Stran 1 od 1

Pokrov ventilov

Objavljeno: Ne jan 15, 2006 12:58 pm
Napisal/-a alien-w
Rad bi demontiral, spucal in pobarval deklc, pa me usi svarijo, da ce ga bom dol uzel, da je pol treba pazt, kako ga das nazaj gor. Tesnilo sm ze kupu novo, zdej sam ne vem kolk zategnt te tri sraufe k so na vrhu. Fotr je predlagu moment kljuc (tak k je za feltne na avto zategvat), sam ne vem na kolk ga morm nastavt pol. A ma kdo kej te stevilke u glav? S kolk njutni (oz Nm) morm zategnt te vijake od deklca? Ker baje da če ni enakomerno zategneno, se lahko pr visokih temperaturah zadeva ukrivi in pol olje vn šprica, ker je spodej pod pritiskom.

Aja, pa še neki me zanima. Zdej k bom meu zadevo odprto, a čem kej spucat tm notr al pa karkol okol? Tko, me zanima, če je kej vitalnga za spucat, tko k je recimo pr filtru tm k gre k mašini luft že - k sm tist spucu je avto velik lepš teku pa kr precej se je na pospeških poznal.

Objavljeno: Ne jan 15, 2006 2:14 pm
Napisal/-a tristan01
Zdravo!

Tisti, ki so ti tole svetovali ne ločijo pokrova ventilov in glave motorja. Glavo motorja moraš pravilno namestiti in pri nekaterih avtomobilih zategniti z moment ključem. Pokrov ventilov pa je samo kos pločevine, ki ščiti odmično gred pred vplivi iz okolice. Če je pokorv takšen kot mora biti in tesni dobro ne bo nobenih težav. Odviješ tistih nekaj vijakov, snameš pokorv, ga pobarvaš, zamenjaš tesnilo in ga namestiš nazaj. Nobena posebna znanost. Ko boš snel pokorv ventilov pazi, da boš to počel na suhem in čistem mestu, da se ti ne bo po nepotrebnem kakšen prah vsedel v motor. Okrog odmične gredi ne čisti ničesar, saj lahko narediš več škode kot koristi (smeti v motroju). Ko boš barval pokrov pazi, da ti barva ne bo zatekla za rob, kjer pokorv nalega na tesnilo. Ko boš zadevo sestavljal dobro očisti ostanek starega tesnila, zadevo sestavi in zategni vijake do konca (z občutkom, da kakšnega ne odlomiš).

Preden se lotiš celotnega postopka preveri, ali je potrebno predhodno sneti ohišje za zračni filter in kje so speljani vžigalni kabli, ker jih bo mogoče potrebno odstraniti (odvisno ali potekajo ob ali preko pokrova ventilov)

LP Tristan01

BTW notranje strani pokrova ne barvaj.

Objavljeno: Ne jan 15, 2006 2:16 pm
Napisal/-a RedBull™
če je tesnilo gumijasto (potem ti ga ni obvezno zamenjati) če je pa plutasto (ga pa rajši zamenjaj) Ko boš dajal skup,lepo obriši da bo vse čisto,po možnosti še razmasti. Če je vsa fleha ravna ti ni potrebno nič mazat,če je pa tam ko je vpeta odmična (narejeno kot polmesec) pa spodaj čez vogal malce daj silikona na vsako stran.

Večinoma imajo pokrovi ventilov ali pa vijaki že distančnike,tko da lepo normalno zategneš pa je. V nasprotnem primeru pa paziš da tesnila preveč ne stisneš ampak lepo temu primerno priviješ vijake (po občutku)
Pazi samo na to,da vijake enakomerno privijaš in to je to...ne rabiš nobenega moment ključa. Tudi ko boš mel razdrto ti ni potrebno nič očiščevati,lahko samo pokrov ventilov opereš to je pa tud vse.

Objavljeno: Ne jan 15, 2006 3:09 pm
Napisal/-a alien-w
Filtra, pa kablov ne bo treba razdirat, ker zadeva zgleda tkole, sam da mam jest original filtr, pa tut ne moti: Slika
(od papyja slikca).

Tko da morm samo dol pokrov uzet. Tesnilo sm pa kr novo kupu, pa bom enostavno zamenu, ker itak se nikol ni bil.

To se prav odsraufam dol, pustim notr kar je use pr miru pa nic ne pucam, samo pokrov spucam (tut od znotrej lahko?), pobarvam od zunej pa dam novo gumico pa nazaj s filingom prvijem pokrov nazaj? Simpl k pasulj. Bom porocal o uspehu.

Kam naj bi dal silikon? Pa kakšen?

Objavljeno: Ne jan 15, 2006 3:16 pm
Napisal/-a RedBull™
Tam kjer sem ti označil z rdečo barvo. Ampak ne pretiravaj z njim,ker se to potem razmaže ko stisneš skup. Drugač pa v vsaki trgovini z avtodeli dobiš tesnilno maso. Po vsej verjetnosti bo tudi zdj namazano,ko boš razdrl. Tko da malce spucaš,razmastiš,tam kjer sem ti označil,malce čez namažeš,daš skup pa je. Drugje ne maži!

Objavljeno: Po jan 16, 2006 5:04 pm
Napisal/-a alien-w
Tko, dons mi je ratal zadevo odpret in spucat ter pobarvat, jutr morm pa se sestavt nazaj. Zdej mam pa par uprasanj. Ze zadnjic ko sem olje dolival sem vidu, da se je na pokrovcku nabrala ena taka svinjarija rumena. K ena majoneza zgleda. Pol sm pa dons use skupi odpru in sm vidu, da se v enem od vogalov motorja ta rumena zadeva nabira. S pokrova ventilov sem zadevo spucu, ampak notr v mašini je je pa še mal. Kwa je to sploh? A naj spucam še iz mašine, al pustim?

