Stran 1 od 3

Grelne svečke - Problemi!!

Objavljeno: Ne dec 18, 2005 11:46 pm
Napisal/-a lisko
Ok zanima me neki okol grelnih svečk pri dizlu.......

Kok je interval menjave oz. kok naj bi zdržale?

Pred generalko sta mi crknili dve.. sem jih menju...... meli sta dve leti oz. 70000km za sabo. Pred enim mescom (mesec pop generalki ) sta crknili spet dve...... oki menju.... Eto dans sta crknili spet dve...... kaj za boga je to? Crknejo pa vedn u parih dve po dve.....

So pa bocshove.

Objavljeno: Po dec 19, 2005 12:10 am
Napisal/-a sebaveh
kako dolgo ti pa kaj grejejo? Kak dolgo torej traja da lučka ugasne ko daš kontakt? Pri segreti mašini se tud vklopijo?

Objavljeno: Po dec 19, 2005 12:23 am
Napisal/-a lisko
U navodilih piše caa. 5 sekund. in tud tko je. Bolj ko je mrzlo dalši je ta čas. Uklopijo pa se tud pri ogreti mašini...... tud ko sem sprobavu...... ko ugasnem ogret motor in nekje do 45 minut ne rabim čakat grelnih ( lahk direkt štartam pa vžge brez blema) če pa po ustavitvi toplega motorja preteče več kot 45 minut pa ga že mal matra.

Objavljeno: Po dec 19, 2005 12:43 am
Napisal/-a RedBull™
hmm zanimivo...res se mi ne sanja kako je to možno.

Sj ponavadi je tko,da ko daš kontakt in ti začnejo sveče greti,potem slišiš rele,ko le ta klikne oz. izklopi. Tako da je možno da le ta kdaj kj zataji

Drugače pa za foro lahko probaš kupit kake druge sveče,čeprav tud boschove niso tega krive...ampak probat ni greh:)

Objavljeno: Po dec 19, 2005 4:04 pm
Napisal/-a lisko
Ni to fora...... na števcu je sicer indikator grelnih svečk...... in ko le ta ugasne je motor pripravljen za štart..... ampak rele klikne ( oklop napetost ) šele dve sekundi zatem..... in tud med samim zagonom motorja so grelne uklopljene ( med štartanjem)

To pa enostavno vem zarad tega ker sem si nardil še poseben indikator katerga sem vezal dirket na grelne. In le ta ugasne ko svečke zgubijo štrom....... tko da točno vem kdaj rele odklopi.Sem že tud jaz pomislu na možnost da bi zapiku in skoz grel in jih pol posledično pregrel..... ampak to ravno zarad tega indikatorja odpade.

Objavljeno: Pe dec 23, 2005 8:37 pm
Napisal/-a Bric
Če se ti grelne svečke vklapljajo pri toplem motorju, potem je zanič senzor temperature, ki se nahaja na glavi motorja. Poglej na stran http://www.beru.com za več informacij.

Objavljeno: Pe dec 23, 2005 8:48 pm
Napisal/-a Twingo 16V
kake svečke si pa dal not!ce si dal kako iskro al pa kake xxx potm veš v čem je problem!!! Dej mal več za svečke pa bo šlo gut drugač pa preveri ce ti dobr dela avtomat za gretje(rele)!
to pa da morš gret ko poteče 45 min(cca) je pa ja normalno ker clovek mrzlo je zunaj to vsem dela tako razen novejšim avtom seveda ko že imajo skupni vod
;) :-P :D

Objavljeno: Pe dec 23, 2005 9:15 pm
Napisal/-a VET
podoben primer sem zadnjič reševal na nekem nisanu .... izkazalo se je da so se podobne svečke namenjene istem avtu zelo razlikovale
ene so vlekle 32A druge pa samo 12A .... seveda so tiste tamočne stalno crkavale
po zamenjavi s tistimi z 12A porabe se je stvar umirila

preveri za štos to amperažo po posamičnih svečkah ;)

btw, 32 amperske so pregorele če je bil čas gretja daljši od 8 sek.

Objavljeno: Pe dec 23, 2005 9:36 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Lej tak je....vozim dizla in se mi grelne svečke uklopijo za vsako ko dam kontakt (ni važno al je mašina segreta al pa ne).Le da lučka na armaturki gori dlje cajta, ko je mašina hladna.Pa itak one dobiljo štrom še zmeri ko je lučka na armaturki že ugasnla.Lučka na armaturki je zato, da ti kaže kako dolgo se svečke ogrevajo.Ko lučka ugasne so svečke full ogrete.In takrat zaštartaš mašino.Da pa rele izklopi napajanje svečk par sekund kasneje je pa to zato, da hladna nafta "špricne" po ogretih svečkah zarad lepšega užiga.Pa itak bi bil zagon motorja težji če bi grelne svečke nehale gret takrat, ko se je lučka ugasnla, ker takrat se svečke že ohlajajo.Upam, da sem kulktulk jasno povedu.

