Stran 1 od 2
Twingo - najpogostejše okvare
Objavljeno: Če dec 22, 2005 6:36 pm
Napisal/-a sevnican
Zanima me slednje. Katere so na Twingotu najpogostejše okvare? Na koliko km se dela servise? Zanima me tudi pri koliko km se naredi velik servis (zobati jermen itd...)?
Prosim za čimveč informacij, ker nameravam nabaviti Twingeca in me zanima na kaj morm bit še posebej pozoren pri nakupu tega avtomobila. Ima kakšne hibe?
Gre za nakup twingeca okoli letnika 1998, torej z že novešo mašino in "face liftingom".
Hvala!!!
Objavljeno: Če dec 22, 2005 7:41 pm
Napisal/-a Damjan19
kar jz vem je to, da so množično crkavale vžigalne tuljave...kej več pa ne bi vedu povedat.
Objavljeno: Pe dec 23, 2005 11:28 am
Napisal/-a renault no 1
Crkujejo sprednji ležaji,ležaji amortizerja,pokajo fedri,odpadajo zadnje pakne,crkujejo zadnji cilindri...
Dobro ga poglej!!!
Sicer pa so ti deli pocen
Objavljeno: Pe dec 23, 2005 5:40 pm
Napisal/-a lisko
renault no 1 je napisal/-a:Crkujejo sprednji ležaji,ležaji amortizerja,pokajo fedri,odpadajo zadnje pakne,crkujejo zadnji cilindri...
Dobro ga poglej!!!
Sicer pa so ti deli pocen
Stare že znane skoro serijske napake petke...... u bistvu pa tvingec je tko mal novejša petka...... oz. mešanica petke in cliota... .motor ma verižni pogon ( vsaj do letnika 98... tega sem jaz vozu ) in se le tega sploh ne menja......
Kok mam jaz izkušenj z njimi mi je popolnoma enak za peljat kot petka........ celo zvok ma identičen.
Objavljeno: Pe dec 23, 2005 6:07 pm
Napisal/-a Gadjit
Zakaj vas tolk velik govori, da je twingo isto kot petka?
Mal se motiš glede jermena, mam letnik 1997 twingo in so mi danes menjali zobati jermen.
Kar se tiče lege na cesti je Twnigo sigurn bolš ko petka(mel5 let), petka en mal lama v ovinkih.
Iz mojih izkušen eden izmed manj problematičnih avtov za vzdrževanje!
Objavljeno: Pe dec 23, 2005 7:39 pm
Napisal/-a Gasper`
Moj je l.98, 90.000 KM. Crknla bencinska puma, manšeta, ne kaze kolicine bencina v rezervarju.. + kar kar je renault1 napisal.
Plus tega se "cricki v armaturki", porazna izolacija, slaba lega na cesti, plus tega se na
140 + zacne ropotat v sprednjem kolesu pa noben mehanik ne ve vzroka..
Na kratko.. odsvetujem

Objavljeno: Pe dec 23, 2005 8:46 pm
Napisal/-a FLINK
Mam twingo letnik 2000 in zaenkrat mi je sel samo motorcek za sipe na voznikovi strani.na masini ni bilo se nix narobe, to leto sem pa menjal sprednje diske....tko da nwm o sveckah,fedrih, armaurah in tko dalje....slabih izkusenj nimam
Lp
Objavljeno: Pe dec 23, 2005 11:20 pm
Napisal/-a tristan01
Mel letnik 1997 s platneno streho. Avto je bil uvožen iz EU, prevrnjen na bok, popravljen, pa je delal brez težav. Prevozil sem z njim cca 50.000 km (v letu in pol), brez kakršne koli okvare. Pri cca 140.000 po števcu (zraven prištej še tistih 30.000 do 50.000 zbitih km) so odpovedali prednji ležaji (BTW čisto normalno za tako zdelan avtomobil) Motor je delal brez problema na 15.000 km nisem dolil niti kapljice olja, pa še streha je kljub prometni tesnila. Ko sem se odločil za zamenjavo je moral novi lastnik zamenjati diske, zavorne ploščice in še nekaj drbnarij pa je bil avto pripravljen vsaj še za 50.000 km.
