Stran 1 od 2
pomanjkanje olja v motorju
Objavljeno: Po dec 12, 2005 7:52 am
Napisal/-a immortal
Pozdravljeni. Pred kratkim sem kupil renault 19 letnik 95 in ima 120000 prevoženih km. Sedaj sem opazil da imam olje pri minimumu. Moral sem menjati manšeto na polosovini in volansko manšeto. Zanima me če je lahko tudi to možen vzrok za pomanjkanje olja v motorju. Motor ni čist nič masten in ne kadi preveč iz izpuha vendar pa mi vseeno pije olje. A mi lahko kdo svetuje kaj bi lahko bilo narobe.
Hvala za odgovore
Objavljeno: Po dec 12, 2005 8:07 am
Napisal/-a rover416
zaradi pocenih manset nebi smelo primankovati olja.ker sta menjalnik in motor deljena imajo vsak svoje vrste olja..mozn cist dda ti pije.a si pogledu kak je voda odpri ekspanzisko poglej pokrovcek pa notrani rob posode ce je kej masno.mozn da je glava pocena in ti uhaja olje v vodo
Objavljeno: Po dec 12, 2005 2:16 pm
Napisal/-a immortal
A je možno da je treba tesnila na motorju zamenjat?
Re: pomanjkanje olja v motorju
Objavljeno: Po dec 12, 2005 2:28 pm
Napisal/-a ahiM
immortal je napisal/-a:Zanima me če je lahko tudi to možen vzrok za pomanjkanje olja v motorju.
Kolk ti ga je pa spilo oz. kdaj si ga nazadnje dolil?
Re: pomanjkanje olja v motorju
Objavljeno: Po dec 12, 2005 5:11 pm
Napisal/-a sonček
immortal je napisal/-a:Pozdravljeni. Pred kratkim sem kupil renault 19 letnik 95 in ima 120000 prevoženih km. Sedaj sem opazil da imam olje pri minimumu. Moral sem menjati manšeto na polosovini in volansko manšeto. Zanima me če je lahko tudi to možen vzrok za pomanjkanje olja v motorju. Motor ni čist nič masten in ne kadi preveč iz izpuha vendar pa mi vseeno pije olje. A mi lahko kdo svetuje kaj bi lahko bilo narobe.
Hvala za odgovore
Najbolje boš naredu če boš uporabu iskalnik tam se da velik odg. dobt kokr sm jest razbral iz odg. je možno da bo potrebno menat teflone, ali celo kakšno generalno narest.
Lej ti vli ole v mašino al pa naret servis ker ko se avto kup je potrebno nujno narest servis in kontroliraj pri mojem avtu ga avto kar velik porabi tam 2 l al pa tud več na 10000 km ker je značilno za ta avto,ki ga imam.
Pa si prepričan da ima avto toliko kilometrov po mojem jih ti je eden prevrtu.
lp
Objavljeno: Po dec 12, 2005 5:33 pm
Napisal/-a AgitatoR
Napačno olje (viskoznost in znamka) lako tut vplivata na prekomerno porabo (olja).
Objavljeno: Po dec 12, 2005 5:40 pm
Napisal/-a pugi405
Se opravičujem, če morda kradem temo, ampak, ko jo ravno prebiram me zanima kakšni so okvirni stroški menjave teflonov. S tem mislim material + delo + (če se da komu razložit) kaj je vse treba dol vzet, da se to zamenja.
Hvala.
Objavljeno: Po dec 12, 2005 6:58 pm
Napisal/-a PiLLLe
pugi405 je napisal/-a:Se opravičujem, če morda kradem temo, ampak, ko jo ravno prebiram me zanima kakšni so okvirni stroški menjave teflonov. S tem mislim material + delo + (če se da komu razložit) kaj je vse treba dol vzet, da se to zamenja.
Hvala.
Teflone se da zamenjati tudi brez tega da bi se dala dol glava. Vendar nimajo vsi orodja za to.
Torej potrebno je demontirati glavo, odmicno gred, drocnike in tefloni se nahajajo pod oz znotraj fedrov od ventilov. Tefloni sami niso dragi cca 300sit/kos dalje. Odvisno od avta do avta ter od materiala iz katerega so narejeni. Stvar se zakomplicera pri dihtungi glave ki pa zna biti draga plus brusenje glave cca 4k plus roke ki nanesejo cca 15k.