Uporabljam pa Beru-jeve svečke in so notr že 5 let (cca. 120kkm)in delajo b.p.

LP!

Objavljeno: Pe dec 23, 2005 10:11 pm
Napisal/-a lisko
Bric je napisal/-a:Če se ti grelne svečke vklapljajo pri toplem motorju, potem je zanič senzor temperature, ki se nahaja na glavi motorja. Poglej na stran http://www.beru.com za več informacij.


Nop se motiš... nobenga senzorja nima na glavi....... ima samo senzor za zunanjo temparaturo..... dobro poznam elektro inštalacijo u petki :)

Kot drugo...... not so svečke od BOSCHA.... mislim da neb smele bit tko slabe...... tist s tokom še nisem meru vem samo da se vse lepo enakočasno ogrejejo.

Pojavla pa se sledeč problem....... vsakič ko dam not nove grelne svečke avtek kak teden vžiga res kot novi oz. sploh ne veš daq je dizl..... lepo zagreje in vžge takoj in to res takoj pa ni važn kok je zunaj minusa.....

Ampak kaj ko se to dogaja slabi teden...... potem pa začne kašljat ob vžigu..... in sicer že znana štorija...... grelne segrejejo..... lučka ugasne......sledi štart ki se zgodi brez blema..... ampak brez dodajanja plina avtek ugasne...... ko pa mu dodajam plin ( "pumpam" da obrati ne pobegnejo) Pa kadi in trokira tko da hoče avto razpast...... po parih sekundah se stvar umiri...... kajenje se neha in avtek lepo zalaufa po vseh štirih batih....... a prej kot da je vžgal po dveh čeprav čist normaln vžge ampak takoj po vžigu........
Če vzamem svečke ven in jih vzporedno priključim na akku lepo normalno in enakočasno vse zažarijo..... torej delujejo kot morajo..... ampak pri štartu ma pa še vedn bleme...... če pa u tem primeru dam not čist nove grelne se zadeva umiri..... ampak po enem tednu se zgodba ponovi......Kjub temu da delajo vse grelne svečke.

Avtek ma obnovljeno BOSCH pumpo...... ima nove šobe in narjeno komplet generalko.

Objavljeno: Pe dec 23, 2005 10:35 pm
Napisal/-a karel
Men je to delalo na Fiesti skoraj eno leto dokler mi ni en mehanik,ki
mi je servisiral pumpo povedal da je štarter zanič.In res odkar sem
zamenjal štarter nimam več problamov.Fora je bila v tem da je štarter
normalno delal vendar pa je sukal prepočasi kar je pri starejših dizlih
zelo pomembno.

Objavljeno: Pe dec 23, 2005 10:40 pm
Napisal/-a lisko
karel je napisal/-a:Men je to delalo na Fiesti skoraj eno leto dokler mi ni en mehanik,ki
mi je servisiral pumpo povedal da je štarter zanič.In res odkar sem
zamenjal štarter nimam več problamov.Fora je bila v tem da je štarter
normalno delal vendar pa je sukal prepočasi kar je pri starejših dizlih
zelo pomembno.


Ni se ti dogajal enak verjem :) Fora je da avtek vžge ampak sekundo zatem ko že laufa začne trokirat...... kot da bi vžgal potem pa hotu ugasnit.....

Štarter je novi oz. obnovljen saj je u smislu generalke sem nardil res komplet generalko.

Objavljeno: Pe dec 23, 2005 10:50 pm
Napisal/-a VET
lisko je napisal/-a:Fora je da avtek vžge ampak sekundo zatem ko že laufa začne trokirat...... kot da bi vžgal potem pa hotu ugasnit.....

proti takemu dogajanju imajo nekateri avtomobili dva releja za svečke .... eden je za direkt priklop na 12v da se svečke segrejejo .... drugi rele pa jih takoj po vžigu zveže zaporedno (polovična moč) in jih drži tako prižgane še nekaj minut po hladnem zagonu ;)

kako točno ima to tvoja petka pa ne vem :idea:

Objavljeno: Pe dec 23, 2005 11:15 pm
Napisal/-a lisko
Sam en rele ma....... zaporedno jih niti ne more preklopit.

Objavljeno: Pe dec 23, 2005 11:19 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
lisko je napisal/-a:Ni se ti dogajal enak verjem :) Fora je da avtek vžge ampak sekundo zatem ko že laufa začne trokirat...... kot da bi vžgal potem pa hotu ugasnit.....




To mi je pa znano.Isto moj dela oz. je delu.So bile pa dve fori:

1.Pumpa ni bila čist v fazi.
2.Pritisk na pumpi je bil premajhen.

Ko sem se sam doma špilčku sem zadevo ugotovil in zdej pali b.p.

Vem kak ti pali.Ga užgeš on pa začne trokirat in se trest pa cukat ko fuknjen,ko mu pa daš gas se pa umiri.

