Stran 1 od 1
Picasso - kontrolna lučka delovanje motorja
Objavljeno: So dec 24, 2005 8:45 pm
Napisal/-a Slakutar
Pozdravljeni!
Sem lastnik Picasso-ja 2.0 HDI letnik 01, in se mi je danes med vožnjo prižgala kontrolna lučka delovanje motorja (skrajno desno), ob tem mi je avto ugasnil, vendar sem ga potem skoraj normalno (malo dlje se je zaganjal) zagnal. Po knjigi vidim da se ta lučka prižge ob napaki na sistemu za vbrizg goriva oz. pri napaki na izpušnem sistemu (lambda sonda ali filter sajastih delcev).Avtomobil ni izgubil na moči. Zanima me kaj je lahko vzrok za prižgano lučko, glede na to da se avto pelje normalno upam da ni nič narobe z vbrizgom goriva.Kaj bi lahko bilo narobe in kolikšen strošek lahko to prestavlja...
Lepe praznike in hvala za odgovore!
Zdenko
Objavljeno: So dec 24, 2005 10:34 pm
Napisal/-a DrMr
... lambda sonde nimaš, FAP filtra pa tudi ne... treba bo na tester, mislim, da bo test pokazal nepravilen pritisk goriva,... filter nafte, črpalka v rezervoarju, regulator pritiska,... strošek 5-50k... ali pa,... najprej na test ECU...
Objavljeno: Ne dec 25, 2005 12:30 pm
Napisal/-a Slakutar
Ko dam kontakt se sliši pumpa (neko brnenje pa se sliši skos ko je pod kontaktom), cca 10-15 s potem se izklopi. Avto se zažene normalno, le lučka še kar gori

...a če bi bla pumba pokvarjena bi sploh štartal ?
Bo treba verjetno kar na servis pelat da se na tester priklopi...
Kolk je pa strošek za pumpo ?
Hvala in lp,
Z
Re: Picasso - kontrolna lučka delovanje motorja
Objavljeno: Ne dec 25, 2005 10:55 pm
Napisal/-a XSARA Hdi
jaz imel podobne težave pri xsari 2,0 Hdi
napaka: tipalo plina
nov del 24k SIT, montiraš pa lahko sam, ni nobena znanost
lp
Objavljeno: To dec 27, 2005 5:10 pm
Napisal/-a Slakutar
No danes sem klical na citroen servis, in prijaznemu gospodu sem opisal mojo težavo. REkel mi je da v kolikor se avtomobil normalno zažene in motor deluje, ni potrebe da bi hodil na servis, da je verjetno prišlo do kakšne napake na katerem od senzorjev ali kaj podobnega (slab stik...vlaga ipd.). Se pa menda zadeva po 45 - ih vžigih resetira in takrat naj bi lučka ugasnila....nevem no...kaj pa če ne bo, ali naj avto vseeno peljem do servisa ...?
Lp,
Z
Objavljeno: To dec 27, 2005 6:34 pm
Napisal/-a RKay
ja
Objavljeno: To dec 27, 2005 10:41 pm
Napisal/-a DrMr
Slakutar je napisal/-a:No danes sem klical na citroen servis, in prijaznemu gospodu sem opisal mojo težavo. REkel mi je da v kolikor se avtomobil normalno zažene in motor deluje, ni potrebe da bi hodil na servis, da je verjetno prišlo do kakšne napake na katerem od senzorjev ali kaj podobnega (slab stik...vlaga ipd.). Se pa menda zadeva po 45 - ih vžigih resetira in takrat naj bi lučka ugasnila....nevem no...kaj pa če ne bo, ali naj avto vseeno peljem do servisa ...?

Lp,
Z
... ha-ha, ko ti bo pa sredi snežnega meteža crknil ob 23.55, po možnosti 31.12.pa bo kaj rekel ????
...se je kolegu prižgala lučka, on na poti na morje, kliče mene, mu povem naj za ziher gre nekje na test, v LJ stestirajo in rečejo : napaka v delovanju pritiska goriva, mogoče kakšna smet (halo!! smet v takšni tehniki) ni panike, plača 5k za test, cukajoče pride na morje in nato nazaj na Štajersko, drugo jutro avto več ne vžge (crknila pumpa v rezervorju)....uh sem imel srečo, da se ni zgodilo včeraj ponoči ob 2.00 h.... čez 14 dni ga pa kličejo (pač pooblaščeni servis ima ISO in spremlja nerešene primere), če se napaka še ponavlja,.... komaj sem ga pomiril, da ni šel osebno nazaj v LJ, ker mislim, da bi koga polomil...