Stran 1 od 1
Menjava termostata pri vectri
Objavljeno: Sr nov 16, 2005 8:33 am
Napisal/-a ris
Kupil sem vectro 1.6i, letnik 1995. Temperatura se med normalno vožnjo dvigne samo do vrha modre barve na merilcu temperature, višje gre samo v mestu, ko se več stoji. Predvidevam, da ne deluje termostat in voda ves čas kroži skozi hladilnik in motorja ne ogreje na optimalno temperaturo.
Zanima me, kako je z menjavo – nekje mi pravijo, da je menjava stvar 5 minut, drugi, da je dela za dve uri, ker je treba sneti oba jermena. Morda kdo ve, kako je s tem?
Sicer avto povsem lepo deluje in ne vem, koliko naj se mi mudi z menjavo (motor se ogreje, samo ne optimalno). Če se zamenja v 5 minutah, bi zamenjal, sicer bi še počakal. Jermeni so bili pred kratkim zamenjani (imam račun).
Objavljeno: Sr nov 16, 2005 8:39 am
Napisal/-a svadreb
Ti kar zamenjaj v vsakem primeru in čimprej. Če se motor ne ogreje na delovno temperaturo, potem ne deluje optimalno. Problemi bojo tud zdaj, ko bo mraz in boš hotel gretje kabine, vroče vode pa ne bo!
Objavljeno: Sr nov 16, 2005 10:37 am
Napisal/-a PiLLLe
Glede menjave same je tako da kolikor sem jaz informiran in kolikor se spomnim ni potrebno dajati dol jermenov. Termostat se nahaja v aluminiastem ohisju ta pa je na levi strani motorja tik ob plastiki ki sciti jermen.
Objavljeno: Sr nov 16, 2005 10:53 am
Napisal/-a peters
Pri tebi skoraj ni druge variante kot zanič termostatski ventil, ki je nonstop odprt. Posledice: ne dela gretje, motor se dalj časa ogreva, zato je zelo povečana poraba in obraba motorja.
Tudi jaz sem zdaj dobil Vectro 1.8 l. 96 in temperatura nikoli ne naraste preko 70 stopinj in bi moral menjati termostat.
Ker še nisem nič gledal in ker verjamem, da ste tukaj tudi fantje, ki ste to že menjavali, bi prosil nekoga, da mi pove ali se menja samo vložek (jugo, stari golf, R5 ipd.), ali je potrebno menjati celo ohišje termostata (Fiati, ostali novejši avti...).
Če bo predrago, namreč ne bom menjaval.
Objavljeno: Sr nov 16, 2005 12:28 pm
Napisal/-a sinke
Mal si pomešu pojme
Ko je motor mrzu termostat ne pusti vodi tolk krožit da se čim prej motor segreje na delovno temperaturo
Ko jo pa enkrat doseže pa termostat vodo pusti krožit da temperatura ne preseže
delovne

Objavljeno: Sr nov 16, 2005 12:51 pm
Napisal/-a peters
sinke je napisal/-a:Mal si pomešu pojme
Ko je motor mrzu termostat ne pusti vodi tolk krožit da se čim prej motor segreje na delovno temperaturo
Ko jo pa enkrat doseže pa termostat vodo pusti krožit da temperatura ne preseže
delovne

To mi je jasno. In kaj sem jaz narobe napisal?
Če ni okvarjen, termostatski ventil ne pusti vodi krožit skozi hladilnik, da se motor čimprej ogreje. Če je okvarjen, se prekmalu odpre ali je pa nonstop odprt in motor se ne more normalno ogreti.
Objavljeno: Sr nov 16, 2005 4:40 pm
Napisal/-a peroa
Točno tak problem mam jest na protonu.
Poraba namest okol 8-9l je tam od 11-12l, cager za temperaturo je skoz na četrt skale ali manj (ko se hitreje pelješ), gretje dela bolj švoh, sploh če daš ventilator na najvišjo stopnjo, čist mlačen zrak piha.
Pa mi je reku mojster, da mu tester nič narobe ne kaže.
Tko, da grem juter še enkrat k njem pa nej zamenja, obvezno!

Objavljeno: Sr nov 16, 2005 8:22 pm
Napisal/-a mona
peroa je napisal/-a:Pa mi je reku mojster, da mu tester nič narobe ne kaže.
Tko, da grem juter še enkrat k njem pa nej zamenja, obvezno!

In zamenjaj tudi "mojstra", obvezno. Tester mu nic ne pokaze

Objavljeno: Sr nov 16, 2005 9:10 pm
Napisal/-a tešo
bolj ko avto tiščim manj se greje
dans sem kupu termostat zamenjam ga pa jutri.
a mogoče kdo ve če je kakšna jeba pri zamenjavi termostata pri R19 1,4 e, neki sem slišal da treba kao ajnlihtat cel hladiln sistem .. sam ne vem zakaj