Stran 1 od 1
počena dihtunga na glavi motorja 206cc
Objavljeno: To dec 13, 2005 1:43 pm
Napisal/-a opel
Na 206cc 1.6 16v mi je šla dihtunga na glavi, tko da mi zdej izteka hladilna tekočina.... se komu kej sanja kolk pride takšno popravilo in zakaj je sploh do tega prišlo.??? Avto pa ima okol 70.000 km in je letnik 2001.
Ima kdo kakšno priporočilo za dobrega mehanika v Lj ali okolici za peugeoje...ker nebi rad peljal na original servis
Lp
Objavljeno: To dec 13, 2005 1:48 pm
Napisal/-a Jurchi
glej to da ti pri mašini solzi oz, da ti teče ven hladilka je pri tej mašini (1.6 16V peugeot) tolk normalno, kukr, da ti vsak jutr ustaneš. :P :P ....ne sekiri se.....pa poglej kolk ti kej pije hladilke......pa če se ti slučajno ne pregreva....če se ti ne, pol kar mirno vozi.
Ker poznam kar nekaj ljudi s to mašino, ki jim isto solzi, pa jim gre mogoče deci hladilke na pol leta in tut avto se nikol ne pregreva......ni tolk nujno popravit....drugače pa je nova dihtunga, pa ravnanje glave, pa šponarji in jermeni z delom cca. 60 -70kosov.....če poznaš dobrega mehankarja

.
P.S.: zakaj opel, če voziš cc-ja????

Objavljeno: To dec 13, 2005 1:57 pm
Napisal/-a opel
Mislim da je pr men mal hujše, ker mi je v zadnjih 2-3 tednih steklo cca. 3 dl tekočine.
Pregreva se mi ne...vbistvu se mi še mal čudno zdi k se nikol ne segreje več kot na 80 stopinj. Verjetn bo treba kr zamenat.
aja opel je bil prej...zdej sm pa prešaltu pa peugeota

Objavljeno: To dec 13, 2005 2:00 pm
Napisal/-a killah bee
Kako pa veš da ti je šla dihtunga,poglej če ti pri vodni pumpi solzi ven,ni vedno dihtunga

Objavljeno: To dec 13, 2005 2:02 pm
Napisal/-a Jurchi
čaki čaki.... a teb požira hladilko (ker načeloma se počena dihtunga na zunaj ne vidi ampak občutiš potem, ko ti ribne avto :P ) al maš usedline na zunanji strani bloka motorja???
Kako to mislš, da se ti nikol ne segreje čez 80 stopinj...tut če ga voziš ful dolg in počasi po mestu???????.......ker če se ti tolk počas segreva bi jest še termostat preveru, da ni slučajno skos odprt in ti tekočina skos kroži....mal prešlati cevi

Objavljeno: To dec 13, 2005 2:08 pm
Napisal/-a opel
Ne, pri vodni pumpi je čist suho.
Je pa mokro tam kjer je motor (blok) skupi spojen...teče oz. vlažno je na spoju. Ne me strašit...ne sme ribnt
Ja možno da je tud kej narobe s termostatom ker se mi res sploh noče segret.
Objavljeno: To dec 13, 2005 2:10 pm
Napisal/-a killah bee
Jurchi je napisal/-a:čaki čaki.... a teb požira hladilko (ker načeloma se počena dihtunga na zunaj ne vidi ampak občutiš potem, ko ti ribne avto :P ) al maš usedline na zunanji strani bloka motorja???
Wrong again :P , lahko požira hladilko al na dihtungi al na pumpi,pa tud na zunaj se vidi če pušča na zunanji strani,če na notranji pol ne,edino na šipki za olje in pokrovčku za dolivanje olja,kar pa je zdaj ko je mrzlo ne da razbrati,ker je vedno na pokrovčku usedlina
Recimo pri meni je šla dihtunga na zunanji strani,sprva je zgledalo kot da teče pri vodni pumpi ven, ko se je motor vzel ven se je vidl ,da je na bloku.Ko se je vse porihtalo,je pa po parih kilometrih šla nova vodna pumpa

pa je bilo treba spet zamenjat

Objavljeno: To dec 13, 2005 2:11 pm
Napisal/-a Jurchi
sej sem ti reku, da je velik bl nevarn, če nč ne vidš in ti teče not v cilindre..enkrat se pa sam ustav