Poceni nezahteven avtomobilček. Poskrbiš za gorivo in redne servise in to je to.
BTW edina resna okvara je bil čip za daljinsko zaklepanje (dekoder vžiga), pa še ta je crknil, ker ga je nekajkrat zmočila nevihta (platnena streha in pozabljiv lastnik).
LP Tristan01
Objavljeno: So dec 24, 2005 2:10 am
Napisal/-a BlackWind
uf enih problemov
nism si mislu da mate tolk tezav....
pri mojemu ki ima trenutno 110.000km, je bil pri 90k menjan jermen, ostalo pa so samo redni servisi...mogoce res kdaj pri sprednjih kolesih poci kaj (kak cuden zvok) samo res malokrat...bom dal spomladi malo pogledat
drugace pa drugih problemov se nisem imel
sem pa ze malo manj kot 1,5 leta lastnik le tega in sem naredil srecnih 20k km
dela kot mora
lp
Objavljeno: So dec 24, 2005 2:21 am
Napisal/-a BlackWind
2bad4u je napisal/-a:Moj je l.98, 90.000 KM. Crknla bencinska puma, manšeta, ne kaze kolicine bencina v rezervarju.. + kar kar je renault1 napisal.
Plus tega se "cricki v armaturki", porazna izolacija, slaba lega na cesti, plus tega se na
140 + zacne ropotat v sprednjem kolesu pa noben mehanik ne ve vzroka..
Na kratko.. odsvetujem

jah stari to mas ti take slabe izkusnje....
izolacije newem kaksne ne rabs (zvocne) sej avto ne gre 250 tko da za tistih cca 150 je dost izoliran....
glede lege mislm da tut ni slaba s 185 gumami pa mal znizanim podvozjem se marsikdo ze zvrne v ovinku...ce ti pa ni dost pa se mal amortizerje strsas....glede ropota v sprednjem kolesu --> prvic slism...to se je teb zgodl...
je pa nekej: ce je avto ze fajn sesut (bil v preteklosti) ne mores newem kaj prcakvat vec od njega...ce bi pa bil prvi lastnik ali pa da bi vsaj malo vedel kaj se je dogajalo z avtom v preteklosti pol bi ti blo najbrz jasno zakaj se ti vse to dogaja...
no sej pac slabe izkusnje...samo ne mores pa cloveku tko globoko odsvetvat...pac mu lohka svetujes kaj naj bo pozoren...pa da naj pazi da ne bo kupil tvojga

joek
(s)mejte se Lp
Objavljeno: So dec 24, 2005 8:29 am
Napisal/-a Gasper`
BlackWind: ja sj ti dam prov. Avto ni bil nikol razbit, voznik moj sosed, ki se ga je res pazil v nulo. Delal skos brez tezav, sedaj od 85.000 - 90.000km sem pa imel polno tezav. No ja, sej upam, da bo od zdej naprej lepo delal
BTW: sirina gum ne vpliva na oprijem cestisca.. kvecjemu na obrabo :P
Objavljeno: Ne dec 25, 2005 10:17 am
Napisal/-a sevnican
Hvala za odgovore. Zanima me samo še na koliko mora imeti narejen velik servis (menjan zobati jermen) in koliko pride $ velik servis?
P.S.: 2bad4u upam, da ne kupim kje tvojega twingeca. :P
Objavljeno: Ne dec 25, 2005 10:47 am
Napisal/-a Gasper`
Najboljs da nardis velik servis nekje do 90.000 km. Brezskrbi, se nekaj casa ga ne bom prodajal.
