Stran 1 od 2

Clio - problem

Objavljeno: Sr nov 16, 2005 11:22 pm
Napisal/-a Clio_freak
Pozdravljeni,

mam težavo s cliom l.94, 1.4 energy. Ko je mrzu (se pravi, ko zjutrej spelem z dvorišča) mi že po stari navadi mal cuka v klanc. Pač je avto mrzu in...

Ampak, ko se avto segreje, še vedno cuka. Če zelo previdno pospešujem oz. počasi in enakomerno ne cukne, če pa pohodim gas do konca, se najprej kot da se bo ustavu, pol ga pa ful zabije in pospeši. Zlo neprijetno za vožnjo, pa še za mašino verjetn ni kul :roll:

sem že gledu na forumu po podobnih problemih, ampak nisem najdu konkretne rešitve


lp, Clio_freak

p.s. help me

Objavljeno: Sr nov 16, 2005 11:28 pm
Napisal/-a SlaYeR
Isto dela meni letnik 94 sam 1.2 motor. Upam da kdo ve kaj je krivo?

Objavljeno: Če nov 17, 2005 7:03 am
Napisal/-a RedBull™
preglej kable,sveče,cevi od vakuma,spucaj loputo za one shotom in zna se narediti da je nekaj od tega razlog za to da avto cuka

Objavljeno: Ne nov 20, 2005 1:28 pm
Napisal/-a SlaYeR
Od enga sm slišal da je mogoče za zamenajt filter bencina.

Morm probat.

Objavljeno: Ne nov 20, 2005 2:22 pm
Napisal/-a Damjan19
filter za zrak je prva stvar za menjat, odvisn kak dolg je že not...
pol pa vsa elektrika za pregledat-jz sm mel iste težave na 5ki, zj ko so platine naštelane zadeva laufa kot ura-torej poglej razdelilno kapo in spuci s kakim wd40, kable preglej , svečke če so že stare in jih po potrebi zamenjaj,...

Objavljeno: Ne nov 20, 2005 2:28 pm
Napisal/-a SlaYeR
Filter sm meu menjan. CLio 94 ma že elektronski vžig sepravi ni platin. Razdelilno kapo ter rotor sm menjal. Svečke so menjane. Kabl idvomim da bi bli ker to dela samo ko je avto mrzu.

Objavljeno: Ne nov 20, 2005 2:36 pm
Napisal/-a Damjan19
pr men je vse bol na simpl kot pa zej z vso to elektroniko, se opravičujem.
pol pa res ne vem...neki idej mam, sam nej kdo drug pove pravo, da ne bom oslarij govoru. kr je tu kopica senzorjev za katere jz točn ne vem, kr se do zej še nism poglablu v kej bolj sofisticiranga ko je 5ka
:P

Objavljeno: Če nov 24, 2005 5:15 pm
Napisal/-a Clio_freak
Mal sem pozabu na temo :roll:

Filtri zamenan: zračni, bencina,
Svečke zamenane

Kaj je pa z razdelilno kapo pa ne vem. Sam je čist možn kej narobe s tem. Ker cuka tut ko je že ogret. Zanima me kaj je s tistim WD 40, a to kar dol vzamem in pa našpricam?


Še kšna sugestija :?:

lp, matej

Objavljeno: Pe feb 17, 2006 5:48 pm
Napisal/-a Clio_freak
Zdej pa sem zamenjal še:
- razdelilno kapo + kable od svečk

Stvar zdej mal bolj gladko teče, vendar ko prestavim in pohodim gas, še vedno cukne.
Kakšna ideja :?

Objavljeno: Pe feb 17, 2006 6:09 pm
Napisal/-a SlaYeR
Clio_freak je napisal/-a:Zdej pa sem zamenjal še:
- razdelilno kapo + kable od svečk

Stvar zdej mal bolj gladko teče, vendar ko prestavim in pohodim gas, še vedno cukne.
Kakšna ideja :?


En prijatu-mehanik je reku da je maminemu cliotu 1.2 rn 94 zamenjal injector - šobo in da zdej dela ku urca.

:roll:

Objavljeno: Pe feb 17, 2006 6:49 pm
Napisal/-a Clio_freak
Injektor - ja sej če grem naprej raziskovat problem, bi to bilo naslednje.

Koliko pa pride ta injektor?