Jest sem sam pumpo lepo v fazo naštimu in povišu pritisk in je b.p.

LP!

Objavljeno: Pe dec 23, 2005 11:23 pm
Napisal/-a VET
ne da želim dvomit v kvaliteto tvoje generalne .... ampak take simptome imajo motorji kadar jim med večurnim mirovanjem pride v zgorevalni prostor nekaj kapljic hladilne tekočine čez popuščeno tesnilo .... :?:

ti zmanjkuje kaj antifriza .... za tak problem je dovolj že samo nekaj kapljic dnevno ;)

Objavljeno: So dec 24, 2005 1:31 pm
Napisal/-a lisko
Nobene tekočine ne zmanjkuje...... glava prav tako ni kjerkoli počena..... pobrušena je za 0.2mm . Dihtunga je za 0.1mm tanjša od originala tko da ima vse skupi za 0.3 manjši kompresijski prostor od original motorja. Obročki so novi...... kompresija 32 na vseh štirih cilindrih ( nobenga odstopanja). Šobe so nove od boscha in zmorejo 130 barov.... tud lepo držijo na 130 barov in lepo razpršijo kot je treba.Pumpa je komplet obnovljena in brez problema zmore pritisk ki ga zahtevajo šobe.

Kot predvžiga je 12.7 stopinje.......

Je pa ena fora...... ki bi mogoč lahk mela še kakšen vpliv na vžig hladnega motorja.

Na sami pumpi ma še en elektromagnet , ki prestavi kot predvžiga za hladen motor (hladen potrebuje malenkost več predvžiga). Na samem hladilnem sistemu ma pa pol en senzor ki tipa temparaturo motorja in s tem nastvalja kot predvžiga..... fora je da ta senzor ne deluje..... Ampak še večje fora pa je da če tudi ga ročno sklenem ( prebrikam tista dva kabla) bo mrzel imel iste bleme...... tudi če ga odklopim je isto...... Torej tist nekak naj ne bi melo vpliva na to.Tudi gospod ki mi je rihtal pumpo in šobe je reku da tist senzor naj ne bi imel takega vpliva na to da bi lahk avtek tko zatrokiru ob štartu......

Objavljeno: So dec 24, 2005 4:26 pm
Napisal/-a VET
lisko je napisal/-a: Na samem hladilnem sistemu ma pa pol en senzor ki tipa temparaturo motorja in s tem nastvalja kot predvžiga..... fora je da ta senzor ne deluje..... Ampak še večje fora pa je da če tudi ga ročno sklenem ( prebrikam tista dva kabla) bo mrzel imel iste bleme...... tudi če ga odklopim je isto...... Torej tist nekak naj ne bi melo vpliva na to.Tudi gospod ki mi je rihtal pumpo in šobe je reku da tist senzor naj ne bi imel takega vpliva na to da bi lahk avtek tko zatrokiru ob štartu......

testiranje temperaturnih senzorjev na ta način ni zihr .... tako se sprobajo samo stikalni senzorji - npr. stikalo ventilatorja na yugotu
če imaš tipalo (PTK ali NTK upor) ki samo spreminja upornost glede na temperaturo ga tako ne boš prenesu okol ;)

če imaš kakšno priliko to tipalo zmeri na enakem avtu z ohm-metrom :idea:

Objavljeno: So dec 24, 2005 4:51 pm
Napisal/-a Bric
Jaz nisem tako prepričan v kvaliteto Bosch svečk. Imel sem probleme, z BOSCH Duraterm svečkami. Zgodilo se mi je tudi, da se je svečka odlomila in padla v predkomoro v glavi. :evil:

Objavljeno: So dec 24, 2005 9:31 pm
Napisal/-a lisko
VET je napisal/-a:
lisko je napisal/-a: Na samem hladilnem sistemu ma pa pol en senzor ki tipa temparaturo motorja in s tem nastvalja kot predvžiga..... fora je da ta senzor ne deluje..... Ampak še večje fora pa je da če tudi ga ročno sklenem ( prebrikam tista dva kabla) bo mrzel imel iste bleme...... tudi če ga odklopim je isto...... Torej tist nekak naj ne bi melo vpliva na to.Tudi gospod ki mi je rihtal pumpo in šobe je reku da tist senzor naj ne bi imel takega vpliva na to da bi lahk avtek tko zatrokiru ob štartu......

testiranje temperaturnih senzorjev na ta način ni zihr .... tako se sprobajo samo stikalni senzorji - npr. stikalo ventilatorja na yugotu
če imaš tipalo (PTK ali NTK upor) ki samo spreminja upornost glede na temperaturo ga tako ne boš prenesu okol ;)

če imaš kakšno priliko to tipalo zmeri na enakem avtu z ohm-metrom :idea:


Stikalni senzor je...... on off funkcijo ima...... in še to je fora da sem ga premeru in celo dela....... ne vem nimam več idej.