Stran 1 od 1

Natančen opis zamenjave zavornega olja

Objavljeno: Ne jan 15, 2006 10:10 am
Napisal/-a m@jstore
Zdravo!
Sem 15 letni dijak iz Celja. Izobražujem se za avtomehanika.
Rad bi, da mi nekdo natančno opiše kako zamenjati zavorno olje.
Že v naprej se vam zahvaljujem.

Lep pozdrav
Luka

Re: Natančen opis zamenjave zavornega olja

Objavljeno: Ne jan 15, 2006 12:42 pm
Napisal/-a MacTron
...khm ce znas kaj anglescine ti bo tole prislo prav
ceprav je to opis za audi A8/S8 pa vseeno...

http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... bleed.html

Objavljeno: Ne jan 15, 2006 8:15 pm
Napisal/-a danny
Postopek brez primernega orodja (to je vakumska posodica, katera ne dovoljuje zraku da pride v sistem):
Posediš prijatla v avto, ta pumpa pedal, ga pridrži ti pa takrat odviješ vijak na kolesu (ne vem slovenskega izraza.... po domače nipl) spustiš olje ven, ga zategneš in rečeš prjatlu nej pumpa.....

Postopek ponoviš 10-20x za vsako kolo!
Pomembno: V posodi za zavorno olje ga ne sme zmanjkat... zato ga kontroliraš.

Postopek z orodjem:
Na "nipl" namestiš to posodo z cevko, odviješ "nipl" ter greš v avto in "pumpaš" stopalko.

tko na kratko in po domače!

Objavljeno: Ne jan 15, 2006 10:53 pm
Napisal/-a čare
ja pa pr postopku z orodjem si pozabu povedat da more bit spodnji koc cevi potopljen v neko tekočino da ne potegne zraka ko pumpaš

Objavljeno: Ne jan 15, 2006 11:23 pm
Napisal/-a DrMr
... orodja sta sistemsko dva... eno dozira tekočino v posodico preko pokrovčka pod pritiskom- v tem primeru lahko sam (brez pumpanja) odpiraš odzračne vijake... drugi pa je na princip vakuma, da s posebno vakumsko črpalko (mytivac), ki je povezana preko zbirne posode na odzračni vijak sesaš tekočino,...pri drugi varianti pač paziš, da ne zmanjka olja...

Objavljeno: Ne jan 15, 2006 11:24 pm
Napisal/-a RedBull™
dobijo se že tudi električni aparati za to. Imaš komplet pokrovčkov (nastavkov) za različne posodice na avtomobilih) potem je električen aparat,spodaj v njega gre 20l posoda z zavornem oljem. No ti lepo iz avtomobila (posodice) potegneš s pumpico staro olje,doliješ novo,priviješ ustrezni pokrovček,priklopiš cev od aparata,vključiš na 220V in to je to. Začneš odpirati nipl-e na katere prej natakneš posodice s cevkami. Aparat ustvari določen pritisk (manj kot 2 bara je dovolj) in zavorno tekočino poriva skozenj ter izpira staro olje.

Objavljeno: Ne jan 15, 2006 11:25 pm
Napisal/-a čare
ja to so profesionalna orodja mi govorimo o domači napravi (cevka)

Objavljeno: Ne jan 15, 2006 11:30 pm
Napisal/-a RedBull™
ja sj....nič ni povedal a rabi informacije zato da doma izvede,ali za nalogo ker je napisal da se za to izobražuje.

Pač napisal sem samo drugo varianto,katero bo po vsej verjetnosti tudi on nekoč uporabljal v službi.

Itak je pa prav,da dobi vse možne variante napisane ;)

Objavljeno: Po jan 16, 2006 12:00 am
Napisal/-a DrMr
... pod pritiskom je pač bolj praktična, če imaš kompresor, ker rezervoar nafilaš z zrakom (ki dolgo drži) in ne rabiš kablat in podaljškov,...

Objavljeno: Sr jan 18, 2006 10:13 pm
Napisal/-a zcmr
uprasal je za cim natancnejsi opis....
nobeden mu ni povedal da je treba prvo iz posode posrkat staro tekocino ,da se potem posodo sname in opere ter posusi.in ko vse naredis in je avto z abs si delo naredil polovicno ker v povratni crpalki abs-ja ostane staro olje ....to pa brez zahtevnih orodij ne gre.
pa se to zavorno tekocino se izpira z vroco vodo in ce kapne na barvo jo je treba hitro ocisti ker drugace ostane madez !!!

Objavljeno: Če jan 19, 2006 5:41 pm
Napisal/-a danny
Sedaj imam pa jaz eno vprašanje za ZCMR:
Zavorno olje menjamo zaradi vsebnosti vlage v olju.... Najbrž še nisi delal v kaki delavnici, kjer se vse mudi... Zato se mi zdi pranje posode z vročo vodo totalen nesmisel. Tudi če snameš posodo, imaš veliko možnost da staro olje poliješ - tako ti razje barvo, potem ko pa daješ nazaj, zviješ/strgaš kako tesnilo, pa si tam. Mogoče bi blo res najbolje, da se dela čim bolj precizno, ampak če zračiš sistem (s tem rineš staro olje naprej) in pri tem porabiš cca 1 liter olja, se mi zdi, da se stvar naredi dovolj kvalitetno.

Sicer pa tist, k zamenja olje 100% in ne samo 95% mu dam takoj za pivo. Pravzaprav bo dal on meni, ker bo za 3 ure dela pokasiral 15000.

Objavljeno: Če jan 19, 2006 6:43 pm
Napisal/-a omega2.3td
danny je napisal/-a:Sedaj imam pa jaz eno vprašanje za ZCMR:
Zavorno olje menjamo zaradi vsebnosti vlage v olju.... Najbrž še nisi delal v kaki delavnici, kjer se vse mudi... Zato se mi zdi pranje posode z vročo vodo totalen nesmisel. Tudi če snameš posodo, imaš veliko možnost da staro olje poliješ - tako ti razje barvo, potem ko pa daješ nazaj, zviješ/strgaš kako tesnilo, pa si tam. Mogoče bi blo res najbolje, da se dela čim bolj precizno, ampak če zračiš sistem (s tem rineš staro olje naprej) in pri tem porabiš cca 1 liter olja, se mi zdi, da se stvar naredi dovolj kvalitetno.

Sicer pa tist, k zamenja olje 100% in ne samo 95% mu dam takoj za pivo. Pravzaprav bo dal on meni, ker bo za 3 ure dela pokasiral 15000.


točno tako, ker je 5% starega olja v sis zanemarliva vrednost in se sploh ne pozna na ničemer kar bi škodilo avtomobilu


drgač pa, se po olju vidi v kakšnem stanju je, ta se pa vzame prozorno cevčico, da se vidijo mehurčki oz novo oz staro olje, ko zračiš.

lp

naprava

Objavljeno: Če jan 19, 2006 6:52 pm
Napisal/-a m@jstore
za to se dobi posebna naprava, ki meri ali ima olje nad 3% vlage ali ne. Ta naprava ne stane vec kot 10.000 tolarjev.

LP

Objavljeno: Če jan 19, 2006 6:57 pm
Napisal/-a DrMr
... digitalna pa še malo več...