Ontopic.
Olja ti manjka najbrz 1l torej povej kdaj je bila zadnja menjava, koliko km si ze naredil z oljem ter kake relacije delas, pa kako ni videti nikjer olja ko ti ga toliko pije?!?!?
Objavljeno: Po dec 12, 2005 7:23 pm
Napisal/-a Damjan19
začni najprej pri menjavi olja-če ni elf, probi dat not elf...ta naj bi bil najoptimalnejši za renoje.
kolk ti ga sploh žre?v kakšni periodi ti ga je zmanjkalo? na kolk km?
Objavljeno: Po dec 12, 2005 7:24 pm
Napisal/-a softy
lep pozdrav!Pri devetnajskah 1,4 energi ni blo nikol nekih problemov glede olja!porabe olja.zej ce je je sla dihtunga na glavi,ti bo avto takoj zacel belo kadit!glava tukaj ne poci,razen ce ga orng pregrejes!stroski za dihtungo so pa cirka 45000 sit+10-15k-sit delo!v to je pa vkljuceno:olje,oljni filter, zracni filter,natezalec jermena,vodna crpalka,zobati jermen,klinasti jermen,in semeringi odmicne in glavne gredi dihtunge konplet za zgornji del motorja!ker ce tega ne menjas je skorajda delo zastojn!to je priblizna cena
Objavljeno: Po dec 12, 2005 7:26 pm
Napisal/-a Damjan19
ampak dihtonga na glavi nima nč z porabo olja, tudi če je v okvari!!
Objavljeno: Po dec 12, 2005 7:31 pm
Napisal/-a softy
ce je dihtunga prezgana ponavadi voda v cilinder prihaja!ce je pa fejs,pa se zmesa voda med olje!ce bi bli pa tafloni,bi pa avto fejst sivo kadil!ce mu fejs olja zmanjkuje!sploh zjutraj!crno sivo!tafloni se pa pri tem avtu brez da bi se glava dol vzela ne dajo menjat!
Objavljeno: Po dec 12, 2005 7:40 pm
Napisal/-a Damjan19
voda pride do olja, ko so dihtonge pri pušah fuč! v vsakem primeru, če je dihtonga na glavi fuč kadi belo...
immortal je napisal/-a: ... vendar pa mi vseeno pije olje
zj pa mu razlož zakaj se mu to dogaja in ga ne mešat z raznoraznimi mešanji tekočin.
Objavljeno: Po dec 12, 2005 10:56 pm
Napisal/-a PiLLLe
Damjan19 je napisal/-a:ampak dihtonga na glavi nima nč z porabo olja, tudi če je v okvari!!
Kdo ti je pa to rekel? Ti ves vcasih znajo tudi ob straneh puscati se posebej ce je bilo nekvalitetno narejeno, slaba dihtunga ali pa celo previsok pritisk olja kot posledica nevemo vsega cesa. Torej ni nujno da mesa vodo in olje da je okvara na dihtungi glave motorja.
Kar se pa topica tice, pa pocakite da pove detalje.
Objavljeno: To dec 13, 2005 7:51 am
Napisal/-a immortal
Stvar je taka. Avto sem kupil cca. 3 tedne nazaj in sem bil zelo navdušen saj je avto zelo ohranjen. Ima potrjeno servisno knjižico in mašina je suha in umazana ( se pravi ni bila oprana). Pozabil sem pogledati olje (moja velika napaka), ker me je servisna totalno prepričala. Potem pa sem opazil da pri zaviranju posveti lučka za olje, kot se je izkazalo je bilo olje pod minimumom. Zaskrbelo me je zato, ker sem imel prej 19ko ki je imela prek 200000 km in mi ni popila niti centilitra olja na 10000km. Avto zgleda in motor deluje kot nov samo to pomanjkanje olja me pa res matra. Lastnik pa še vedno trdi tudi po tem ko sva uredila vse formalnosti, da je avto v resnici to kar je rekel da je ob prodaji oziroma mojem nakupu.
Objavljeno: To dec 13, 2005 2:31 pm
Napisal/-a AgitatoR
Najprej zamenjaj olje, ker vprašanje kdaj je bilo nazadnje menjano. Če ti bo tudi frišnega žrl pa potem ukrepaj dalje.