Objavljeno: Pe feb 17, 2006 7:04 pm
Napisal/-a PiLLLe
Kater filter za benz si pa menju? tistega malega k ga folk kr sam neki natika na dovodno cev al si tistega pri rezervoarju?

Potem kako ves da strom vredu dela? Se je kdo igral z vzigom?!?! Pelji ga nekomu ki se spozna na fergazer ter naj pogleda kako deluje soba.

Objavljeno: Pe feb 17, 2006 9:29 pm
Napisal/-a SlaYeR
Filter pri rezeorvarju sm menju jst. Ni krivec. Vžig ni krivec... Injketor zamenjat je pa cca. 30 minut dela. Mogoče jezaradi tega tudi malenkostno večja poraba? Koliko vam pije clio? Mislim da je nov okoli 20 - 30 ksit. probi najt kaj rabljenega.


Je pa ta problem skoraj serijski. Recimo 5 cliotov k poznam jih 4 ima iste probleme kot jst. Pojavla se je pa pri 10 let starosti in okoli 120000 km.

Objavljeno: So feb 18, 2006 1:34 am
Napisal/-a PiLLLe
Cin spule tut noben najbrz ni menju pa ....

Objavljeno: So feb 18, 2006 7:02 pm
Napisal/-a Clio_freak
glejte, filter za benz je bil tist tam spodi pr rezervarju, mislm...

Drugače verjetno še en pomemben podatek. Ko vžgem mrzlega, se sliši, da motor laufa po treh valjih, in avto tut trese, po kaki minutki ko spelem laufa gladko, saj tut po glasu se sliš da spet laufa pa štirih, sam ko pa včasih zadne cajte spelem zjutri v naš klanc pa cuka ko nor, skor crkne.

upam da ta podatek odpre še kakšno idejo.
aja, pa cinšpula ni bla menjana, pa frgazar tut nič štelan, poraba lepo nizka - 6 do 7 (če je 7 ali več ga morem že kr fajn stiskat :) )

Objavljeno: So feb 18, 2006 8:20 pm
Napisal/-a PiLLLe
cinspulo probi zamenjat glede na to da si ze kable pa razdelic pa to, vsaj mislm da sm to zgoraj prebaru.

Objavljeno: To feb 21, 2006 10:41 am
Napisal/-a Teja
Kaj pa diode na alternatorju? Lahko, da je kakšna crknila. Pa motorček prostega teka spucaj. Kaj pa ventili? Ker si že vse ostalo naredil, še to poglej. Po moje bo pol v redu.

Objavljeno: To feb 21, 2006 12:04 pm
Napisal/-a Hartkor
Kaj majo veze diode od alternatorja s tem da ti cuka motor? Pomoje je problem v monopoint-u. Ko stisneš gas na enkrat do konca pride preveč bencina in ti zalije motor in zato ti najprej upočasni in potem potegne. Pelji do kakšnega mehanika in mu reči naj ti naštela

Objavljeno: To feb 21, 2006 12:35 pm
Napisal/-a SlaYeR
Hartkor je napisal/-a:Kaj majo veze diode od alternatorja s tem da ti cuka motor? Pomoje je problem v monopoint-u. Ko stisneš gas na enkrat do konca pride preveč bencina in ti zalije motor in zato ti najprej upočasni in potem potegne. Pelji do kakšnega mehanika in mu reči naj ti naštela


Evo... Sej pravim da ko je tipo zamenju injektor je rešu probleme.. Samo mislim da ni kej štelat, ampak nekje uzet nov injektor.

Objavljeno: To feb 21, 2006 1:40 pm
Napisal/-a Lumpi
SlaYeR je napisal/-a:
Hartkor je napisal/-a:Kaj majo veze diode od alternatorja s tem da ti cuka motor? Pomoje je problem v monopoint-u. Ko stisneš gas na enkrat do konca pride preveč bencina in ti zalije motor in zato ti najprej upočasni in potem potegne. Pelji do kakšnega mehanika in mu reči naj ti naštela


Evo... Sej pravim da ko je tipo zamenju injektor je rešu probleme.. Samo mislim da ni kej štelat, ampak nekje uzet nov injektor.


Lep da ste rešil problem.
Lahko bi bil tudi luft na tesnilu sesalnega kolektorja.Potem pa dodaten zunanji zrk not vleče in avto dela napačno mešanico - cukanje.
Vsaj tko je blo na mojmu Cliotu 1.4 RT Energy motor pri 105 kkm.