Stran 1 od 1

akumulator

Objavljeno: Pe nov 18, 2005 11:29 pm
Napisal/-a TCG
pozdravljeni
zanima me, kaj bi to lahko bilo avto ima nov akumulator 1,5 mesec je stal sedaj pa vžge samo s kabli, čeprav sem se peljala 40 km. Ave morda kdo kaj bi to lahko bilo.
hvala!

Objavljeno: Pe nov 18, 2005 11:48 pm
Napisal/-a rover416
JA MOZN DA JE SU ALTERNATOR PA POTEM POBERE VSO ELEKTRIKO.PROBI ZMERIT NAPETOST NA AKUMULATORJU

Objavljeno: Pe nov 18, 2005 11:51 pm
Napisal/-a soso
Moznosti je vec. Al so se ti celice sesule , premalo destilirane vode noter , sam pravis ,da je nov tak da je to malo manj vrjetno , lahko je tudi altenator zanic pa ne polni akumulatorja to je vecja moznost. Idi do avtoelektricarja pa ti bo takoj povedal.
lp

Objavljeno: Ne nov 27, 2005 2:08 pm
Napisal/-a 70M1
Pri meni je pa malce drugačen problem.

Avto (Opel Corsa) vžge brez problemov, a se kmalu po vžigu prižge opozorilna lučka akumulatorja, poleg nje pa še ena, za katero še preveril, kakšno vlogo ima, a ima glede na oznako povezavo z električno napeljavo v avtomobilu.
Sosed mi je rekel, da je to z lučko akumulatorja možno zaradi vlage, ki ji je akumulator izpostavljen. Bi znalo biti to?
Olje je bilo v celoti dolito nekaj dni nazaj, ker je bila posoda skoraj prazna.

Najbrž bi avto moral pregledati avtoelektričar ...? :?:

Objavljeno: Po nov 28, 2005 8:11 am
Napisal/-a svadreb
70M1 je napisal/-a:Olje je bilo v celoti dolito nekaj dni nazaj, ker je bila posoda skoraj prazna.


Kako olje... v katero posodo? Menda nisi v akumulator olja nalival?

Objavljeno: Po nov 28, 2005 1:41 pm
Napisal/-a 70M1
Ne, olje sem nalil v posodo za olje. :D Sem preveril. :lol:

Objavljeno: Po nov 28, 2005 3:37 pm
Napisal/-a AndrejD
Edino kar mi pade na pamet je da si dolival v posodico za zavorno olje - če je temu tako kar brž k mehaniku da preveri zakaj je temu tako - da neboš ostal brez zavor.

Preveri tudi alternator če vredu polni.

Objavljeno: Po nov 28, 2005 4:12 pm
Napisal/-a 70M1
Tam, kamor sem nalil olje, piše "Oil" in ni posodica, temveč kar ornk posoda. :) ;)
Poleg nje je pa itak še ona merilna palica za stanje nivoja olja, tko da glede tega ni(mam) skrbi.

Objavljeno: Po nov 28, 2005 4:58 pm
Napisal/-a Gricko
če gori lučka od akumolatorja je ponavadi kriv alternator!!!
pomeri kakšno napetost daje, ker če daje premajhno oz sploh ne fila akuja boš slej ko prej ostal ob cesti!

Objavljeno: Po nov 28, 2005 11:21 pm
Napisal/-a 70M1
Jap, saj zdaj sem precej ziher, da je šel alternator, ker je tud že ene par folka omenlo to možnost. Tnx anyway. ;) :)

Objavljeno: To nov 29, 2005 1:39 am
Napisal/-a VET
70M1 je napisal/-a:Tam, kamor sem nalil olje, piše "Oil" in ni posodica, temveč kar ornk posoda. :) ;)
Poleg nje je pa itak še ona merilna palica za stanje nivoja olja, tko da glede tega ni(mam) skrbi.