.....valda, da ti ne bo riblna mašina.....dej še enkrat dotoč hladilko pa poglej kolk hitr ti jo bo pilo.....če je pa pač treba menjat, boš pa dal ene 60kosov in boš miren

Objavljeno: To dec 13, 2005 2:12 pm
Napisal/-a killah bee
opel je napisal/-a:Ne, pri vodni pumpi je čist suho.
Je pa mokro tam kjer je motor (blok) skupi spojen...teče oz. vlažno je na spoju. Ne me strašit...ne sme ribnt

Če ven curi,nima kej ribnt,imaš pa nov avto,tak da zrihtaš vse komplet z jermeni in podobno in imaš mir

Objavljeno: To dec 13, 2005 2:13 pm
Napisal/-a Jurchi
killah bee je napisal/-a:Jurchi je napisal/-a:čaki čaki.... a teb požira hladilko (ker načeloma se počena dihtunga na zunaj ne vidi ampak občutiš potem, ko ti ribne avto :P ) al maš usedline na zunanji strani bloka motorja???
Recimo pri meni je šla dihtunga na zunanji strani,sprva je zgledalo kot da teče pri vodni pumpi ven, ko se je motor vzel ven se je vidl ,da je na bloku.Ko se je vse porihtalo,je pa po parih kilometrih šla nova vodna pumpa

pa je bilo treba spet zamenjat

kdo ti je kriv...kaj pa šparaš na materialu

.....zamenjal bi vse naenkrat....že tko si takrat bankrotiru :P
Objavljeno: To dec 13, 2005 2:13 pm
Napisal/-a killah bee
Jurchi and čebelj powah

Objavljeno: To dec 13, 2005 2:14 pm
Napisal/-a killah bee
Jurchi je napisal/-a:killah bee je napisal/-a:Jurchi je napisal/-a:čaki čaki.... a teb požira hladilko (ker načeloma se počena dihtunga na zunaj ne vidi ampak občutiš potem, ko ti ribne avto :P ) al maš usedline na zunanji strani bloka motorja???
Recimo pri meni je šla dihtunga na zunanji strani,sprva je zgledalo kot da teče pri vodni pumpi ven, ko se je motor vzel ven se je vidl ,da je na bloku.Ko se je vse porihtalo,je pa po parih kilometrih šla nova vodna pumpa

pa je bilo treba spet zamenjat

kdo ti je kriv...kaj pa šparaš na materialu

.....zamenjal bi vse naenkrat....že tko si takrat bankrotiru :P
Meni je šla nova pumpa :P , nisem nič šparal,niti tolarja

Objavljeno: To dec 13, 2005 2:15 pm
Napisal/-a opel
ma ja sej bom šu čimprej kr do enga mehanika da mi porihta oz. da vidi kaj je narobe...bolš da dam zdej ene 60k kot pa da mi ribne.
lp
Objavljeno: To dec 13, 2005 2:20 pm
Napisal/-a Jurchi
opel....maš PM
Drugače pa termostat boš najlažje preveru tko, da boš zatipu cevi...če bosta skos obe isto topli (mlačni) pol maš zihr skos odprt termostat.....če bo najprej zgornja cev ful vroča pol pa, k se bo odpru termostat, bo tut spodnja ratala vroča, pol termostat dela tko k more......maš pa še varianto (obratno od tvoje), da je pa zgornja cev ful vroča....spodnja pa čist hladna, ker se pač termostat ne odpira.
Objavljeno: To dec 13, 2005 2:28 pm
Napisal/-a DrMr
... standardna napaka teh motorjev, tesnilo OE te pride 9800,00 dela pa je za 4+ ure...