Objavljeno: To dec 13, 2005 3:16 pm
Napisal/-a Damjan19
PiLLLe je napisal/-a:Damjan19 je napisal/-a:ampak dihtonga na glavi nima nč z porabo olja, tudi če je v okvari!!
Kdo ti je pa to rekel? Ti ves vcasih znajo tudi ob straneh puscati se posebej ce je bilo nekvalitetno narejeno, slaba dihtunga ali pa celo previsok pritisk olja kot posledica nevemo vsega cesa. Torej ni nujno da mesa vodo in olje da je okvara na dihtungi glave motorja.
Kar se pa topica tice, pa pocakite da pove detalje.
vem da ni nujno

Objavljeno: To dec 13, 2005 3:42 pm
Napisal/-a zombi
Prvo preveri, če nimaš slučajno olja v hladilni tekočini.
Pri letnikih okoli 96 pri 1.6 motorju je bila to znana napaka...
Če imaš olje v kilerju, potem moraš menjat tesnilo glave in poravnat glavo.
Bratrancu jo je prebilo na vsakih 40Kkm, ker je popravil na uradnem servisu je dobil leto garancije, v enem letu pa je vedno prebil 40Kkm.
Prvo leto, ko ni, je megana prodal...
Objavljeno: To dec 13, 2005 4:40 pm
Napisal/-a Gricko
immortal je napisal/-a:Stvar je taka. Avto sem kupil cca. 3 tedne nazaj in sem bil zelo navdušen saj je avto zelo ohranjen. Ima potrjeno servisno knjižico in mašina je suha in umazana ( se pravi ni bila oprana). Pozabil sem pogledati olje (moja velika napaka), ker me je servisna totalno prepričala. Potem pa sem opazil da pri zaviranju posveti lučka za olje, kot se je izkazalo je bilo olje pod minimumom. Zaskrbelo me je zato, ker sem imel prej 19ko ki je imela prek 200000 km in mi ni popila niti centilitra olja na 10000km. Avto zgleda in motor deluje kot nov samo to pomanjkanje olja me pa res matra. Lastnik pa še vedno trdi tudi po tem ko sva uredila vse formalnosti, da je avto v resnici to kar je rekel da je ob prodaji oziroma mojem nakupu.
jaz tebe sploh ne zastopim!!!
praviš da žre veliko olja, hkrati pa sploh ne veš koliko olja je bilo v avtu ko si ga kupil!!!
prvo moraš vedeti koliko ti ga dejansko požre, ne pa da kar nekaj sklepaš!!!
če še nisi naredil servisa, ga naredi ( ponavadi je priporočljivo, da vsaj veš kero olje imaš in točno kdaj si ga menjal in koliko si ga nalil!!)!
v vsakem primeru natoči olje do MAX po cca 1000Km pogledaš stanje olja in če ga manjka ful, pol imaš resen problem
Objavljeno: To dec 13, 2005 10:56 pm
Napisal/-a čare
immortal je napisal/-a:Stvar je taka. Avto sem kupil cca. 3 tedne nazaj in sem bil zelo navdušen saj je avto zelo ohranjen. Ima potrjeno servisno knjižico in mašina je suha in umazana ( se pravi ni bila oprana). Pozabil sem pogledati olje (moja velika napaka), ker me je servisna totalno prepričala. Potem pa sem opazil da pri zaviranju posveti lučka za olje, kot se je izkazalo je bilo olje pod minimumom. Zaskrbelo me je zato, ker sem imel prej 19ko ki je imela prek 200000 km in mi ni popila niti centilitra olja na 10000km. Avto zgleda in motor deluje kot nov samo to pomanjkanje olja me pa res matra. Lastnik pa še vedno trdi tudi po tem ko sva uredila vse formalnosti, da je avto v resnici to kar je rekel da je ob prodaji oziroma mojem nakupu.
ja in ti lastniku vrjameš če bi ti reku da ti je nategnu ženo bi mu tud verjel?? dej zameni mu olje oz. nared en pošten servis da boš sploh vedu kaj maš pol pa govor kaj je narobe pa nikol se ne zanaši na servisno knjigo ker jo je tamal problem ponaredit sploh pa pri tok starem avtu pa se opravičujem ker sem te tok grdo napadu ampak takele scene me pa res razpiz.dijo no pa velik lepih kilometrov ti želim