Stran 1 od 2

Kaj je to?

Objavljeno: Sr dec 21, 2005 1:16 pm
Napisal/-a easy
Za tole stvar ne vem kaj je... Je pa pr motorju R5 1.7 (ni injection)

Slika

Lp

Objavljeno: Sr dec 21, 2005 1:21 pm
Napisal/-a no_name
zgleda kot neka ekspanzijska posoda :?:

Objavljeno: Sr dec 21, 2005 3:28 pm
Napisal/-a easy
no_name je napisal/-a:zgleda kot neka ekspanzijska posoda :?:


Ja sam je dost manjša (ene 5cm) pa nima nobene odprtine da bi se kej notr dolilo, mam pa tud nek motorček al pa neki zravn, ker pridejo tud neke žičke za elektriko zravn...

Objavljeno: Sr dec 21, 2005 4:26 pm
Napisal/-a Spidojc
na kaj so pa žičke pa cevke priklopljene razn na posodico

Objavljeno: Sr dec 21, 2005 4:44 pm
Napisal/-a VET
je ta posodica prazna ali je not kaj črnega?

je na njo samo tista zgornja cevka .... od kje pride?

ali je na njej še kakšna druga cev .... in če je kam pelje?

je bencinar?

Objavljeno: Sr dec 21, 2005 4:54 pm
Napisal/-a Damjan19
men zgleda ko neka filtracijska posodica...
mogoč voda iz benz filtra gre sem...samo...kje gre pol vn :?

nism glih mehanik, tk da... ;)

Re: Kaj je to?

Objavljeno: Sr dec 21, 2005 5:42 pm
Napisal/-a easy
Slika

ta posodica je vlka neki takega kot tenis žogica in je prazna (samo zrak je notri). Z rdečo je označen ta del v katerega pride elektrika (verjetno motorček), pol pa gre cevka označena z zeleno, mislim da na frgazer...

Objavljeno: Sr dec 21, 2005 5:46 pm
Napisal/-a DrMr
... rezervoar vakuma, ki preko elektroventila krmili ???? loputo odpiranja choka ali kakšno drugo podtlačno membrano...

Objavljeno: Če dec 22, 2005 7:56 am
Napisal/-a nebivedu
Če si napisal da nimaš injection 1.7 mašine, je tole potem pumpa za vakum.

Objavljeno: Če dec 22, 2005 8:09 am
Napisal/-a easy
nebivedu je napisal/-a:Če si napisal da nimaš injection 1.7 mašine, je tole potem pumpa za vakum.


in potem gri cevka iz te pumpe za vakuum gor na frgazer iz zadnje strani (pr požarni steni) ? al kakšno funkcijo ma, ker namreč ni priklopljeno to na motor in zej ne vem kam bi dal :?

Lp

Objavljeno: Če dec 22, 2005 8:36 am
Napisal/-a nebivedu
A avto brez tega dela normalno, al ti kej več žre bencina, al kej cuka?

Objavljeno: Če dec 22, 2005 8:53 am
Napisal/-a easy
ja nebi vedu ker še ni v avtu, bo pa zdej kmalu. Drgač vem da blo npr. pr katrci na frgazer prkljopljena cevka, pa je predvžig povečalo - premaknal platine. A tale vakuum pumpa na podobn način deluje?

Objavljeno: Če dec 22, 2005 9:15 am
Napisal/-a Firediver
Pozdravljeni!

Da se še jaz malo prištulim zraven, da ne bom odpiral nove teme: Na karburatorju (dvojni Weber 32 DRT) je črna majhna valjasta posodica (cca fi 3-4cm, dolžine 1cm), na katero je priklopljena cevka iz karburatorja (slike trenutno nimam). Kakšen vpliv ima, če ta volumen povečam?

Hvala za odgovore! :)

Objavljeno: Če dec 22, 2005 9:41 am
Napisal/-a nebivedu
easy - lahko da ti ne bo delal avto na mestu, ker ne bo imel vakuma, ali pa sploh ne bo normalno delal. To ponavadi pride zadaj za frgazerjem - probaj dobit navodila od renaulta, ali pa poišči koga na forumu, ki ima 1.7 mašino v cliotu, R19 ali petki - najbrž se najde tudi kak R9 ali pa R11, ki so imeli te mašine in poglej kako imajo narejeno - bolje prej, kot da se potem matraš z "neznanimi" dejavniki, ko mašina ne bo normalno tekla.

Firediver - ne povečuj posode, ker je ta dimenzionirana za tvoj frgazer, če boš dal pa večji frgazer, pa paše zraven tudi večja posoda. Samo predimenzioniranje posode pa se ne splača, ker ti bo na začetku predolgo delala pumpa da bo vakum enak in po možnosti bo ta pumpa odpovedala zaradi prevelike posode. Lahko pa menjaš posodo, če boš še pumpo za vakum zraven menjal.

Objavljeno: Če dec 22, 2005 9:49 pm
Napisal/-a easy
nebivedu je napisal/-a:Firediver - ne povečuj posode, ker je ta dimenzionirana za tvoj frgazer, če boš dal pa večji frgazer, pa paše zraven tudi večja posoda. Samo predimenzioniranje posode pa se ne splača, ker ti bo na začetku predolgo delala pumpa da bo vakum enak in po možnosti bo ta pumpa odpovedala zaradi prevelike posode. Lahko pa menjaš posodo, če boš še pumpo za vakum zraven menjal.


