Stran 1 od 2
brisalci ostanejo sredi vetrobranskega stekla
Objavljeno: To nov 22, 2005 8:04 am
Napisal/-a Nik55
Živjo,
imam eno malo težavo: brisalci na prednjem steklu sicer delujejo normalno, vendar se po izklopu ne vrnejo v začetni položaj, temveč obstanejo, kjerkoli pač že tisti trenutek so. Verjetno sem jih pomotoma vključil, ko so bili še primrznjeni na steklo (

). Se komu sanja, kaj bi lahko pregorelo?
Avto je Renault 5.
Hvala
Nik
Objavljeno: To nov 22, 2005 8:32 am
Napisal/-a Rjuhar
pojdi na odpad in iz ene petke vzemi avtomat za brisalce (tam pri varovalkah spodaj pod volanom) in zadeva bo resena.
Objavljeno: To nov 22, 2005 9:42 am
Napisal/-a BBoss
Motorček je zavrtel v prazno oz. preskočil zobnik (če ga petka ima). Zadevo rešiš tako, da odstraniš povezavo med motorčkom in brisalci, priklopiš brisalce in jih nato izklopiš. Motor se bo ustavil v želeni legi - nato samo ročno porineš brisalce v spodnji položaj in vse skupaj spet priviješ nazaj - pazi, da ne obračaš osi motorja.
Bi moralo delovati...
Objavljeno: To nov 22, 2005 4:32 pm
Napisal/-a lisko
Mislim da je skurlo samo varovalko...... petka nima ne avtomata ne kakega zobnika....... u bistvu sem tist za zobnik sploh prvič slišal........ je pa z enakim problemom se že ukvarjalo velik ljudi..... na konc so ugotovili da je šla samo varovalka.
Objavljeno: To nov 22, 2005 10:22 pm
Napisal/-a Ruff_RydeRR
a kdo ve kako majo to narjen clioti ph1
Objavljeno: To nov 22, 2005 10:42 pm
Napisal/-a DrMr
... če ima intervalno ima rele, ki tudi vrne brisalce nazaj, drugače pa je lahko končno stikalo v motorčku ali stikalo brisalcev, ali povezava med njima,... varovalka je enaka za pogon in za vračanje (vsaj pri 5-ki), pri nekaterih, ki pa se nazaj vrnejo tudi z odvzetim kontaktom, pa ima za to krmiljenje varovalko preko stalne napetosti,... zaključek, če ne veš dalje pojdi k električarju...
Objavljeno: To nov 22, 2005 10:49 pm
Napisal/-a Ruff_RydeRR
aha no jst bi ful rd sam pogruntu

če ma rele je lahko kjer kol u napeljavi ane oz kje okol stikalne plošče če je pa končno stikalo je pa kje?
Objavljeno: Sr nov 23, 2005 12:42 am
Napisal/-a DrMr
... 1. rele, "tam pri varovalka spodaj", ponavadi modre barve
... 2. končno stikalo "drsni obroč integriran v motorčku brisalcev"
... 3. prekinjen kabel " kabel, ki je pač prekinjen, nima stika, požrla miš, odrezala brusilka,...
... 4. zadnja rešitev " avtoelekričar", ki je hodil v šolo in ni šprical

Objavljeno: Sr nov 23, 2005 1:41 pm
Napisal/-a Ruff_RydeRR
4.
no bomo šli po vrsti
Najlepša ti dala

Objavljeno: Sr nov 23, 2005 2:41 pm
Napisal/-a Damjan19
varovalka je...men je prejšnje leto isto nardil

