Stran 1 od 1
Cviljenje ko je hladen
Objavljeno: Pe jan 13, 2006 5:45 am
Napisal/-a Nikson
Imam sledeči problem,ko se avto prižge mi začne v sprednjem delu nekaj cviliti,ne tako močno slišno ampak malo moteče,tudi ko sklopko stisnem mi začne cviliti.Normalno ko je avto oziroma motor topel je zadeva neslišna.Ob pregledu motorja sem ugotovil da prihaja iz sprednjega dela mašine.Prosim,za nasvete.(Avto je Audi A-4).
Objavljeno: Pe jan 13, 2006 6:56 am
Napisal/-a saks
Mogoče je jermen preveč ohlapen,pa ga je treba malo "našponat".
Objavljeno: Pe jan 13, 2006 7:15 am
Napisal/-a bsmuk31
ali pa je mogoče za zamenjat

Objavljeno: Pe jan 13, 2006 7:57 am
Napisal/-a RedBull™
napenjalec zunanjega jermena je avtomatski,vseeno preglej jermen v kakem stanju je in ga nato zamenjaj. Ko boš mel jermen dol,za vsak slučaj zavrti še napenjalec,alternator,da se prepričaš da je to ok. Jermen pa tudi ni drag,par tisočakov.
Objavljeno: Pe jan 13, 2006 8:00 am
Napisal/-a Nikson
Saks,hvala za nasvet sem takoj pogledal in res je to,kot si napisal,jermen je res popustil in ga je treba našpanati.Takoj grem kolegu mehaniku,ter damo altenator malo dol in zadevo zategnemo v meji normale.
Objavljeno: Pe jan 13, 2006 3:20 pm
Napisal/-a omega2.3td
ta jermen se ne napenja na alternatorju če je tolko ohlapen da ga tista vzmet ne napne dovolj ga moraš nujno zamenjat
lp
Objavljeno: Pe jan 13, 2006 6:22 pm
Napisal/-a MortaL
Podobno meni dela na Audi 80tki. Ko zjutraj vzgem, cvili ene 2-3 minute, potem pa se ne sliši več. Prevoženih imam 70k km, jermen pa še ni bil menjan. Se da na hitro kaj pogledat to, pa mogoce naspanat, al je treba vse dol vrect?
Brez zamere, o mašinah nimam nic kaj dosti razcisceno...
Objavljeno: Pe jan 13, 2006 9:24 pm
Napisal/-a čare
najprej teb en koristen nasvet za 80-ko če še nisi menjal jermena alternatorja pol najbrž tud zobatega nisi menju nikol, pa ti to toplo priporočam ker ta tvoj audi najbrž ni več mlad pa zravn zobatga zameni še ostale stvari (šponar,vodna pumpa...)
audi A4 ma pa avtomatski šponar in ga ni možno šponat ampak samo menjat ter pogledat če ma ležaj šponarja kej lufta
Objavljeno: Pe jan 13, 2006 11:06 pm
Napisal/-a SkIDiver
Kako ma pa uštimano z vodno pumpo pr A4? Jo poganja klinast jermen? Zakaj prašam.
Pri focusu je imel en podobne težave, da je cvilu jermen, ko je bil mrzu in vode je zmankvalo v posodi. Avto pa lepo delal. In kaj je blo. Pumpa je dobila luft, da je neopazno spuščala vn vodo in tako jermen ni bil napet kar je povzročalo cviljenje.
Objavljeno: So jan 14, 2006 2:59 am
Napisal/-a čare
pri A4 vodno pumpo poganja zobati jermen tko da čist lahko da ti cvili ležaj vodne pumpe so že bli taki problemi pri TDI motorjih kaj maš ti not ne vem samo obstaja varjanta da je kej okol zobatga jermena dej za začetek našprici zunanji jermen z WD-jem ko bo začel škripat pa boš vidu če bo nehal pol je to če pa ne pol je pa neki pri zobatmu narobe oziroma tm okol njega.A ja pa ni nujno da ti pušča vodna pumpa da cvil lahko samo ležaj cvil
Objavljeno: So jan 14, 2006 9:42 am
Napisal/-a MortaL
čare je napisal/-a:najprej teb en koristen nasvet za 80-ko če še nisi menjal jermena alternatorja pol najbrž tud zobatega nisi menju nikol, pa ti to toplo priporočam ker ta tvoj audi najbrž ni več mlad pa zravn zobatga zameni še ostale stvari (šponar,vodna pumpa...)
Recimo da zelo resno razmisljam o menjavi vseh teh stvari....kolko bi me priso posebej material, pol pa kolko priblizno delo. Ker sem sel ze vprasat na uradni servis kolko bi okvirno tak malo vecji servis priso, pa so mi rekli cirka 150k SIT

. Z ozirom, da sem se student, je to malo prevelik zalogaj. Pol bi verjetno pelal h kaksnemu ''domacemu'' mojstru.
Pa se to: kaj pomeni naspanan jermen?
Sem sel malo gledat pri masini, vzel dol eno plastiko, spodaj pa verjetno zobati jermen (ce sklepamo po imenu)....
Malo sem ga probal premikat gor-dol in lahko dobim nekje 2cm razmika. So pa se samo na sredini tega jermena vidne neke stevilke, ob straneh je spoliran

Objavljeno: So jan 14, 2006 10:29 am
Napisal/-a čare
material za menjavo z.jermena in ostalih pripadajočih stvari te pride okol 45 jurjev ne vem ker motor maš tko da težko rečem delo pa okrog 10 jurjev vsaj tok jest računam če boš menjal pa še olje pa filtre ...te pa pride mal draži vse skup v bistvu pol manj kot pri pooblaščencu
Objavljeno: Ne jan 15, 2006 12:43 am
Napisal/-a Nikson
Za odgovore in mnenja vsem hvala,zadevo sem odpravil tako kot je omenil čare.Prvič sem res mislil,da je jermen popustil toda moj kolega mehanik je rekel,da se jermen sam zateguje za druga pa ni vedel oziroma je rekel,da je treba bolj potrebno pogledat, če ne jermene zamenjat in vse,kar je ostalo še zraven.Z menjavo sem malo počakal in videl kaj čare napisal in odšel,ter z WD-jem pošprical in zadevo uredil.Hvala vsem.
Objavljeno: Ne jan 15, 2006 6:27 pm
Napisal/-a omega2.3td
jermen cvili, ker je preperel, torej je star, če ga vzameš dol in pogledaš notranjo stran se sigurno vidijo razpoke, torej je WD samo prikrivalo cviljenja, upaj da ti nebo počil med vožjno
lp