Stran 1 od 1
menjava tesnila glave
Objavljeno: Sr jan 11, 2006 2:38 pm
Napisal/-a traktorist
a morde kdo ve kol je kej teško zamenat tesnilo glave motorja na xsara citroen, 1.4i.
kolk treba vijake pritegnit Nm, kolk je nastavitev ventilov za ta motor.
HVALA
Objavljeno: Sr jan 11, 2006 5:27 pm
Napisal/-a PiLLLe
Za vijake pise na dihtungi glave. Oz ponavadi pride listek zraven na kateremu pise koliko Nm in koliko stopinj ce je potrebno. Za nastavitev ventilov pa nebi vedu v avtodato se mi pa neda gledat

ampak kolikor vem je ze uporabljen sistem odmicna drocniki brez odmikacev.
Objavljeno: Sr jan 11, 2006 6:09 pm
Napisal/-a DrMr
... 20Nm + 120 + 120(stopinj),... ventili hladen 20/40..
Objavljeno: Sr jan 11, 2006 8:27 pm
Napisal/-a čare
ni za.jeban zamenat dihtnge sam morš pa dat nove vijake ker se menjajo ob vsakem podiranju glave ker se stegujejo in pol počjo
Objavljeno: Sr jan 11, 2006 8:48 pm
Napisal/-a DrMr
Objavljeno: Sr jan 11, 2006 9:15 pm
Napisal/-a čare
ja ne bod preveč začuden poglej u avtodato pred vsemi podatki o zategovanju ti piše če je potrebno menjati vijake (renew bolts) pri nekaterih jih je pač treba menjat
Objavljeno: Sr jan 11, 2006 9:19 pm
Napisal/-a DrMr
... traktorist, ti samo šraufaj... pri nekaterih nateznih vijakih je potrebo menjati vijake, ker so postali daljši in nimajo več svoje elastičnosti, ne pa, da se zlomijo,... v praksi ga zmeriš po dolžini in če je o.k., je pač o.k., pa saj xsara nima neke V10 F1 mašine...
Objavljeno: Sr jan 11, 2006 10:41 pm
Napisal/-a čare
no sej očitno da še nisi nikol šravfu avta sm že par šravfov ZLOMU pa zato govorim pa če je šravf že enkrat stegnjen pol sigurno ne boš s tapravim momentom zategnu ker se začne zvijat k torzija teb bo pa moment kluč vseen poču kao da je zategnen pa še če je enkrat stegnjen po tovarniškem pritegovanju kaj mislš da bo pol vsako rundo mal daljši pa sej ni v bloku navioja do uzbekistana
Objavljeno: Sr jan 11, 2006 10:51 pm
Napisal/-a PiLLLe
@Čare and who the f*** are you? Kak mehanik?
Je ze res da se menjajo vijaki, priporocljivo jih je menjati na vsako razdiranje. Niso pa vsi za to. Jaz sem na parih golfih ze po 3x 4x menjal dihtungo glave in sem iste vijake uporabil vsakic in do zdaj mi se niti eden od njih ni pocil. Jih pa zategujem kar na 12kil.
To niso, kot je ze DrMr rekel, neke f1 masine tako da tu niso nevem kaki pritiski, in ce vijak naredi osnovni pregled z ocesom mu do nasljednjic, ce sploh bo naslednjic, nebo nic. Sem pa polomil ze par vijakov in to na glavah katere se nikoli niso bile pipane, razlog da se je nabrala umazanija v obliki rje.
Objavljeno: Sr jan 11, 2006 10:58 pm
Napisal/-a čare
GOVORIM ZA CITROENA drgač pa sm mehanik ampak vi sam šravfite pa prov prvoščm vam ker ste tok pametni da bi se vm vsaj tazadn šravf odlomu ampak tok globok da boste mogl še enkrat vse dol dajat pol pa tist konc navoja vn bezat pol boste pa kupval nove šravfe no pa veselo pokanje vijakov vam želim
Objavljeno: Sr jan 11, 2006 11:07 pm
Napisal/-a PiLLLe
LoL
Dj ti pejt lepo dol pa mal chilli pa se vrn jutr nazaj gor

Objavljeno: Če jan 12, 2006 12:07 pm
Napisal/-a traktorist
HVALA vam vsem k ste tok dobr napisal. Jest sicer verjetn ne bom vijakov menjal. Vam pol napišem kaj mi je ratal.
Objavljeno: So mar 18, 2006 10:36 am
Napisal/-a Nuclear_
Kateri letnik in kateri motor imaš v xsari? Me zanima zaradi nakupa podobnega...
Objavljeno: To mar 21, 2006 5:51 pm
Napisal/-a traktorist
Xsara 1.4, letnik 1999, zelo malo opreme, ima samo 50.000 km pa je šla dihtunga.
Objavljeno: To mar 21, 2006 6:08 pm
Napisal/-a lexuss
čare je napisal/-a:no sej očitno da še nisi nikol šravfu avta sm že par šravfov ZLOMU pa zato govorim pa če je šravf že enkrat stegnjen pol sigurno ne boš s tapravim momentom zategnu ker se začne zvijat k torzija teb bo pa moment kluč vseen poču kao da je zategnen pa še če je enkrat stegnjen po tovarniškem pritegovanju kaj mislš da bo pol vsako rundo mal daljši pa sej ni v bloku navioja do uzbekistana
ahahahahah do uzbekistana
ja se strinjam da je treba vijake ko jih daš vn, dat nove notr
Objavljeno: Sr mar 22, 2006 9:36 am
Napisal/-a traktorist
ni potrebno novih vijakov, vsaj tukej ne, ker tud v avtodati tko piše!!!
HHHHHAAAHHHAHAHAHAHAHAHAAH