Stran 1 od 2

Avto mi cuka

Objavljeno: To jan 10, 2006 8:38 pm
Napisal/-a GT500
No, kot je že iz naslova razvidno mi avto cuka.

Opis: Avto mi cuka če vozim v tretji prestavi okrog 40 km/h ali v četrti prestavi okrog 60 km/h. Vse to se dogaja pri okoli 2000 obratih če se vozim po ravnini in ne dodajam ali odvzemam plina.

Avto je SUZUKI BALENO, letnik 95, 1.3 85 KM.

Hvala za odgovore.

LP

Objavljeno: To jan 10, 2006 9:10 pm
Napisal/-a RedBull™
Vzrokov je lahko precej. Pred kolko km si menjal bencinski filter,svečke? Preglej vakume,kable. Hmm potem je lahko kj večjega,recimo tesnilo sesalnega kolektorja. Ima v prostem teku avto kaj več obratov?

Objavljeno: Sr jan 11, 2006 9:47 pm
Napisal/-a Andrew
...kt je že reku RedBull™ poglej svečke pa kable!

Lp

Cukanje

Objavljeno: Sr jan 11, 2006 9:55 pm
Napisal/-a Pacek
Men je isto nagajala mazdica sploh ob vlažnem in mrzlem vremenu zdej pozimi
pa sem zamenjal vžigalne kable generične 6500 sit in zdej dela kot nova 8)

Mislm da bi znali biti vžigalni kabliči drugač pa še svečke poglej če maš ok

Objavljeno: Sr jan 11, 2006 10:36 pm
Napisal/-a čare
če ti avto skoz voziš z 2000 obrati mu pejt najprej po avtocesti pokazat kje se pride v portorož da se bo mal zdihu a ja pa še punco pel sabo da ji ne bo dolgčas

Objavljeno: Če jan 12, 2006 5:21 pm
Napisal/-a GT500
avto je bil pred 1500 km na servisu.....menjani so bili filtri pa olje in svečke....naknadno pa sem menjal še kable....vendar ni skoraj nič boljše!

Objavljeno: Če jan 12, 2006 10:40 pm
Napisal/-a Andrew
...a je to 16V motor al navaden 8V?

Objavljeno: Pe jan 13, 2006 12:01 am
Napisal/-a GT500
Andrew je napisal/-a:...a je to 16V motor al navaden 8V?


16 V

Objavljeno: Pe jan 13, 2006 5:32 pm
Napisal/-a Andrew
...pravš da maš nove svečke! ...tut jst sm mel podobne probleme... men so na servisu zajebal k so dal svečke za navadn 8V motor notr...pol sm šu pa h enmu mehaniku k je res majstr in je ugotovu, da niso dal taprave svečke notr! je pa možno tut da ti je šla ''cinšpula'' to je tista kapa (notr je elektronika) k pride na svečko (vsaj tko je pr laguni).... kr draga zadeva če morš zamenat... pr laguni tm okol 15.000 SIT/kos (so pa štiri)...? tko da ne vem kaj bi lahko blo še druzga....hm?

Lp

Objavljeno: Pe jan 13, 2006 9:42 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
Andrew je napisal/-a:...pravš da maš nove svečke! ...tut jst sm mel podobne probleme... men so na servisu zajebal k so dal svečke za navadn 8V motor notr...pol sm šu pa h enmu mehaniku k je res majstr in je ugotovu, da niso dal taprave svečke notr! je pa možno tut da ti je šla ''cinšpula'' to je tista kapa (notr je elektronika) k pride na svečko (vsaj tko je pr laguni).... kr draga zadeva če morš zamenat... pr laguni tm okol 15.000 SIT/kos (so pa štiri)...? tko da ne vem kaj bi lahko blo še druzga....hm?

Lp

ni tisto vžigalna tuljava? (samo radoveden sem, da si razčistim pojme, jebiga nisem mehanik :oops: )

Objavljeno: Pe jan 13, 2006 11:09 pm
Napisal/-a SkIDiver
Dej za hec odklop MAF pa se furi brez pa povej, če bo kj drugače.

Podobne simptome majo na escortih 1.6 16V in je kriv MAF.

Objavljeno: So jan 14, 2006 12:14 am
Napisal/-a maddog
preveri razmak na sveckah, vzigalne kable in razdelilno kapo ...

Objavljeno: So jan 14, 2006 9:27 am
Napisal/-a GT500
SkIDiver je napisal/-a:Dej za hec odklop MAF pa se furi brez pa povej, če bo kj drugače.

Podobne simptome majo na escortih 1.6 16V in je kriv MAF.


oprosti, ker ne vem kaj je MAF....zato bi te prosil če mi mav razložiš :D

LP

Objavljeno: So jan 14, 2006 4:47 pm
Napisal/-a Vaillante
Mene tut zanima kaj je s tem cukanjem ker prjatlu ma MB 190E 2.0 in ko je avto mrzu mu cuka ne glede kok da gasa.Ko se pa avto segreje na cca 50-60 stopinj pa to cukanje preneha.Težav s kabli ni ker jih je že menjal.Razdelilna kapa je tudi nova,kaj bi lahko še bilo??

Objavljeno: So jan 14, 2006 6:38 pm
Napisal/-a čare
ja najbrž da ma prjatu kej okol zauga narobe kšn tipalo za temperaturo pa te stvari

Objavljeno: To jan 17, 2006 9:09 am
Napisal/-a GT500
tomaz30 je napisal/-a:Vzemi razdelilno kapo dol, lepo očisti in nasprejaj z Wd-jem, ponavadi je to vzrok!
Sam sem imel isti problem v času več vlage ali dežja!
A to dela samo ko je mrzel, a enako ko je topel!
P.S. Vžigalna tuljava tu nebi smela biti problem je, pa ista kot pri Swiftu GTi- ju!


še najrajši ko je topel! :)

Objavljeno: To jan 17, 2006 10:19 am
Napisal/-a AS_
Jaz imam pa malo drugacen problem pa se mi ne da nove teme odpirat:)
In sicer imam suzuki swifta gti pa mi takoj ko ga vzgem pod stantgasom crkuje oz. motor ne tece enakomerno in brez dodajanja plina crkne. V roku dveh minut pa deluje normalno. Kdo ve, kje je tu stos?:)


lp AS_

Objavljeno: To jan 17, 2006 12:34 pm
Napisal/-a bass
Motor je len, ko je še hladen.

Objavljeno: Sr jan 18, 2006 5:46 pm
Napisal/-a SkIDiver
bass je napisal/-a:Motor je len, ko je še hladen.


... in ta lenoba zna izvirat iz nasranih ventilov motorja, ki znajo biti polni gareža zaradi kvalitete bencina pri nas.

GT500 MAF se nahaj med loputo za zrak in škatlo zračnega filtra nekje na cevi za dovod zraka. Najbolje, da gledaš takoj iz škatle zračnega filtra po cevi, ki gre do motorja kje pride gor kak vmesen člen, ki ima gor priključen konektor s kabli. Tisto je MAF.