Stran 1 od 1

generalko ali drug motor?

Objavljeno: Sr dec 28, 2005 8:46 pm
Napisal/-a kandy
Kaj se bolj splača..menjat motor( kupit rabljenega z manj kilometri) ali naredit generalko?( s tem mislim menjavo batnih obročkov in tako dalje..kompletno)
zanima me nasplošno?
,posebej bi pa vprašal za OPEL 1.6i motor s krepko čez 200000
se da sploh dobiti kje batne obročke,pa koliko stanejo?

Objavljeno: Sr dec 28, 2005 8:53 pm
Napisal/-a RedBull™
kakšne težave pa imaš,da si se za to odločil. Ti pije olje,nima moči,dela po treh,zmankuje vode ali te pač kilometri motijo..?

Kupit kr drug motor....veš to je tvegano (zdj je tud odvisn ker model opla ter letnik imaš) sam najbolj se skor splača vse spedenat,pa veš da imaš vse novo ter narjen tko kot mora biti,v drugem primeru pa lahko kupiš mačka v žaklju ali pa tudi ne...

Kje vse potrebno kupiti....če imaš kakega dobrga mehanika,ti bo že on vse zrihtu,drugače pa kakšna mal večja prodajalna z avtodeli.

Objavljeno: Sr dec 28, 2005 9:08 pm
Napisal/-a kandy
avto je vectra 1.6i letnik 91 ,pa saj gre kar vredu še,ampak hudo kadi zdaj ko je zima,tudi brez plina,pa tudi olje malo žre(se mi zdi..saj ni hudo) na pokrovu za olje pa se nabira nekaj belega..nevem kaj je to ? :?:

Objavljeno: Sr dec 28, 2005 9:13 pm
Napisal/-a Damjan19
če pozim kadi se ne prevč sekirat...zrak je hladen...ne more drgač bit....ampak...
možno pa je, da ma mašina dihtonga na glavi fuč, če črto potegnemo pod to, kar si rekel.

Objavljeno: Sr dec 28, 2005 9:13 pm
Napisal/-a RedBull™
jst bi naprej ,preden karkoli počneš,pomeril kompresijo motorja in da vidiš pri čem si. Zdj kadi ti lahko zaradi teflonov (kuril bi ti tudi malce več olja) lahko kadi,če dobiva preveč bencina pa premalo zraka,ali pa enostovno tud zarad kondenza. Tisto belo kot ena smetana,je pa po vsej verjetnosti ta,da se ti naredi zato,ker v teh hladnih dneh,delaš bolj malo kilometrov. Če ti ne zmanjkuje hladilne,se prov nič ne sekiraj.

Objavljeno: Sr dec 28, 2005 9:53 pm
Napisal/-a kandy
aha..hvala.
No zdaj stvar je taka..gor mam tudi športni filter...pa mam napeljanega čist naprej da dobiva direkt zrak noter hladen,je možno da bi se zradi vlažnega zraka kaj zajebaval?
zdaj z navadni filtrom se mi pa zdi kot da nebi mel take moči,ale je pa to samo efekt zvoka..neven,mogoče je tudi original filter že zanič.gor mam K&N
včasih mam občutek da avto izgubi na moči...sped drugič da pobesni,ampak ob vlažnem ozračju se mi zdi da je nekam ubogo vse skup(mogoče me občutek vara)
moč pomoje še ima...kakših 12-13 sekund do 100 km/H za motor 1.6 kar dovolj pomoje.v tretji ga spravim še preko 130 km/h. ampak pravim to takrat ko res gre..kakše lep sončen dan,pa prazna cesta :)
Glede dihtunge na glavi motorja pa mislim da je slaba ja..ker mi je avto pred časom zakuhal

Objavljeno: Sr dec 28, 2005 10:38 pm
Napisal/-a andrazzupan
Cena menjave motorja je 70k SIT. V ceno je vštet motor (40k), jermena, olje, oljni filter, šponar, tesnila...) Delo ni všteto.
Avto pa je Renault Clio 16V.
Če delaš SKORAJ sam te pride okrog 90k.

V tvojem primeru bo motor gotovo dražji. Vprašanje pa je kdaj ga boš našel.

