Stran 1 od 1

Inekcija

Objavljeno: Po dec 26, 2005 12:17 am
Napisal/-a sinke
Pred parimi urami grem lepo od punce domov in pridem do avta, mam kaj videti :shock:
Obe levi gumi prazni. Prvo mislim da mi jih je nekdo spustil.
Ampak mi ni bilo jasno zakaj je vrnil pokrovčke nazaj.
Pogledam bolje in najdem luknji.
Komentarja na ta dogodek se bom zadržal :evil:

V glavnem zanima me če se da kako zaflikat to gumo ali bo treba nove vzet.
Te so stare 1 mesec :shock:

Ureznine so s strani in so široke cca 1cm
Kaj pravite :?:

Objavljeno: Po dec 26, 2005 12:25 am
Napisal/-a Damjan19
en cm je mal preveč za flikanje po moje... :?

pa ravn za praznike se ti nekdo sprav nad gume :/:o:/

Objavljeno: Po dec 26, 2005 12:28 am
Napisal/-a Nejko87
cm je mal velik...
drgač pa rešitev...
zaflikaj z notranje strani in daj zračnico notr...
lp

Objavljeno: Po dec 26, 2005 12:44 am
Napisal/-a M3
jap, 1 cm je kr dosti.

Objavljeno: Po dec 26, 2005 12:53 am
Napisal/-a SkIDiver
Mama je enkrat samo natrgala sava intensa gumo na robniku. Vulkanizer je lepo snel gumo dol in jo lepo spucal z nečem namazal dal gor kos gume in lepo stisnu v prešo, ki se segreje na kar nekaj deset °C.

Skratka ni bilo nikoli težav, da bi blo kaj narobe. Lahko se pozanimaš pa boš videl kaj ti bodo majstri povedal.
Če je poškodba od vandalizma in imaš zavarovano parkirišče potem uveljavi v nasprotnem primeru pa boš vrjetno moral novi gumi, če se ne bosta dali zaflikat. Zračnice pa ne priporočam. Sploh, če se dosti pelješ po AC. Meni je zračnica v eni gumi povzročila nemalo sivih las pa sploh nisem vedel, da je notr in menjal vse živo pa je še vedno treslo kolo. Ob menjavi gum je blo pa vse jasno zakaj in kako.

Objavljeno: Po dec 26, 2005 2:05 am
Napisal/-a Gorgh
Pelji k vulkanizerju in ti bojo oni profesionalno zaflikali (pošvasali gumo), sam sem doživel infarkt gume pri dirkalnem motorju na pisti (pač sem na neki zapeljal in je spustila (luknja kake 3-4mm) guma je imela mogoče 2-3 krroge, nova pa je 300eu......sem peljal vulkanizerju, kjer so mi zalili gumo oz. zašvasal in sem naprej pridno zvozu še 50 krogov brez problema....

najcenejše in zanesljivo!
lp,
jure

Objavljeno: Po dec 26, 2005 9:34 am
Napisal/-a RedBull™
Inekcije ne moreš dati na bok gume ker se prepogiba in ti jo tudi noben vulkanizer ne bo dal. Lahko se da flika iz notranje strani,sam to je bolj tko tko - ne priporočam. Zračnice tudi ne dajaj notri,ker guma je na boku prebodena,tko da je poškodovano platno in se ti bo naredila bula - če ne takoj pa s časoma.

Tako da nesi jo k vulkanizerju,in ti jo bo iz notranje strani zvulkaniziral. Cel postopek traja 3 do 4 ure,tako da boš moral gumo pustiti tam. Saj so že nekateri o tem pisali. Cena pa tudi ni velika,okol par tisočakov.

Objavljeno: Po dec 26, 2005 12:07 pm
Napisal/-a sinke
Kok pa je to par jurjev :?:

Pa firbec me matra v čem se razlikuje od tega ko jo poflika z notranje strani :?:

Objavljeno: Po dec 26, 2005 12:18 pm
Napisal/-a RedBull™
jah nevem točn....mislim pa da pride cena za to,da ti jo zvulkanizira 2.000 potem pa računaj še montažo ter centriranje....vse skup ne sme biti nad 5.000 sit.

Tista flika od znotraj izgleda recimo tko kot dežnik (po domače povedano) ima steblo,na vrhu je pa okrogla (in potem se guma od znotraj pobrusi,namaže z lepilom,in to fliko iz notranje strani potisni skozi gumo in znotraj kjer je namazano ti potem tisti obroč tesni. (sj to se bolj mal uporablja,vsaj kolikor vem)

Če ti jo pa zvulkanizira,je pa nekakšna pravokotna flika,ki se jo fajn segreje in tudi gumo,ter se "zvulkanira" od znotranje strani ter se da pod prešo,da so to v nekako treh urah ohladi ter posuši.

To je čist na easy rezlaga,kdor se pa s tem prav ukvarja pa naj pove,ker čisto podrobno jst ne vem,ker ne počnem tega.

Objavljeno: Po dec 26, 2005 1:43 pm
Napisal/-a Gorgh
šmeks je napisal/-a:
Če ti jo pa zvulkanizira,je pa nekakšna pravokotna flika,ki se jo fajn segreje in tudi gumo,ter se "zvulkanira" od znotranje strani ter se da pod prešo,da so to v nekako treh urah ohladi ter posuši.


to verzijo so men uporabil za flikanje in sem dal 1000 sit za to uslugo.....

Objavljeno: Po dec 26, 2005 1:46 pm
Napisal/-a sinke
A si mel ti tud predrto :?:

Objavljeno: Po dec 26, 2005 3:00 pm
Napisal/-a ANJCI
Popravilo plašča je izvedljivo seveda če je pnevmatika do hitrostnega razreda T ( 190 km/h ) ali manj !
Vse ostale pnevmatike, katere imajo višji index hitrosti na bočnici ni priporočljivo popravljati razen poškodbe tekalne površine do 3mm .

Če želiš da bo pnevmatika kvalitetno poravljena se mora plašč najprej zavulkanizerati z zunanje strani pri 160 stopinjah nato pa z notranje strani podložiti RADIALNO podlogo ( kord ).
Vsak DOBER vulkanizer ti bo to uredil strokovno in plašč bo še naprej tesnil brez zračnice.
Cene za tako popravilo plašča se gibljejo nekje od 4 - 5.000,00 sit na kolo z montažo in centriranjem.
Ker pa imaš pnevmtike praktično nove in te naj bi zdržale vsaj še 40.000 kilometrov raje dobro premisli o popravilu ali nakupu novih. ;)

Objavljeno: Po dec 26, 2005 3:21 pm
Napisal/-a Gorgh
sinke je napisal/-a:A si mel ti tud predrto :?:


zgoraj sem opisal že kakih 5 postov navrh kaj je blo....in če je blo dobro za dirkalni motor (hitrosti čez 250kmh-na dirkališču seveda) nevem kaj bi lahko blo narobe pri osebnem avtu.....

Objavljeno: Po dec 26, 2005 9:25 pm
Napisal/-a tony1
Pelji k dobremu vulkanizerju, pa naj on oceni. Je pa tako, da je bočna stran gume zajebana za popravljat, ker je tudi precej občutljiva... Da ne boš enkrat na avtocesti končal v črni kroniki :)