Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Slash83
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: Če jan 13, 2005 1:45 pm
Kraj: MB - okolica

Trokiranje/cukanje avta

Napisal/-a Slash83 Sr dec 14, 2005 4:44 pm

Pojava se je pojavila včeraj ko sem se peljal iz MB proti Ptuju in mi je malo pred ptujom pvič malo "cuknil" ko sem pospešil v 2.

Je pa to blo okrog 50km po tankanju..tak da če bi blo kaj z bencinom bi se že prej poznalo ne?

Sedaj mam narejenih 50km od tedaj ko se je to začelo in avto trokira vedno pogosteje in vedno močneje. Že v prostem teku ga vsakih par sekund malo zaduši, ko pa speljem in če recimo v 2.do konca plin pohodim, bo najprej par sekund trokiral potem pa potegnil...

Mašina pa je 1.2 16v Bravo

Kaj je to krivo - smeti v bencinu, voda ali pa kaka kapa na razdelilcu (na tipotu mi je 2x šla in je podobno cukalo)

Tnx
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Napisal/-a svadreb Sr dec 14, 2005 4:54 pm

Ja, to kar si napisal. Al pa svečke, kabli za svečke, vlaga...
 
Uporabniški avatar
Staccatto
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Ne jul 18, 2004 11:53 am
Kraj: Tropovci

Napisal/-a Staccatto Sr dec 14, 2005 5:01 pm

hum...mene ponavadi na passatu tak dela 2.0 16V ko je mrzel neke časa cuka tko da njeme gas spustim... :oops:
Pre ka mam prevelik avto zato nega več The Stroja :)
 
Uporabniški avatar
Slash83
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: Če jan 13, 2005 1:45 pm
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Slash83 Sr dec 14, 2005 7:56 pm

Meni pa ne dela ko je mrzel samo - vedno trokira - tudi ko je topel..
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Sr dec 14, 2005 8:21 pm

Meni je danes tudi dvakrat zatrokiral. Enkrat mrzel, enkrat pa po 60 kilometrih. Zradi vlage na kablih pri razdelilni kapi.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4313
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr dec 14, 2005 8:28 pm

meni se dozdeva da je ena izmed šob zanič. Sem mel v zadnjem času že dva takšna problema (prvega pri bravi,drugi pri puntotu) Je pa tko da avto v nizkih obratih serje,tudi če na mestu dodajaš plin,bo v nizkih obratih trokiral,v visokih delal vredu.

Tko da preveri kater cilinder ti ne dela dobro,potem najprej preglej sveče,kable,mogoče ju probi zamenjat med sabo tam, kjer ti cilinder ne dela pa boš videl če bo boljš al ne.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Slash83
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: Če jan 13, 2005 1:45 pm
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Slash83 Sr dec 14, 2005 9:07 pm

Občasno tudi v visokih zatrokira.. sedaj pred 5min pa sem ga postgavil v garažo - par metrov naprej in pol rikverc not pa je laufal 2minuti brez problema.. tak da PO MOJE cilinder ni al šoba - bi VERJETNO pol non stop trokiralo.
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba To dec 20, 2005 8:26 am

jst sm mel podobn problem, med vožnjo mi je trokiral avto, začelo se je tko kot pri tebi, naključno, ne prav pogosto, potem pa je šlo samo na slabše. In enega lepega jutra sm ostal na cesti. Telefoniral 15 min vmes nekajkrat probal vžgati avto pa ni vžgal več. No in pol kr na enrat spet vžge. Sm se nekak na šiht pripeljal tisti dan. Aja pa še to. Men se včasih lučka za injection prižge pol pa ugasne ko se mašina pomiri.
Potem je bil pa avto v garaži in na koncu sem odklopil potenciometer na loputi. Avto je laufal v safe modu, sm se pa lahka do doma pripeljal kjer sem potenciometer zamenjal in je blo pol vredu. Zdej mi pa spet počasi pričenja srat. Tko da bo treba spet drug potenciometer, a kdo ve kulk pride pot. za puntota v trgovini :twisted:

Avto je pa Punto mk1 l95, nekaj čez 100kkm
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
Uporabniški avatar
Slash83
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: Če jan 13, 2005 1:45 pm
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Slash83 Pe dec 23, 2005 12:05 am

No nadaljevanje zgodbe...
Danes sem končno menjal svečke, ki bi NAJ BILE krive (je bil 75% mehanik) - in res so bile tastare v slabem stanju - so bile še originalne (6let torej stare in 105000km), no in grem na probno vožnjo:
Niti sledu o dušenju/trokiranju, ki je bilo prej že skoraj neznosno...