Druga stvar je svinjarija v motorju. Ok, sej vem da je pač olje, pa visoke temperature pa to, sam na 90% površine je olje dejansko gor zapečen pa tko mal hrapavo je vse skupi (k da bi bla svinjarija z oljem zmešana pa gor namazana pa zapečena). (Ojnce pa ventili so čisti, kar je važno, rajt?). Vrjetn je to normaln, sam en mi je razlagu, da je to dobr pucat k olje menjas. Enostavno zlijes k olju eno zadevo, pa pol pustis avto, da 20 minut laufa na miru in pol zlijes olje pa vse skupi ven, zamenjas filter in das novo olje notr. A je to kej ql? A se splaca delat?

Objavljeno: Po jan 16, 2006 5:07 pm
Napisal/-a alien-w
Aja, pa se neki. K sm v motomatu kupu tesnilo za pokrov, so mi pač dal za Polota 1996, sam zdej sm pa vidu, da sta mal različna. Ta nov nima "krilc" na tisith polokroglinah na straneh. A nazaj nesem al kaj nardim?

Objavljeno: Po jan 16, 2006 5:55 pm
Napisal/-a alanq4
Če je tesnilo iste oblike in točno paše potem je v redu. Dej poslikaj oba tesnila če maš možnost bo najbolje.
Tisto rumeno kar se ti nabira je mešanica vode in olja, najbrž je od kondenza ker so hladni dnevi.
Če ti ne zmanjkuje hladilna tekočina potem ni skrbi.

Objavljeno: To jan 17, 2006 6:42 pm
Napisal/-a alien-w
Sm rešu zadevo tko, da sm kupu original tesnilo (4700 SIT!!! :? ) in zadevo zdej zmontiru. Pa kolega mi je priporoču, da zamenam še rotorček pa kapo, k sm meu ze itak use podrt. Pa sm še to šu kupt. Jutr naloadam slikce, da vidte, kako zgleda. Men je kr usec, k je zdej bl tko, lepo, pa predvsem manj rjasto. :)

Objavljeno: Sr jan 18, 2006 12:00 am
Napisal/-a alien-w
Evo, en "sneak peak preview". Deklc pa pokrov kolektorja zaenkrat spucan in pobarvan. Dons sm še ščitnik kape spucu pa pobarvu, tko da še jutr eno fotko pošlem, k zmontiram zadevo. Men je kr ušeč, sam še polet morm mal spucat mašino, k je zdej to edina čista stvar v njej. :)

Objavljeno: Sr jan 18, 2006 12:07 am
Napisal/-a RKay
me že firbec matra kako bo zgledal. Bom mogoče tud jest probu :D

Objavljeno: Sr jan 18, 2006 2:49 pm
Napisal/-a alien-w
Evo, zmontirano. Avto dela, samo kape nisem zamenjal, ker so mi zgleda napačno dal - mal premajhen diameter ma. Sm pa zamenju rotorček, tko da vsaj neki - bo zdej bl letel. :) Joke. No, evo, fotke. Men je usec, sam enkrat polet morm masino mal oprat pa se ksno stvar spucat pa pobarvat. Zaenkrat zgleda tkole:

Objavljeno: Če jan 19, 2006 10:20 pm
Napisal/-a tristan01
Lepo narejeno.

LP Tristan01

Objavljeno: Če jan 19, 2006 10:30 pm
Napisal/-a RKay
to bom pa še jst naredu :D Ful hudo zgleda :tomidelej:

Objavljeno: Če jan 19, 2006 11:02 pm
Napisal/-a bass
Kakšno barvo si uporabil?

Objavljeno: Če jan 19, 2006 11:27 pm
Napisal/-a RKay
Pomoje da je 300 stopinska al neki takega.

Objavljeno: Pe jan 20, 2006 12:13 am
Napisal/-a alien-w
Uporabu sm barvo za barvanje izpuhov. 800°C zdrži. Kupu v Astra Chemo in je taka velka pakunga 2 jurja. Maš dost za dvakrat tolk k sm jest barvu, pa sm jest 3 plasti delal, ceprov bi ble dost dve.
Sicer pokrov ventilov nima tolk visoke temperature, sam sm jo uporabu, ker sem pobarvu že tist ščitnik kolektorja z njo (130°C barva je delala mehurčke na tem delu, ker tm je res svinjsko vroče), pa sm hotu, da je vse v isti barvi.

Men je tut kr usec, sam zdej morm se par stvari pobarvat (tm spodej pr akumulatorju sm ze neki cajta nazaj barvu na rdečo, pa morm cez postrihat, da bo iste barve). Pa vrjetn bom se kej kar rjavi spucu pa pobarvu, ker res ne maram RJE! :evil:

Objavljeno: Pe jan 20, 2006 12:13 am
Napisal/-a NoFEAR
Alien, dej še tist pokrovček za nalivat olje mal popucaj, pa namaži s kšno zadevo za plastiko, da bo dobil mal leska... Drgač pa lepo narjeno...

Objavljeno: Pe jan 20, 2006 12:15 am
Napisal/-a alien-w
NoFear: Ja, sm ga brusu, ker je bla gor ena svinjarija ki tut z brusenjem pa z benzom ne gre dol, tko da bom enostavno na enem odpadu eno drugo nasu pa jo spucu pa zamenju, ker te ne morm zrihtat, razen ce jo pobarvam.