Objavljeno: Če nov 24, 2005 10:30 am
Napisal/-a Rjuhar
kadar gre varovalka, ponavad crknejo brisalci in ne delajo sploh. In tud 5ka ima avtomat, ne sicer intervalnega, ampak nekaj mora imet, da vraca brisalce v zacetno lego, ko je stikalo izklopljeno. Edino, ce ima varovalko samo za vracanje v prvotno lego posebej.
Objavljeno: Če nov 24, 2005 10:51 pm
Napisal/-a lisko
Rjuhar je napisal/-a:kadar gre varovalka, ponavad crknejo brisalci in ne delajo sploh. In tud 5ka ima avtomat, ne sicer intervalnega, ampak nekaj mora imet, da vraca brisalce v zacetno lego, ko je stikalo izklopljeno. Edino, ce ima varovalko samo za vracanje v prvotno lego posebej.
Odgovoril si s svojim zadnjim stavkom........
Ima namreč dvojno napajanje...... prvo ko je kontakt in so brisalci uklopljeni....... drugo pa ko je kontakt ugasjen in se morajo brisalci vrnit u prvotno lego....
Fora je, da če imaš brisalce uklopjene in odvzameš kontakt nekje na sred poti brisalcev, brisalci ostanejo točno tam kjer si prekinu kontakt. Če u tem primeru brisalce izklopiš ( položaj off na ročki) se brisalci sami vrnejo u prvotno lego brez kontakta....... torej dvojno napajanje.
Objavljeno: Če nov 24, 2005 11:22 pm
Napisal/-a alien-w
No, jest mam podoben problem pr polotu 1995. Varovalka je ok, rele je ok, sm probu z enakim od enazga polota, tko da je vrjetn motorcek. Fora je pa v tem, da ce przgem na intervalno zadeva dela ok, pa se lepo vracajo, ce pa spricam vodo gor al pa dam tko, da stalno brisejo, pa ostanejo tm k jih ustavis. Kje je ta motorcek od brisalcev, pa kako do njega pridm, pa kaj bi lahko blo tm notr narobe? Ce se komu sanja.

Objavljeno: Pe nov 25, 2005 4:18 pm
Napisal/-a Ruff_RydeRR
ni mi jasn varovalka za vračanje je uredu kontakti so usi uredu
edin če je crknu (kork sm u Dialogysu pogledu) WINDSCREEN WIPER TIMER

Re:
Objavljeno: Če dec 08, 2005 2:07 pm
Napisal/-a Johny Bravo
100 % preverjeno je varovalka.
Re:
Objavljeno: Če dec 08, 2005 2:08 pm
Napisal/-a Johny Bravo
100 % preverjeno je varovalka.
Objavljeno: So mar 04, 2006 3:09 pm
Napisal/-a sonček
Sam imam podoben problem pri golf 2 dizlu sam da tukaj ko jih sklopim ne grejo čist do konca dol ampak se ustavjo kakih 10 cm pred prvotnim položajem.
Zdej kaj bi mi svetoval.
lp
Objavljeno: So mar 04, 2006 6:48 pm
Napisal/-a aljosa20
sonček je napisal/-a:Sam imam podoben problem pri golf 2 dizlu sam da tukaj ko jih sklopim ne grejo čist do konca dol ampak se ustavjo kakih 10 cm pred prvotnim položajem.
Zdej kaj bi mi svetoval.
lp
A ti brišejo do tiste lege ,kot so ti zmeraj,samo do konca dol ne grejo?
Objavljeno: So mar 04, 2006 6:56 pm
Napisal/-a sonček
aljosa20 je napisal/-a:sonček je napisal/-a:Sam imam podoben problem pri golf 2 dizlu sam da tukaj ko jih sklopim ne grejo čist do konca dol ampak se ustavjo kakih 10 cm pred prvotnim položajem.
Zdej kaj bi mi svetoval.
lp
A ti brišejo do tiste lege ,kot so ti zmeraj,samo do konca dol ne grejo?
vse dela tako kot je treba sam brisalci se ustavjo kakih 10 cm pred prvotnim položajem.
lp
Objavljeno: So mar 04, 2006 7:20 pm
Napisal/-a stuc
sonček je napisal/-a:aljosa20 je napisal/-a:sonček je napisal/-a:Sam imam podoben problem pri golf 2 dizlu sam da tukaj ko jih sklopim ne grejo čist do konca dol ampak se ustavjo kakih 10 cm pred prvotnim položajem.
Zdej kaj bi mi svetoval.
lp
A ti brišejo do tiste lege ,kot so ti zmeraj,samo do konca dol ne grejo?
vse dela tako kot je treba sam brisalci se ustavjo kakih 10 cm pred prvotnim položajem.
lp
To tud mene zanima, ta problem sm mel pr Golfu II in zdej pr Audiju A4 tud

A je to VAG-ova bolezen al kaj?