Pol pa se peljem proti domu in čez par kilometrov spet malo cukne/zatrokira.. sedaj po 40kilometrih danes pa je stanje že skoraj(pol tolko) tako kot je bilo pred menjavo svečk... Spet ga že v prostem teku duši. Trokira pa neglede na to ali je mašina topla ali mrzla.

Bistvo: Svečke SO naredile VELIKO spremembo - po teden dnevu močnega cukanja - je avto skoraj 10km šel 99% brez cukanja - sedaj pa se dušenje vrača...

Predlogi kaj bi torej to blo:
-prebijajo kje kabli?
-razdelila kapa počena/zanič

Kaj drugega?? Še 1x - nekaj povezanega s svečkami je moralo biti, glede na to da je menjava (vsaj za pol dneva) rešila zadevo..

Tnx za vso pomoč...
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Pe dec 30, 2005 3:57 pm

ni mus, mogoče je pa toliko km rabilo da ti je spet svečke zapacalo in spet slabšo iskro mečejo :?: mehanikom tud ni treba vse verjet, poizkusi se peljat t odklopljenim dajalnikom pozicije lopute, lahko poizkusiš tudi odklopit lambda sondo, če bo kaj spremembe.
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
Uporabniški avatar
Vaillante
Novinec
 
Prispevkov: 126
Pridružen: Sr nov 16, 2005 11:26 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vaillante So jan 14, 2006 5:44 pm

Lahko da ti je šlo stikalo za zaug ki je vezan na tipalo za vodo(avtomatski zaug),cuka ti verjetno zato,ker ti potem avto dela skos pod zaugom in ga zaliva oz. dobi preveč bencina.Vprašaj na pooblaščenem servisu kako je s tem,ker to se rado dogaja pri fiatih.
Chevrolet Kalos 1.4 16V
Slika
 
spela
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Sr jul 16, 2003 6:35 pm

Napisal/-a spela Po jan 16, 2006 9:37 pm

Ja, v takem primeru sem menjala svečke, kable, ki naj bi prebijali,... No, na konc je šlo za senzor obratov!
 
Uporabniški avatar
Slash83
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: Če jan 13, 2005 1:45 pm
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Slash83 To jan 24, 2006 2:31 pm

NADALJEVANJE:bil pri enem mehaniku - je nabavil nove kable za 10k in se zmenil da jih lahko vrne če nebo pomagalo.. no, kabli se zamenjajo - vžgem avto - in sploh nisem rabil it na probno vožnjo - ker je kar v prostem teku začel torkirat... tak vsakih par sekund ga malo cukne - se čuje fajn na auspuhu (ki sem ga btw: pred 5dnevi moral menjat-roženico samo)..

No, mi reče da glede na to da smo sprobali kable in svečke menjali - mi ostane samo še obisk na računalniku..

Grem na Fiata in me kar takoj vržejo na računalnik ker ni blo gužve, in avto javi naslednje napake:
1.) Napake NISO prisotne

Bi raje vido da mi javi neko napako pa dam 20jurjev pa mam mir, kot pa tak sxxt!

No, vprašam kar bi lahko blo in povem kaj sem že vse sprobal.. in me vprašajo - če je bil zobat jermen menjan - so vidli silikon malo, pa tak narahlo se čuje piskajoč zvok jermena..

Povem da je bil v začetku oktobra.. Pa rečejo da je pa pol to skoraj ziher krivo, ker mi je en doma to menjal, in ni vredu naštelal faz ker nima prave aparature in je ta avto zlo občutljiv na to...

Pol pa vprašam: "Zakaj pa sem se skoraj 3 mesece po menjavi lahko normalno vozil???"
Seveda ni blo odgovora na to... Samo vztrajanje pri trditvi da je to krivo..

