Stran 1 od 1
"gluh" cilinder
Objavljeno: Pe nov 11, 2005 10:58 am
Napisal/-a purki
Zdravo!
Moj AX ima čudne probleme: ob hladnem vžigu dela na 3 cilindre, ko se motor segreje na delavno temperaturo se počasi vključi še četrti (cca 5km). Ko je topla mašina pod nizkimi vrtljaji pod 800rpm tud odpove ta četri bat.
Zdaj pa me zanima kako vedet ali je fuč ventil ali so obročki. Ventile bi že zamenjal, če pa so še obročki raje dam not drugo mašino.
Če kdo ve naj pove!
LP Ambrož
Objavljeno: Pe nov 11, 2005 11:30 am
Napisal/-a |kr_en|
podobn je men petka delala, pa sm razdelilno kapo dol vzel, mal namazu s cudeznim WD-40, pa je neham...mal kable preglej pa vse nasprici, pa maby bo bolse...tuki se pa moje znanje konca, tk da za kej vec ti bojo mogl pa bolj izkuseni svetovat.
pa se neki....NE DAT VSEH KABLOV NAENKRAT DOL!!!(mas tut take korenjake, pol pa klicejo...cuj a mi poves kir kabl gre na kir konektor

Objavljeno: Pe nov 11, 2005 11:35 am
Napisal/-a svadreb
Naredi tako kot ti je kr_en svetoval, pa kontakte še mal pobrusi s finim šmirglpapirjem. Pa še kable in svečke vse preglej, spucaj, če so slabe jih zamenjaj.
Objavljeno: Pe nov 11, 2005 11:56 am
Napisal/-a purki
Aja pozabu sm napisat: sem svečke pa kable zamenjal in tut komplet "frtajler" sem na odpadu dobil in je stvar ista. Meril sem tudi kompresijo ki je bla na tem cilindru 4atm na ostalih pa od 7.5 do 9. Tako da bo treba šravbat sam ne vem če se splača. Dobr bi blo da vsaj približno vem kaj me lahko pričakuje notri. A je možno da je samo tesnilo na glavi fuč? Ta bat se nahaja na robu in sosednji od njega lepo dela.
LP Ambrož
Objavljeno: Pe nov 11, 2005 8:41 pm
Napisal/-a RedBull™
glej kaj ti svetujem....v vskame primeru moraš razdreti,ker tako se ne moreš vozit. Saj glavo imaš v dobre pol ure dol,potem pa preglej tesnilo glave če je slučajno izpihano. Če bo ok,preglej sedeže ventilov,tko da nalin bencin nad ventile,pa opazuj če bo tesnilo ali bo pritekel skozenj...če bo to tudi ok,potem je napaka v spodnjem koncu motorja,tko da boš moral še tega razdreti...
Objavljeno: So nov 12, 2005 12:46 pm
Napisal/-a DrMr
... si preveril zračnost ventilov, odmično gred ??
Objavljeno: Ne dec 18, 2005 4:06 pm
Napisal/-a purki
Poročilo: Stvar sem razstavil, snel ventile iz glave in spoliral sedeže in zamenjal še teflone. Ventili zdaj držijo ker sem naredil poskus z bencinom. A glej ga zlomka, avto dela natančno isto kot prej. Noben bat ni mel lufta, da bi bil ohlapen v cilindru, zato sem se odločil da jih pustim pri meru (nisem menjal obročkov). Naj povem še to: ves vžig (frtajler, kabli, svečke) sem si sposodil pri prijateljevem avtu in naredil poskus na svojem, tako da napaka na iskri odpade.
No še link
http://purki.moj-album.com/album/1530636/
Zgleda da sem se zastonj zajeb***l, bom ga zgonu do konca pol pa kr celo mašino menjal.
Objavljeno: Ne dec 18, 2005 9:15 pm
Napisal/-a omega2.3td
ne kupuj drugega motorja stvar je preprosta. če bi bila napaka v ventilih bi motor stalno delal na 3h cilindrih problem je v fergazerju oz v avtomatskem zaugu al čemu pač snemi ga dol in ga odnesi kakšnemu majstru da ga pregleda, obročki batop se ponavadi iztrošijo enakomerno tko da jaz mislim da je kar problem v uplinjaču.
Objavljeno: Ne dec 18, 2005 9:45 pm
Napisal/-a čare
spet ena bistra sej nima vsak cilinder svojga frgazerja edin če ma motor tok nagnjen pa mu ves bencin steče na levo stran

lahko pa da ti kje fovš zrak vleče a maš kje sesalni kolektor počen? a ventili ti lepo lavfajo po vodilih a so vsi ventili ravni pa da ni ker zažgan upam pa da ni kakšen sedež ventila počen al pa požrt ker to je pa mal sumljivo če si podru pa nazaj sestavu pa isto . A si dal nove dihtnge ,si pobrusu glavo al si kr na hej brigade skup vrgu? pa kam si bencin vlivu u kolektor al u kompresijski prostor
Objavljeno: Po dec 19, 2005 10:58 am
Napisal/-a peters
purki je napisal/-a:Aja pozabu sm napisat: sem svečke pa kable zamenjal in tut komplet "frtajler" sem na odpadu dobil in je stvar ista. Meril sem tudi kompresijo ki je bla na tem cilindru 4atm na ostalih pa od 7.5 do 9. Tako da bo treba šravbat sam ne vem če se splača. Dobr bi blo da vsaj približno vem kaj me lahko pričakuje notri. A je možno da je samo tesnilo na glavi fuč? Ta bat se nahaja na robu in sosednji od njega lepo dela.
LP Ambrož
Pa saj se najbolj logičen razlog skriva v zgoraj napisanem... 4 bare proti 7-9... Pomeni da v tistem batu ni kompresije in zato hladen in pod niskimi obrati ne dela. Tu elektrika in fergazer (ali einšpric) nima nobene veze.
Glede na to, da si glavo imel dol, preveril ventile in predvidevam, tudi menjal tesnilo na glavi, tu več ni problema.
Če ima cilinder še vedno tako nizko kompresijo, je problem v batnih obročkih. Da bi kar od oka videl luft pri batu, ne gre... Na vsakem batu sta najmanj 2 obročka, eden snema olje, drugi je kompresijski. Predvidevam, da je kompresijskega napeklo na bat in več vzmetno ne pritiska na cilinder da bi tesnil. Enostavno boš moral sneti še karter in ležaje, menjati vse obročke in avto bo šel kot nov...
Obročki za ta avtek pa tudi niso tako dragi, ne...