Stran 1 od 1

Kaj bi lahko blo?

Objavljeno: Po maj 05, 2003 11:08 pm
Napisal/-a lisko
No prosu bi za nasvet,ker se men ne sanja več kaj bi še lahk blo.In sicer na R5 se mi pri višjih obratih prižge lučka za alternator in prav vzame štrom(luči prav slabš zasvetijo,ampak dost slabš ko pa če jih poganja sam aku).Kot da bi u alternatorja prišlo da kratkega stika.Menju sem že ščetke in pa ležaje na alternatorju, spucal kontakte pa vse pa je še vedno isti šmorn :?
Pa jermen se tudi ne pelje ker je nov in španan kok se da :P
ma kdo kako idejo kaj bi še lahk preveru/menjal :?: :?: :?:
LP LISKO

Objavljeno: To maj 06, 2003 1:10 pm
Napisal/-a monster_d
Menjaj avto lisko!!! :P :P :P

Objavljeno: To maj 06, 2003 1:29 pm
Napisal/-a Skywalker
Mislim da ma vse skupi še neko elektroniko umes so men razlagal ko sem še cliota meu sam se ne spomnem :oops:

Drgač pa mal k kakmu avtoelektričarju pa nej mal premer

Objavljeno: To maj 06, 2003 1:46 pm
Napisal/-a lisko
hja no ja monster sej bom kupu drug avto sam polet:)))
Skywalker hja elektronka na petki 92' letnik? Kok se men zdi je elektronika sam "regler" no mogoč se motim :oops: Je pa neki še original ma not 55Ah akku. jaz pa mam not 75Ah zarad muzke je možn da to kaj vpliva? sam električar mi je reku da tak akku bi še mogo delat brez blemov.sej drgač vse vredu in prav sam je blem ko se lučka prižge sam u visokih vrtljaji, cca okol 5-6 jurjov.

Objavljeno: To maj 06, 2003 2:54 pm
Napisal/-a din
Mogoče pa je ta ˝regler˝ mrkno :?

Objavljeno: To maj 06, 2003 4:33 pm
Napisal/-a *bojci*
Če se to dogaja pri višjih obratih, je tudi možno, da je kolektor na rotorju že precej zriban in potem načeloma lahko pride do medlamelnega stika, ki je tudi lahko vzrok.

Če maš originalnega alternator, je ta prirejen za 55Ah akku. Sicer pa če maš 75Ah ti ga samo dalj časa polni, tak da ni problem v tem. No, mislim vsaj.

Objavljeno: To maj 06, 2003 7:02 pm
Napisal/-a Need_Power
Problem je verjetno v tem, da alternator pri večjih obratih začne praznit akumulator oz. začne porabljat elektriko, namesto da bi jo proizvajal. Zato se tudi dobijo kabli (al nekaj pač, nevem točno), ki pri večjih obratih izklopijo delovanje alternatorja, prav zaradi te težave ki jo imaš ti lisko1. To se dogaja tudi pri popolnoma brezhibnem alternatorju.

Upam da sem kaj pomagal

Ajde

Objavljeno: To maj 06, 2003 9:56 pm
Napisal/-a lisko
Need_Power je napisal:
Problem je verjetno v tem, da alternator pri večjih obratih začne praznit akumulator oz. začne porabljat elektriko, namesto da bi jo proizvajal. Zato se tudi dobijo kabli (al nekaj pač, nevem točno), ki pri večjih obratih izklopijo delovanje alternatorja, prav zaradi te težave ki jo imaš ti lisko1. To se dogaja tudi pri popolnoma brezhibnem alternatorju.


in se da dobit kje to zadevo?dogaja se pa lih tko kot si napisu, da alternator začne praznit akku.kwer alternator je res brzhiben ,menju vse ,pa še merli smo ga.

Objavljeno: To maj 06, 2003 10:05 pm
Napisal/-a *bojci*
Hmm... to se sliši kot centrifugalno stikalo pri običnem enofaznem motorju.
No, tam je tak, do ko pride motor v zagon, izklopi zagonski kondenzator...