No, kličem pol mehanika ki mi je jermen menjal in mu povem kak je na stvari, pa mi reče da je to skoraj nemogoče da bi blo to, ker če nebi ble faze vredu naštelane bi se takoj poznalo, ne pa po 3mesecih.. pa če bi zob preskočil al pa kaj se nebi niti tako mogel voziti kot se lahko sedaj... Pa mi reče da on sumi en cilinder na katerem sma že menjala eno od novih svečk prejšnji teden.. pa da on misli da je nekaj s tistim cilindrom-kaka smet pod ventilom ali pa kaj takega..

No, potem mi reče naj grem po neki dodatek k gorivu da se sčistijo ventili, prej kot bom peljal avto na fiat in dal 8000 da oni ponovno naštelajo faze...

Pa tam v trgovini sem pojasnil situacijo in vprašal če je možno da je zobati jermen kriv, pa so tudi rekli da to skoraj ni mogoče in da bi se to takoj poznalo in da je tudi možno da je kaka smet - ker je to baje pogosto pri 16v motorjih..

Glede na to, da se intenzivnost trokiranja spremeni vedno ko se kaj štora pa svečkah/kablih, pa se meni zdi da bi lahko bla ta cinšpula kriva... samo so na fiatu rekli da ni ker ni javlo nobene napake na elektroniki...

Jaz grem zdaj tankat pa bom on dodatek zraven vlil pa zvozil ta teden tank, pol pa bom videl kak naprej...

No, to je moj kratek roman... sedaj pa me zanima: katera verzija je prava??

tnx vsem kar vnaprej za pomoč..
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG To jan 24, 2006 3:10 pm

Tist z jermenom je ena velika B-U-Č-A!

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jan 24, 2006 3:40 pm

No da ti povem, kako sem sam rešil isto zadevo.
Se vozim in avto začne trokirat in po dveh tednih trokiranja prvič crkne med vožnjo. Potem čez 10 minut spet vžge in dela par kilometrov normalno, nakar spet trokira in crkne.
Zamenjal sem (poskusno seveda, in ko ni bilo boljše vse dele vrnil na servis)
- bencinsko pumpo
- svečke in komplet kable
- cinšpulo
- frgazer
- cevi za bencin
- filtre za bencin.
Ponovno sem nastavil tudi zobati jermen.

Ker vse to ni bilo boljše sem se odločil za razdret mašino. Ko bi že skoraj začel razdirat, sem se spomnil, da bi bilo dobro vzeti tank za gorivo dol iz avta in pogledat kaj je v njem.
Tank ima v notranjosti filter, ki je bil totalno zapacan. V tanku je bilo par deci vode in smeti (ampak res veliko smeti). Ko sem spraznil tank in ga speskal, so vsa trokiranja v trenutku odpadla - nič več ni bilo problemov, dokler - 3 tedne po peskanju tanka se spet pojavi napaka. Vzamem tank dol in ga očistim - za frucov zamašek smeti spet v tanku + spet voda!!! Od kje - tankal sem vedno na eni in isti pumpi, ki je že kar nekaj desetletij stara in tam imajo in smeti in vodo v rezervarjih.
Odkar tankam samo še na novejših pumpah napake ni več in zadeva se je čisto umirila.

Če imaš vodo v tanku sprobaj prvo pred vsemi dodatki zlit kak deci čistega alkohola k bencinu - ta veže vodo nase in motor jo zlahka popije brez trokiranja. Preveri filter za gorivo.

Lahko pa še z eno stvarjo sprobaš; Samo zanjo potrebuješ malo več znanja.
Odklopiš cev za dotok bencina in povratni vod iz tanka ter ju namestiš v polno flašo bencina. Če avto dela normalno in ne trokira po taki vožnji je kriv tank in smeti v njem.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Sm4jli
Novinec
 
Prispevkov: 479
Pridružen: Sr mar 10, 2004 12:48 pm

Napisal/-a Sm4jli To jan 24, 2006 5:30 pm

Pr men je bla cinšpula fuč , po menjavi le-te avto dela BP :-P
 
Uporabniški avatar
Slash83
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: Če jan 13, 2005 1:45 pm
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Slash83 Ne jan 29, 2006 11:40 pm

Še en dodatek:

bil na Bosch servisu pa so mi svetovali kot 1.korak isto kot moj mehanik - naj vlijem stekleničko tistega dodatka za čiščenje ventilov al šob al kaj že je..

Zaj sn pol tanka že skuril - pa mogoče je za par odstotkov res boljše v nizkih obratih vsaj..

