne!?

Mogoče kdo ve kaj bi bilo narobe?

Objavljeno: Pe nov 11, 2005 11:08 am
Napisal/-a Fullback
a velik servis si že imel? mogoče loputa?
Objavljeno: Pe nov 11, 2005 11:24 am
Napisal/-a ban
Je mel kolega na polotu l.00 podoben problem, obrati so mu skos nehi nihal, doskrat je pa pr bremzanju pred semaforjem al pa v koloni ko je mel stisnjeno kuplngo avto enostavno crknu. In noben serviser mu ni znal pomagat pa je bil kr pr enih parih, uradnih in drugačnih, menu je vse živo od svečk, filtra za benz, celo loputo je dal drugo gor od druzga polota.... pa ni blo nč bolš. Pol na konc ga je pa enostavno prodal

Objavljeno: Pe nov 11, 2005 11:37 am
Napisal/-a svadreb
Pri meni na Meganu je blo isto. Sem zamenjal filter za benz, svečke in v rezervoar vlil sredstvo za čiuščenje ventilov in šob. Pol je bilo občutno boljše, še vedno pa ne 100% dobro. Obrati so še malenkost nihali, crkval pa ni več. Ni me motilo, zato nisem popravljal naprej.
Objavljeno: Pe nov 11, 2005 12:46 pm
Napisal/-a SIPI
Fullback je napisal/-a:a velik servis si že imel? mogoče loputa?
Kaka loputa pa je to?Kje se pa nahaja?
Objavljeno: So nov 12, 2005 8:01 pm
Napisal/-a SkIDiver
Ne bo ti pomagala loputa.
Povej kakšen bencin tankaš!
Al ti je šel ventil prostega teka al pa maš tolk umazanije-gareža na ventilih, da se ti preprosto ne zapirajo več do konca in avto zgublja kompresijo in crkuje v prostem teku.
Začni tankat 100 oktanski bencin in uporabi čistilo za šobe/ventile!
Če boš mel srečo, se bo zadeva ob kvalitetnem bencinu in pomoči čistila sčistla in bo vredu deloval drugače pa te čaka snemanje glave ter šiščenje (brušenje, poliranje) ventilov in sedežev ventilov.
Objavljeno: So nov 12, 2005 9:23 pm
Napisal/-a CUPRA
Samo nihanje obratov ima lahko več vzrokov:
1.Neočišena loputa in nastavitev z VAG/VAS
2.Okvara na tipalu temperature
3. Okvara na krmilnem motorčku lopute
4. Počena ali napokana cevka vakum zraka in ker vleče folž zrak avto ugiba kje je.
5. Težava z lambda sondo.
Svetujem ti da obiščeš pooblaščenega serviserja ki ti bi naredil diagnozo in ti popravil nastalo situacijo.
Ker imaš starejši avto od 6 let, imaš 30% popusta na delovno uro tako da test oz. diagnoza ne predstavlja velikega finančnega zalogaja.
Lep pozdrav!
Objavljeno: So nov 12, 2005 10:03 pm
Napisal/-a RedBull™
se popolnoma strinjam s cupro....povedu je vse kar je lahk.
Objavljeno: To nov 15, 2005 3:59 pm
Napisal/-a Slash83
Kolegu je delalo isto... pri semaforju je crkovala (cordoba 1.4 '96-kar je itak polo) in je tudi bla kriva neočiščena loputa...
Vzel krpo in spucal - in že pol leta ne crkuje nič, prej pa večrat dnevno..
Baje je ta loputa kar pogost vzrok pri teh mašinah..
Objavljeno: To nov 15, 2005 11:07 pm
Napisal/-a sonček
Slash83 je napisal/-a:Kolegu je delalo isto... pri semaforju je crkovala (cordoba 1.4 '96-kar je itak polo) in je tudi bla kriva neočiščena loputa...
Vzel krpo in spucal - in že pol leta ne crkuje nič, prej pa večrat dnevno..
Baje je ta loputa kar pogost vzrok pri teh mašinah..
sm mi še zdej ne vemo kje se nahaja ta loputa če me lahko mal spovneš a je mogoče od filtra pa do frgazarja to ve vem povejte.
lp
Objavljeno: To nov 15, 2005 11:27 pm
Napisal/-a Fullback
Slash83 je napisal/-a:Kolegu je delalo isto... pri semaforju je crkovala (cordoba 1.4 '96-kar je itak polo) in je tudi bla kriva neočiščena loputa...
Vzel krpo in spucal - in že pol leta ne crkuje nič, prej pa večrat dnevno..
Baje je ta loputa kar pogost vzrok pri teh mašinah..
s slednjim se povsem stinjam-lastne izkušnje...

Objavljeno: Sr nov 16, 2005 11:07 am
Napisal/-a peters
Krasno, da se vsi s to loputo strinjate, da bi pa nekdo človeku povedal, kje se nahaja, da bi jo sam probal očistit, to pa ne...
Kot je bilo že omenjeno, je lahko kriv tudi motorček za prosti tek. Najdeš ga na t.i. "fergazerju", zgleda pa kot črna škatlica, malo večja od vžigalic, gor pa gre kabel s konektorjem. Če imaš smisel za finomehaniko, ga snameš, razdreš, očistiš in nafilaš z vazelinom.
Tista loputa pa se nahaja za tem motorčkom, v cevi, kjer gre zrak, nad sesalnim kolektorjem oz. "fergazerjem" (ki to seveda ni...).
Aha, še to: dobil sem Vectro 1.8 l. 96, ki je delala isto. Vsi avti imajo na gas zajli (razen tistih z Fly By Wire) šraufek, kjer se nastavlja zračnost samega gasa oz. zajle. Ta šraufek sem nastavil ravno do točke, kjer je že začel dvigovati obrate, vendar samo do sem. Učinek je zelo pozitiven. Nihanja in crkavanja več ni.