In kakšno olje si dolil v posodico kjer piše OIL? Na tvojem mestu bi bil ob taki izjavi vsak mehanik vseeno malo v skrbeh. ;)

Objavljeno: To nov 29, 2005 8:31 am
Napisal/-a INFINITI
Gricko je napisal/-a:če gori lučka od akumolatorja je ponavadi kriv alternator!!!
pomeri kakšno napetost daje, ker če daje premajhno oz sploh ne fila akuja boš slej ko prej ostal ob cesti!


Ni nujno - pri meni je bil regler - cena z zamenjavo je bila cca 8 Ksit - pri privatnem električarju.

Objavljeno: To nov 29, 2005 9:02 am
Napisal/-a 70M1
VET je napisal/-a:In kakšno olje si dolil v posodico kjer piše OIL? Na tvojem mestu bi bil ob taki izjavi vsak mehanik vseeno malo v skrbeh. ;)

Motorno olje, ki je priporočeno za Opel Corso. (V navodilih za njeno uporabo.) Če je povsem zravn posodice kovinska cev, v kateri je merilna palica za nivo olja, to zavorna tekočina ravno ne more biti? ;) :D

Objavljeno: To nov 29, 2005 1:34 pm
Napisal/-a VET
70M1 je napisal/-a:
VET je napisal/-a:In kakšno olje si dolil v posodico kjer piše OIL? Na tvojem mestu bi bil ob taki izjavi vsak mehanik vseeno malo v skrbeh. ;)

Motorno olje, ki je priporočeno za Opel Corso. (V navodilih za njeno uporabo.) Če je povsem zravn posodice kovinska cev, v kateri je merilna palica za nivo olja, to zavorna tekočina ravno ne more biti? ;) :D

Tvojega avta res točno ne poznam, ampak olje za motor se ponavadi doliva direkt v motor na vrhu - čez pokrov ventilov. In ne v neke posodice zraven ali posebej. :?
Ponavadi imajo napis OIL posodice, ki so zraven motorja in so namenjene hidravličnemu sistemu (npr. servo volan) v katerega pa ne gre motorno ampak hidravlično olje.
Zato sem ti omenil skrb ... ;)

Objavljeno: To nov 29, 2005 3:21 pm
Napisal/-a Gricko
INFINITI je napisal/-a:
Gricko je napisal/-a:če gori lučka od akumolatorja je ponavadi kriv alternator!!!
pomeri kakšno napetost daje, ker če daje premajhno oz sploh ne fila akuja boš slej ko prej ostal ob cesti!


Ni nujno - pri meni je bil regler - cena z zamenjavo je bila cca 8 Ksit - pri privatnem električarju.

mmm sorry ....ampak kje pa je regler??? V alternatorju!! (obstajajo redke izjeme)

alternator je sestavljen iz navitja , usmerniškega dela in reglerja.... in regler vsebuje diode, ki ponavadi crknejo, ali pa usmerniške diode! ker je to ponavadi vse na isti ploščici vtisnjeno, se menja komplet ploščica!!..ki ne boš verjel stane cca 8 k sit (odvisno od avta)

lp

Objavljeno: To nov 29, 2005 3:48 pm
Napisal/-a INFINITI
Seveda je regler v alternatorju, ampak pogovorno ko nekdo pravi da je šel alternator se misli na diode. Ne se zdej jezit name no nisem avtoelektričar

Objavljeno: To nov 29, 2005 4:36 pm
Napisal/-a 70M1
Avto nima servo volana.

Objavljeno: Ne dec 11, 2005 1:57 pm
Napisal/-a robert11
Imam eno vprašanje glede akumolatorjev, ker bo moj počasi odpovedal., saj je noter še prvi, originalen Opel in je star že pet let.
Kolikor sem opazil je noter suh akumulator, torej tisti v katerih elektrolit ni v tekočem stanju in nimaš kaj dolivati.
Na servisu sem vprašal koilko stanejo original akuji , pa so rekli da 30 tisoč.
Kar se meni zdi predrago.
Navadni Topla stanejo 10 jurjev in niso bogve kaj.
Rad bi si nabavil suh akumulator(44 Ah) in me zanima, če kdo ve, kje bi se dobili malo po nižji ceni, saj je 30 tisoč za aku malo preveč.
Baje imajo ti akuji dvakrat daljšo življenjsko dobo od navadnih.