Stran 1 od 1

Volvo s40/v40

Objavljeno: Pe jan 06, 2006 8:32 am
Napisal/-a alesy
Mene sam neki zanima. Dostkrat sem na avto.net opazil, pri avtomobilih znamke Volvo, prevoženimi malo več ko 100.000km, in je velikokrat spodaj pisalo okvara motorja.

Pa me zanima če kdo kaj ve a gre to za serijsko napako ali kaj drugega ?

Objavljeno: Pe jan 06, 2006 9:20 am
Napisal/-a Jorgi
mogoce lahko poves pri katerih letnikih...kajti od modelnega leta 2000 (se mi zdi, ne me pa kregat, ce se motim), so presli iz renaultovih na mitsubishijeve motorje...ce gre za 100.000 prevozenih, potem lahko sklepam, da gre za mitsubishijeve...Dobri motorji, vendar potrebni nege. Veliko okvar pri volvotih s tem motorjem pride zaradi nasega slabega benza, ker so zelo obcutljivi, potrebuje zelo dobro olje, ful sintetik (zal drazje) se dodaten problem pa so uradni in neuradni serviserji volvotov, ki imajo hude probleme s tem motorjem, ker se nanj ne spoznajo. To so tudi sami priznali nasemu mehankarju, ko smo nad njimi obupali...Je pa to dost boljsi motor od predhodnika, vendar je treba znat z njim.

Objavljeno: Pe jan 06, 2006 11:02 am
Napisal/-a FireSTORM
volvo ma ponavadi zelo vzdržljive motorje
to da so občutljivi je sicer res
samo če pa znaš z njim delat pa zdržijo tudi do 300kkm pa še več, ne rečem da med tem časom ne crkne kakšen majhen del, ampak mislim tolko zdržijo brez generalke
poglej malo po nemških car dealerjih
www.mobile.de
tam sem srečal že volvote z prevoženimi več kot 250kkm, pa noben ni me pripisano kakršne koli okvare

Objavljeno: So jan 07, 2006 6:05 pm
Napisal/-a timm
Ali pa je bil Renaultov diesel motor, kar je pa tud znano, da je zanič.
Sedaj novejši imajo pa Volvove motorje, pa bi naj bilo dobro.

Objavljeno: So jan 07, 2006 10:00 pm
Napisal/-a RedBull™
Kolikor je meni znano,govoril bom za V60 motor,vem da so imeli vsi serijsko napako in ta je,da je začel spuščati olje med karterjem ter spodnji koncem bloka,ker je med tko narjen. In fora je ta da je potrebno razdreti popolnoma cel motor,da se to popravi. Druga slabost (ni nič kritična) je pa ta,da aksa v pestu dobi malenkost lufta in je kdaj začela malce pokat. Ampak za to obstaja lahka rešitev,tako da sem okol namaže samo z enim "lepilom" pa je. In ko se menja zobati jermen,je obvezno zamenjati vodno črpalko (pa četudi ne spušča) ker je bil že primer,da se ni zamenjala in je potem zablokirala tko da je odtrgalo jermen...

Drugače pa najboljš da iz firbca pokličeš na en oglas ter vprašaš za kakšno napako motorja pravzaprav gre.

Objavljeno: So jan 07, 2006 10:32 pm
Napisal/-a Bric