Objavljeno: Sr maj 07, 2003 10:06 am
Napisal/-a Need_Power
lisko1 je napisal/-a:in se da dobit kje to zadevo?dogaja se pa lih tko kot si napisu, da alternator začne praznit akku.kwer alternator je res brzhiben ,menju vse ,pa še merli smo ga.


Povprašaj malo v teh 'tuning - styling' trgovinah, verjetno se to tam dobi (probaj v Avto Brezje, tam proti Dupleku).

Objavljeno: Če maj 15, 2003 8:51 pm
Napisal/-a keylone
lahko jermen zdrsava ali pa slabe scetke slaba masa alternatorja.

Objavljeno: Pe maj 16, 2003 8:19 pm
Napisal/-a reber
Prvič: alternator nima kolektorja ampak ima drsne obroče
Drugič: alternator ne more porabljati elektrike, v nobenem primeru, če predpostavimo, da so vseh 6 močnostnih diod v redu.
Po vsej verjetnosti je kriv regulator na alternatorju.

Objavljeno: So maj 17, 2003 1:34 am
Napisal/-a lisko
reber je napisu:
Prvič: alternator nima kolektorja ampak ima drsne obroče
Drugič: alternator ne more porabljati elektrike, v nobenem primeru, če predpostavimo, da so vseh 6 močnostnih diod v redu.
Po vsej verjetnosti je kriv regulator na alternatorju.

hja oki no ma že res diode sam videt je tko kot da vzame štrom.Sicer mi pa povej zakaj pol štrom vzame?pade napetost na 10V :shock: Aja pa še neki zdej se je to začel že pri nižjih vrtljajih(tretja 90 al pa četrta 120 :shock: )ve kdo kok pride okvirno nov al pa rabljen alternator al pa če ga ma celo kdo?
ajde bom pisu kaj se bo še dogajal :D [/code]

Objavljeno: So maj 17, 2003 9:46 pm
Napisal/-a Fiat Tipo
Sej ti ni treba glih novga alternatorja kupt sam tisto zamenjaš kar je pač izrableno.

Objavljeno: So maj 24, 2003 4:28 am
Napisal/-a lisko
Hja od včer naprej pa se dogaja obratn.Lučka gori pri nižjih vrtljajih pri višjih pa ugasne. :shock: Mislim tale alternator se prav norca dela z mene :D
Oki dans ga bom vzel dol pa razmontiru pa bom vidu kaj se je zgodl mislim k tole je pa že.........
Oki bom poročal kak pa kaj:)

Objavljeno: To maj 27, 2003 9:18 am
Napisal/-a pugi405
Čaki malo. Praviš, da imaš jermen našponan na ful al kaj? :shock:

Objavljeno: To maj 27, 2003 11:26 am
Napisal/-a lisko
Oki zadeva sledeča:
jermen novi pa španan tak da ni frke pri jermenu.Ok no sej sem pogrunto kaj je narobe.Em em sem ga včer dol vzel pa podrobno pregledu.Drsn obroči so zrabljeni oziroma kolektor.pač skratka krtačke so ga požrle do konca in to sam en obroč!!!
No zdej sem nakak improviziro tko da za silo polni zdej pa iščem rabljenega ki bo kok tok vredu novga se mi po moje ne splača kupit.

Objavljeno: To maj 27, 2003 4:52 pm
Napisal/-a *bojci*
Ali pa samo rotorček nabavi, ker stator oziroma ohišje tak s tem potem nima veze.

Objavljeno: Po jun 02, 2003 7:14 am
Napisal/-a nebivedu
V italiji na odpadu so po 6k sit za petke kompletni alternatorji. Drgač pa zamenjaj samo plastiko z tistima dvema slojema bakra - stane 3k sit in ti bo stvar delala brez problemov. Men dela isto pri 7k obratih, tm mi začne žret štrom iz akumulatorja, sam pol k zmanjšam na 5,5k al pa še mal mn mi neha.

LP
Nebivedu