Stran 1 od 1

Postopek nastavljanja ventilov

Objavljeno: Sr jan 18, 2006 10:57 pm
Napisal/-a Blueboy_RM
A mogoče ve kdo kako to gre? Avto Škoda 105-ročno nastavljanje!

Objavljeno: Če jan 19, 2006 6:55 pm
Napisal/-a omega2.3td
motor? drgač pa z merilnimi lističi, če se prav spomnim rabiš še 2x ključ 10 in navaden vijač
povej še tip motorja pa ti pomen še podatke za izp pa ses ventile


lp

Objavljeno: Pe jan 20, 2006 6:44 pm
Napisal/-a Blueboy_RM
Motor je 1.0 ne vem pa oznake. letnik 87. Podatke mam za razmik, zanimam e kak je postopek. A tesnilo se mora obvezn menjat? Pa še to a se nastavi samo zračnost ventilov, al je treba tut nastavit kot odpiranja/zapiranja, k to je pa kompliciran pol:)

Objavljeno: Pe jan 20, 2006 8:01 pm
Napisal/-a čare
in kako boš kot naštelu??
nastavlajo se pa tkole:
ko je 1. na vžigu štelaš 4.
ko je 4. na vžigu štelaš 1.
ko je 2. na vžigu štelaš 3.
ko je 3. na vžigu štelaš2.

na vžigu je pa cilinder takrat ko sta odmikača ventilov v vagi se pravi en gre dol drugi gor in tm kjer se srečata tisto ti je vaga (vžig)
simpl k pimpl

Objavljeno: So jan 21, 2006 1:15 pm
Napisal/-a zcmr
:shock: :shock: :shock: ou ou ou kaj pravis ??????????? ko je vaga je uzig ???? ko je vaga je vaga !!!!!!!!!!!!!! to pomeni da se zakljucuje 4. delavni takt in cilinder prehaja iz izpuha na sesanje -to je vaga !!!!!ko je prvi na vagi je 4 na vzigu .to se pravi da so ventili na 4. zaprti in takrat se nastavlja zracnost.
1. na vagi nastavljas 4. ki je na uzigu.
2. na vagi stelas 3.na vzigu
3.vaga -2 uzig-
4.na vagi 1. na vzigu....
vzig 1.3.4.2.
:idea:

Objavljeno: So jan 21, 2006 2:25 pm
Napisal/-a čare
ja ja zajebu sm ko sm pisu ne na vžigu na vagi je ja

Objavljeno: So jan 21, 2006 3:08 pm
Napisal/-a zcmr
hja vcasih kaj na hitro napisemo pa zablodimo...vazno da smo pojasnili ;)

Objavljeno: So jan 21, 2006 6:40 pm
Napisal/-a omega2.3td
sesalni 0,15
izpušni0.20

pri hladnem motroju


lp