Sam pr tem frgazerju weber 32drt je ta posodica direkt z eno cevko gor povezana in ni nobene pumpe vmes, edin kulk pač nardi pretok zraka skozi frgazer... Če pa bi kej pomagalo spreminjanje velikosti te posodice pa nebi vedu...

Objavljeno: Če dec 22, 2005 10:28 pm
Napisal/-a DrMr
... Nebivedu, zdaj mi ti razloži kako si mojster foruma, če pa take mimo sekaš...pa vsem ostalim tudi... vidim, da so vam vplinjači drugo selo... razne posodice: črne, bele... so rezervoarji - kondenzatorji vakuma potrebnega za odpiranje raznih dodatnih lopt... večinoma za loputo hladnega zagona- choka... ko ročno z žico, ali avtomatski choke zapre loputo hladnega zagona (na vrhu vplinjača), motor hladen vžge,... po nekaj sekundah bi ugasnil, ker nima več dovoda zraka, membrana to loputo odpre, krmili jo pa vacum (to ni enako, kakor odvod za razdelilec vžiga, ki deluje na spremembi tlakov), razno razne bele ali črne posodice pa poskrbijo, da se loputa ne odpre po 1 sec, ampak šele ko se v njej ustvari dovolj močan vacum, ki potegne membrano in sicer cca.2-3 sec... čim večja je posodica več časa je potrebnega, da motor iz nje izsesa zrak in v njej ustvari vacum... tista posodica na prvi sliki Renault je malo prevelika za krmiljenje lupute choka, zato mislim, da je rezervoar vacuma, ki krmili še kako drugo loputo... podobno velike posode so imela vozila vplinjač-klima, kjer je ena membrana (krmilil jo je elektroventil) mehansko dvignila loputo plina, ko si vklopil klimo (da ni mašina crknila)...

Objavljeno: Če dec 22, 2005 11:42 pm
Napisal/-a Mouse
DrMr :bow :bow :bow
...e to je odgovor....

Objavljeno: Če dec 22, 2005 11:52 pm
Napisal/-a DrMr
Mouse je napisal/-a:DrMr :bow :bow :bow
...e to je odgovor....


... generacija lambda injection - ne komentirajte, ker na tem niste "gor rasli"... pa tudi tega znanje nikoli ne boste rabili (razen v klubih veteran)... motorji pred 45 leti so še imeli mehanski tuning... da si preko žičnega vzvodovja obračal razdelilec vžiga,... bolje si obvladal držanje volana z L roko in premikanje omenjenega vzvoda z D roko, boljši si bil na dragu...

Objavljeno: Če dec 22, 2005 11:52 pm
Napisal/-a urosr
Ja to je posodica za krmiljenje choka, če boš brez nje bo avto ful občutljiv na dodajanje ali odvzemanje choka, ti jo kr lepo prklop nma frgazer tam ko je plac zanjo, drgač me pa zanima ker tip motorja pa daješ v avto, ker sm tudi sam vgradil pol leta nazaj mašino F2N754 66kw v petko!

Objavljeno: Pe dec 23, 2005 12:56 am
Napisal/-a VET
DrMr je napisal/-a:... Nebivedu, zdaj mi ti razloži kako si mojster foruma, če pa take mimo sekaš...pa vsem ostalim tudi... vidim, da so vam vplinjači drugo selo... razne posodice: črne, bele... so rezervoarji - kondenzatorji vakuma potrebnega za odpiranje raznih dodatnih lopt... večinoma za loputo hladnega zagona- choka... ko ročno z žico, ali avtomatski choke zapre loputo hladnega zagona (na vrhu vplinjača), motor hladen vžge,... po nekaj sekundah bi ugasnil, ker nima več dovoda zraka, membrana to loputo odpre, krmili jo pa vacum (to ni enako, kakor odvod za razdelilec vžiga, ki deluje na spremembi tlakov), razno razne bele ali črne posodice pa poskrbijo, da se loputa ne odpre po 1 sec, ampak šele ko se v njej ustvari dovolj močan vacum, ki potegne membrano in sicer cca.2-3 sec... čim večja je posodica več časa je potrebnega, da motor iz nje izsesa zrak in v njej ustvari vacum... tista posodica na prvi sliki Renault je malo prevelika za krmiljenje lupute choka, zato mislim, da je rezervoar vacuma, ki krmili še kako drugo loputo... podobno velike posode so imela vozila vplinjač-klima, kjer je ena membrana (krmilil jo je elektroventil) mehansko dvignila loputo plina, ko si vklopil klimo (da ni mašina crknila)...

:clapclap :clapclap :clapclap .... za vse napisano vključno s prvim stavkom! :tomidelej: .... itaq bova slej ko prej letela s foruma :lol: .... če se ne bova že prej sama banala tako kot se je zelo dober strokovnjak @joze2. :jao:

jaz sem pri tej posodi najprej mislu da gre za EVAP kanister z ventilom .... ker pa je na tem samo ena cevka to ni mogoče.