Npr. prej glih pa sem se peljal po 2 dneh spet z avtom in je bla mašina res mrzla pa to in je avto šel 95% normalno 4 km, pol pa se je spet pojavilo cukanje, in zdaj večer z po treh urah in spet z mrzlo mašino pa je isto takoj začelo cukat..

Če bi ble šobe zamašene al pa kaj takega - pol nebi blo verjetno teh občasnih faz ko avto gre po par minut v vseh obratih normalno in bi non-stop konstantno torkiralo ne?

Tak da je verjetno prej kaka cinšpula al pa nove svečke kakor šobe po mojem mnenju... kaj pravite?
 
Uporabniški avatar
RKay
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 648
Pridružen: To jun 14, 2005 12:12 pm

Napisal/-a RKay Po jan 30, 2006 12:00 am

Ej stari dj tole probi snem pokrovček od bencina dol, če boš slišu da je začelo sesati zrak to pomeni da maš pokvarjen pokrovček in se ti v tanku dela podtlak in posledično bencin ne prihaja do mašine enakomerno oz. sploh ne!!!
Lahk pa je defektni kabel na črpalki goriva, odpri pa mal pobezi, mogoče je to.
Drgač če je iskra kabli skor nebi smel bit.
Jst sem mel pr mojmu snet kabel z črpalke goriva pa še pokvarjen pokrovček in sem ostal na AC LJ-Domžale.
Glede podtlaka sm skor zihr da je to to, ker noben ne pomisl na tako malenkost kot je zrak v tanku!!!-kolega k je mehanik me je ful pohvalu, da sm dobr pogruntu 8)
LP,Klemen
 
Uporabniški avatar
Slash83
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: Če jan 13, 2005 1:45 pm
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Slash83 To jan 31, 2006 11:25 pm

no, spet se javljam z novimi "ugotovitvami"...

sedaj sem naredo skoraj 400km s tem dodatkom za bencin ki bi naj sčistil ventili itd.

še nekje za 100km mam pa bo 40litrov z dodatkom skurjeno...

No, avto mi še vedno tako močno duši kot prej, opažam pa sedaj že kar nekaj dni - da gre avto ko je popolnoma mrzel - čisto normalno, kar se mi zdi da je lahko pomemben podatek a ne?

Vsako jutro se peljem kak kilometer al pa 2 popolnoma brez dušenja in torkiranja...
Recimo danes sem se peljal na obisk, pa je avto skoraj 3 ure stal, pol ga vžgem in se peljem normalno v 1., 2., 3. pa še pol pri 50km/h v 4.pohodim plin do konca in avto normalno pospešuje - pol pa pride kazalec temperature nekje na 1. črtico (na 3.črtici je sredina in normalna temeratura) in dušenje se spet začenja pojavljat!!

UPAM da ta podatek pomaga kaj in mi bo ker mojster znal svetovat kaj je to... nebi rad zapravljal 30-40jurjov za novo šobo al pa 20jurjev za vžigalno tuljabo al pa 10za štelanje faz - če pol nebo boljše...

Zdaj ko skurim ta tank z dodatkom ga bom nekam postavil na servis končno - upam da bo mi do tedaj znal kdo povedat kaj bi to lahko blo...

Glede na to da mrzel večinoma gre ok - se mi te svečke vedno bolj zdijo sumljive al pa tuljava... kaj pravite?

TNX
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch To jan 31, 2006 11:59 pm

Za bravo ne vem, ampak Alfa ponavadi trokira, ker je LMM su v falus. Meni trokira na mrzlo in to zeeelo redko, sepravi 1x in pol je mir. Sem kupil cestilo in sem naredil priblizno 10km in se se zmeraj pojavlja trokiranje, bomo vidl, ce bo po tem tanku kaj bols. Sicr men sm to ni jasno, da mi z Agipom ni trokiru, z drugimi bencini pa mi je, no zdaj mi z vsakim. Svecke so nove, bencinski filter je bil menjan, vse to pred tem ko je zacelo trokirati... Ce mene vprasas je ta bencin pri nas za en drek, ker ko sem sel v nemcijo in francijo mi avto ni trokiral pol kurca nic.

Me pa zanima, kaj ima zobati jermen s tem, da bi trokiralo na mrzlo, naj kdo razlozi, ker men se ne zdi prevec logicno tole.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 44 gostov