A ne moreš najt enega mehanika da mu pelješ avto, rečeš kaj dela in ne dela in mu ga pustiš dokler ne najde napake in zrihta? Pomojem te bo stalo najmanj denarja in živcev (če ti seveda ne bo šel menjat vsega po vrsti, ampak bo iskal vzrok).
Ja saj v tem je glih finta - bil sem dosedaj pri: mojem mehaniku, pri enem lokalnem mehaniku, na dveh različnih fiat servisih in na boschovem servisu...
Mnenja glede vzroka so pa skoraj povsod različna... Rekli so mi da morajo nekje začet in da bodo razstavili mašino in najprej faze naštelali - 10.000sit
Samo s tako nastavitvijo faz sem se 3 mesece brez problema vozil - tak da dvomim da je to krivo a ne?
Pol razdiranje motorja in čiščenje zamenjava šob : 10.000čiščenje, 40.000 zamenjava šobe - spet dvomim da je to: če pa avto ko je popolnoma mrzel laufa par minut popolnoma ok dokler se malo ne segreje...
Bistvo: študent sem pa nebi rad najprej dal 30 al pa 50jurjev da sploh ZVEM kaj se treba menjat... zato težim in sprašujem tu če je imel kdo podobno izkušnjo oz. se mu malo sanja kje naj začnem iskat...
kaj pa ce bi uposteval od nebivedu nasvet? mogoce pa je res filter v tanku zapacan in na kaksnem ovinku smet zanese v filter in ti ga torkira. s tem tvoj mehanik mensezdi ne bi imel veliko problemov.
A si se mogoce pozanimal ce je mozno da bi ti sla lambda sonda ker je men tud sla na roverju in mi je avto trokiral pa cukal. sicer bi se ti to poznalo tudi ce ti avto morda pozre kaksn liter bencina prevec /100 km. ker men je rover popil kar 13 l/100km. samo nasvet...
Po tvojih znakih bi lahko bil tud ta problem. Ko ti avto zalaufaš je hladen in dela normalno ko pa se segreje začne nagajat in ga dušit. Razlog je lahko v stikalu temperatur kateri določa in daje podatke računalniku koliko goriva mora dati v motor da normalno deluje. Pri tebi pa je lahko TM zanič in javlja računalniku da je avtomobil hladen in ko je segret ima preveč bencina in se to dogaja.
PS: si mogoče opazil da ko je avtomobil segret in trokira oddaja iz izpuha zadaj kakšen čuden drugačen vonj kot ponavadi. Sporoči če smrdi po amonjaku.
LP
Slash83,prosim te da,svoj post ponovno napišeš Kajti bili sta dve objavi in zgleda da sta jo dva moderatorja naenkrat zbrisala,tko da zdaj niti ene ni Se opravičujemo!
Slash83 je napisal/-a:Mislim da ni lamba sonda, ker poraba štima : do 7.5litra zaj v teh mrzlih dneh Ju3 grem na čiščenje šob na bosch servis pol pa bomo vidli dalje...
nekje pač moram začet..
Dovod goriva pomoje nekaj serje. Poglej filter, če je zamazan, Al pa pumpa. Teb zmanjkuje, če pospešuješ, oz. ko ti največ pije?
Če ti s pol gasa normalno pelje, kaj drugega skoraj ne more bit.
LP
Martin
v torek sem šel po nasvetu boschovega delavca še 1x menjat svečke - tokrat sem vzel cenejše in originalne (zanimivo), pa je ostalo enako..
Še vedno avto ko je čisto mrzel gre 80% brez cukanja, kasneje pa cuka v prostem teku in pospeševanju, ne cuka pa pri dodajanju gasa v prazno (v štamgasu) in pri konstantni vožnji brez pospeševanje...
Zaj grem jutri na toyoto, da mi bodo sčistili šobe, ker na tem Bosch servisu nimajo te naprave... upam da bo to rešilo zadevo..
Je pa moj mehanik rekel, da še se mu vedno zdi da z enim cilindrom/ventili nekaj ni vredu in da misli da so neke ploščice stisnjene pri ventilih oz. ventili sami - ve kateri kaj o tem?
Danes pripeljal avto od avtoelektričarja v MB - problem je ZAENKRAT rešen in upam da za vedno...
Problem je bil ta: jaz sem sicer mel kable za probo menjane, samo je isto delalo, pa sem jih vrnil..
Je pa bil en stari kabel počen - je prebijal doli pri svečki in je baje naredil kratek stik in mi uničil vžigalno tuljavo oz cinšpulo...
Tak da Fiat servis: MAJSTORI STE!!! Prstec je zakon:( Bolj jim pravim za cinšpulo bolj me čejo prepričat da je to nemogoče če njihov vsemogočni računalnik tega ne zazna in da mi morajo faze naštelat če ne pa mašino razdret...
Vglavnem, lep strošek sem mel zaradi enih gnilih kablov... zdaj vem zakaj piše da je obvezna menjava po 70.000km na škatli...
Hvala vsem za help...
Btw: kak so normalne kompresije motorja - ta električar mi jo je zmeril pa je reko da jo ma moj avto 13barov.. je to ok?
da še jst neki dodam
uradni servisi so res za en falus
predn mi je crknla bencinska pumpa je delu auto normalno, res je meu moči mn k je bla že stara pumpa, samo k sm nabiu obrate do 6000 in spustu so se normalno spustil na 750, zdej pa k mam novo pumpo in še kao nek dajalnik, mi pr enakem poskusu obrati skačejo gor pa dol, zaračunal so mi pa 135.000, za tak dnar se jst rajš obesm
najbolš so mehaniki privat k ti res zrihtajo
uglaunem zdej grem nazaj na reklamacijo in jih napizdim 100 na uro
Zdravo mene pa zanima če je kdo kak mojster za TOYOTE Namreč gre za TOYOTO YARIS 2011 1.33 Ko se avto segreje nima moči in ga duši. Iz prve v drugo še nekako potegne potem pa je zmeraj huje. Do 100 km/h komaj pride Hvala za kakeršen koli odgovor
Na hitro pa lahko preveriš, če se je katalizator sesedalel. Za silo preveri tako, da ko je avto segret (prej se vozi), poglej, če sploh gredo zadaj kaj plini ven.
Super bom previril zadevo hvala za enkrat Pozabil sem napisat da ko pocasi dodajas gas ampak ne do konca se mi zdi da ga ne dusi tak hudo pa poraba je iz 5.7 narasala na 9.5