Stran 1 od 1

Problemi Fiat Punto

Objavljeno: Če dec 01, 2005 8:12 pm
Napisal/-a Astra_boy
Imam dva problema:

1. Pri 90 km/h na uro trese volan. Menjane so bile že feltne, gume, vse scentrirano.
Pa ni v redu. Ali so lahko krive polosovine? Kako ugotoviti?
To se dogaja že odkar je avto pri hiši (letnik 2004). Pa naj bodo gume letne ali zimske.

2. Meril sem antifriz. Na napravici mi je pokazalo da je "odporen" do -19 stopinj. Aprila pa je bil do -24. Kako je možno da je toliko izgubil na moči v pol leta. Na servisu so dolili dva deci antifriza (ali vode).

Lp

Objavljeno: Pe dec 09, 2005 10:56 pm
Napisal/-a omega2.3td
najverjetneje je problem v krmilnem sis, mogoče luft v končnikih ali pa je sprednja prema kriva (karambol,udarec v robnik.........) za to je potrebna je pa optika

lp :pivo

Objavljeno: So dec 10, 2005 12:49 am
Napisal/-a bass
Tako je. Optika je obvezna. Mislm pa, da ti bo -19 čist zadost kar se antifriza tiče. :D

Objavljeno: So dec 10, 2005 12:58 am
Napisal/-a RedBull™
-19 je pa res kr malce malo....vsaj jst pri vsakem ki ima minus 25 ali manj,ga zamenjam oz. v najslabšem primeru kak liter izpustim ter dolijem koncentrat.

Objavljeno: So dec 10, 2005 1:02 am
Napisal/-a Damjan19
no...načeloma je dost tut do -19stopinj, sej niamo tak extremnih razmer tu.
a maš kej gume zlizane neenakomerno?drgač ti predlagam optiko, tako kot ti je(bo)večina ljudi.

Objavljeno: So dec 10, 2005 7:02 am
Napisal/-a sport
1. Po vsej verjetnosti je ležaj al pa končnik. Optika ti tuki nebo kej dost pomagala.
Če ti pa pobira zunanji ali notranji rob gume pol pa le na optiko.

2. Do -19 je čist dost, bolj je odporen na mraz bolj je agresiven do tesnil (samo
redno kontroliraj).

Objavljeno: So dec 10, 2005 7:07 am
Napisal/-a sport
Dej še mal več napiš, če greš hitrej od 90 še kej trese ?

Ko grš čez ovinek (levo ali desno) se sliš še kak drug zvok poleg mašine ?

Problemi Fiat Punto

Objavljeno: Če dec 15, 2005 8:24 pm
Napisal/-a Astra_boy
Takole zadeva stoji:
Avto je Fiat Punto letnik 2004.
Od samega začetka trese volan pri 90 km/h. Pri manj ne pri več pa neha.

Je pa tako uveljavljali smo reklamacijo. Prvi vulkanzer jih ponovo centrira se odpeljemo isto. Nazaj k drugemu vulkanizerju. Ugotovi, da so feltne zanič, menjamo feltne. Se odpeljemo isto. Tretji pooblaščeni serviser ugotovi, da so zanič gume, gume niso predmet reklamacije in jih nočejo zamenjat.. Pride zima, montiramo zimske gume spet isto. Se pravi po tej logiki lahko izključimo gume. Tu uporabim veze in zamenjam še dve novi zimski gumi. Avto pa še vedno trese.

Torej po vsem tem lahko rečem, da gume in feltne niso krive. Zato me zanima kaj bi bilo še krivo.