Objavljeno: Sr dec 28, 2005 11:46 pm
Napisal/-a sebaveh
Tako vectro imamo tudi mi, le da smo novo kupili v Belgiji, kilometrine pa ima zdaj že 335k. :D Spomnim se, da je edini večji poseg bil pri 120k - menjava razdelilca vžiga, predlani, pri okol 250k pa smo mu menjali glavo motorja, tesnilo, sklopko in hladilnik. No, iz tega sem potegnil to bistvo, da manj kot jo drmlaš v njej, boljše je. Pri teh kilometrih se že zna zgodit da bi kak večji poseg bil bolj v škodo kot korist na koncu. ;)

Objavljeno: Če dec 29, 2005 12:13 am
Napisal/-a čare
ta motor je skor neuničljiv in če se ti nabira smetana je to posledica kratkih voženj ker se avto ne segreje se ti nabere kondenz
kadi ti zaradi zime ker je mraz pa se dela kondenz sej ko se avspuh segreje neha kadit poglej da se iz vseh avspuhov kadi (para)
glede tesnila pod glavo če ti ne zmanjkuje vode bo kr u redu še naprej
pa če ti recimo pije 5 dcl olja na 1000 km tud še ni nujno da je treba generalko delat lahko so zanič samo tefloni ali vodila ventilov to pa se najlažje preveri z merjenjem kompresije
če ti pa pije manj olja pol pa sam vozit pa nič šlatat

Objavljeno: Če dec 29, 2005 1:44 am
Napisal/-a lisko
Delikatna zadeva..... jaz sem na mojem recimo nardil generalko..... vsaj vem kaj imam..... če pa potegnem črto pod cenami.... pa pridem do sklepa da bi lahk tri motorje menju.... prodajajo se od 60 jurjo dalje......Ampak zdej mam vsaj mir in lahk mirno spim.

Objavljeno: Če dec 29, 2005 8:39 am
Napisal/-a kandy
kaj pa batni obročki?
se dajo sploh menjat? zdaj očitno še res ni treba nobene generalke,pa me vseeno zanima.
no vsekakor mi ne pije pol litra olja na 1000 km,ker jaz mesečno naredim prek 2000 km,pa ne dolvam nevem koliko olja,zdaj po nekaj mescih sem dolil nekaj malega
mislim pa da je tesnilo na glavi dotrajano

Objavljeno: Če dec 29, 2005 8:55 am
Napisal/-a čare
kandy je napisal/-a:kaj pa batni obročki?
se dajo sploh menjat? zdaj očitno še res ni treba nobene generalke,pa me vseeno zanima.
no vsekakor mi ne pije pol litra olja na 1000 km,ker jaz mesečno naredim prek 2000 km,pa ne dolvam nevem koliko olja,zdaj po nekaj mescih sem dolil nekaj malega
mislim pa da je tesnilo na glavi dotrajano

zakaj misliš da je dotrajana dihtnga glave?najbrž zato ker ti je nekdo neki reku ti mu pa verjameš! če ti ne pušča voda oziroma olje če avto normalno dela pol nimaš kej praskat je pa res da pri teh motorjih rada pušča dihtnga pokrova ventilov ki stane 800 sit pa 10 minut rabiš da jo zamenjaš. Glede obročkov ja dajo se menjat vse se da menjat pa ves material se dobi kakršen češ italjanski, nemški, original...

Objavljeno: Če dec 29, 2005 8:57 am
Napisal/-a čare
lisko je napisal/-a:Delikatna zadeva..... jaz sem na mojem recimo nardil generalko..... vsaj vem kaj imam..... če pa potegnem črto pod cenami.... pa pridem do sklepa da bi lahk tri motorje menju.... prodajajo se od 60 jurjo dalje......Ampak zdej mam vsaj mir in lahk mirno spim.

a si ti na svojmu delu generalko samo zato da zdaj veš kaj maš al je bil motor zanič??

Objavljeno: Če dec 29, 2005 10:18 am
Napisal/-a kandy
Ja da rada pušča dihtunga pokrova ventilov pa je res...mam gor že tretjo(prvo menjal sam,drugo mehanik) pa še vedno pušča,ker so vidne sledi olja...

Dihtungo na glavi motorja pa nebi menjal zato ker so mi tako rekli,ampak zato ker se mi zdi da je tudi tam precej olja okrog,pa še tako čudno pokanje se čuje ko stopm na plin,zdaj nevem če to zaradi tega?
menjana je bila dihtunga pri kolektorju,pa je možno da je tam spet kaj popustilo,in se zato sliši tako pokanje,saj ni hudo,ampak vseeno

Objavljeno: Če dec 29, 2005 1:35 pm
Napisal/-a lisko
čare je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Delikatna zadeva..... jaz sem na mojem recimo nardil generalko..... vsaj vem kaj imam..... če pa potegnem črto pod cenami.... pa pridem do sklepa da bi lahk tri motorje menju.... prodajajo se od 60 jurjo dalje......Ampak zdej mam vsaj mir in lahk mirno spim.

a si ti na svojmu delu generalko samo zato da zdaj veš kaj maš al je bil motor zanič??




Pri 400kkm prevoženih....... je bil že skor zrel za generalko.... čeprav olja ni pil je mel pa probleme s hladnim vžigom.... kar pa pri dizlu avtomatsk pomen slaba kompresija.... ali po domače..... motor je slab.