Saj veliko ljudi ima probleme z avtom, pa tega ne pove. Ga rajsi hvali. Jaz sem pa pac povedal kaj je bilo. Upam pa, da bo zdaj mir

Objavljeno: Ne dec 25, 2005 12:54 pm
Napisal/-a RedBull™
tolk glej da boš zobati jermen zamenju na vsakih pet let oz. na nekje 80.000km (odvisn kaj bo prej). Spotoma menjaj še vodno črpalko. Torej (jermen alternatorja,zobati j.,napenjalec,vodna črpalka,antifriz)
Strošek...za jermen računaj da bo dela nekje od 7.000 - 10.000 pa še za ostali servis nekje od 5 tisočakov naprej (odvisn kaj vse bo potrebno zamenjati) zraven prištej še material in to je to. Tko da vse skupi (kompleten servis) računaj nekje do max 45.000 sit.
Verjetno pa je,da bo na pooblaščenem servisu še po vsej verjetnosti dražje. Res pa je,da se da priti še veliko ceneje,kot sem pa jst napisal,tko da se ne zanašaj na to,ker recimo da je to ena srednja varianta in še 1x povdarjam da je odvisno kaj vse se bo menjalo pri servisu!
Objavljeno: Ne dec 25, 2005 3:12 pm
Napisal/-a Spidojc
ja jest sm drgac pr vseh mojih avtih menov jermen menov na 60000 km,mislm sej sta bla sam dva,pa un prejsn je mel 1.2 motor tak k v tvingotu
Objavljeno: Ne dec 25, 2005 3:27 pm
Napisal/-a RKay
2bad4u je napisal/-a:BlackWind:
BTW: sirina gum ne vpliva na oprijem cestisca.. kvecjemu na obrabo :P
To sam ti pravš!!!
Objavljeno: Ne dec 25, 2005 9:46 pm
Napisal/-a Gasper`
RKay: Torna sila je neodvisna od povrsine :P
Objavljeno: Ne dec 25, 2005 10:29 pm
Napisal/-a frcac
Pri Twingotu od bivše najdražje letnik 97 je bilo treba nardit velik servis vključno z zobatim jermenom in vodno pumpo zaradi starosti (avto ima zdaj 75k km), šla je bencinska pumpa, zlomil se je sprednji desni feder, zadnja amortizerja fuč, senzor na glavni gredi motorja (avto ni vžigal), crknilo je original centralno zaklepanje. Enkrat so se mi med vožnjo snele cevi za bencin iz rezervarja, avto crknil, po cesti je tekel bencin dobesedno v potokih. Krasno. Servisi zavor redni, diski spredaj še original. Povrh vsega je za te km glava absolutno potrebna obnove, avto kar pošteno pije olje - menje mehanika, ki dela na Renaultovem servisu oziroma ga je šraufal popoldne.
Skratka, predvsem varčen in poceni avtuček, na kateremu je pa skozi treba kaj šraufat če ne se takoj zapusti. Za moj okus za ta letnik in te kilometre preveč napak.
Lp, Sašo
Objavljeno: Po dec 26, 2005 8:40 am
Napisal/-a wira
se strinjam,lustkan avto ,uporaben,vendar prevec popravil.IKupili smo novega in ga prodali letos junija z prevozenimo 70000km.Prvi sok je bil(tedaj je bil se TP obvezen za nov avto) ni prijela rocna zavora . OK na servis-naredimo TP in veselo naprej,zdaj bo slo.Par tednov,crkne na cesti,posledica menjava racunalnika.Povemo se stalno nekaj poka zadaj D,ne najdejo napake. V garanciji zamenjajo se ventilator v kabini ker je nastal kratek stik.Garancije konec.Pokaze se posledica pokanja zadaj-menjava amortizerjev.Med voznjo nekaj poci.avto vlece v eno stran - zlomljena vzmet.Ne vzge vedno - senzor zgornje mrtve tocke.Lezaji menjani pri 30-40000km.Zav.diski menjani pri 55000,zadnji cil.in obloge malo pred prodajo ker je zablokiralo kolo.To so glavne stvari,pogovarjal sem se z drugimi lastniki.vsi smo imeli podobne okvare.
lp
Objavljeno: Po dec 26, 2005 5:34 pm
Napisal/-a sevnican
Uf kr velik tega ste našteli.
