Stran 1 od 1

Objavljeno: Ne jan 22, 2006 12:18 pm
Napisal/-a damjan
mislim da je dovolj saj meni kaže v gepeku na kondenzatorju konstantno 12.9

Objavljeno: Ne jan 22, 2006 12:35 pm
Napisal/-a RedBull™
No jst sem skregan z štromom ampak ti bom vseeno probu pomagat :D

Men se zdi da je to kr mal premal. Dj še pomeri,kolk polne,ko imaš ugasnjene luči. Če pride napetost tam nekje od 13.4 - 13.8V potem je vredu. Aja,če daš kaj gasa,a napetost naraste?


MIslim pa da kadar alternator polni preveč (takrat je reglar zanič) kadar pa polni premal (so pa krive diode)

Bo tisti kaj več povedu,ki ima rad teto elektriko.. :D

Objavljeno: Ne jan 22, 2006 1:15 pm
Napisal/-a danny
14V ... preveč (ponavadi gre do 13,5 pri polnem gasu in ugasnjenih lučeh)
pod 12,5.... premalo

vse kar je vmes OK

Objavljeno: Ne jan 22, 2006 1:38 pm
Napisal/-a denzl
pod stantgasom je cisto normalno da ti polni 14.2V z prizganimi lucmi. ko das gas ti ne sme prevec nihat napetost.12.8 je defenitivnjo premal zato ti dam se en napotek.
z voltmetrom probaj koliko ti polni na alternatorju.ce ti polni isto nesi alternator popravit če ti pa fila okol 14V potem imas pa slab plus ali minus od alternatorja do akumulatorja.potem pa vzames kabel dost debel kot je za minus za ojačevalce(nevem kok kvadraten je) in samo od alternatorja potegni zico do akumulatorja in je problem resen.

lp

Objavljeno: Po jan 23, 2006 11:58 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Bom pa še jest dodal svoje....če maš aku poln,pol more bit nap. na aku-ju med 14V in 14.6V (motor mora laufat in brez kakih porabnikov-nč luči,radia,gretja,..pa ko nabiješ gas do konca,nap na aku-ju ne sme presegat 15V.Ko pržgeš luči pa mora nap. padit za kake 0.5V.

LP!

Objavljeno: Po jan 23, 2006 12:17 pm
Napisal/-a Neyo-Neyo
men kaže mal več k 14V k mam pržgan avto pa luči :) in to je normalno sm pomeru pr useh avtih kar jih mamo doma in je pri vseh približno isto ;)

Objavljeno: Po jan 23, 2006 12:24 pm
Napisal/-a nebivedu
TrijoAdijo je napisal/-a:Bom pa še jest dodal svoje....če maš aku poln,pol more bit nap. na aku-ju med 14V in 14.6V (motor mora laufat in brez kakih porabnikov-nč luči,radia,gretja,..pa ko nabiješ gas do konca,nap na aku-ju ne sme presegat 15V.Ko pržgeš luči pa mora nap. padit za kake 0.5V.

LP!


Alternator daje 13.8V ven, ne pa 14.5, 14.5 je že zanič akumulator, pa ne daje več ven amperaže dost ampak samo voltažo.

Objavljeno: Po jan 23, 2006 1:07 pm
Napisal/-a Neo32
men v cliotu fila z 14 pri przganih luceh za trenutek pade na 13,5 dokler se obrati ne poberejo nazaj, tko da kr je po 13v ko je avto prizgan in brez vklucenih vecjih porabnikov je neki narobe z alternatorjem. Preveri tudi kabel od alternatorja do akuja, ker pri men je 6mm2 in je presvoh tko da sm zravn dodal se 10mm2 kar se je poznal na napetosti na akuju, ker je bil padec iz alternatorja do akuja tud do 0,7V zej pa dela normalno to se pravi napetost na alternatorju ista kot na akuju.

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 3:23 am
Napisal/-a TrijoAdijo
nebivedu je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Bom pa še jest dodal svoje....če maš aku poln,pol more bit nap. na aku-ju med 14V in 14.6V (motor mora laufat in brez kakih porabnikov-nč luči,radia,gretja,..pa ko nabiješ gas do konca,nap na aku-ju ne sme presegat 15V.Ko pržgeš luči pa mora nap. padit za kake 0.5V.

LP!


Alternator daje 13.8V ven, ne pa 14.5, 14.5 je že zanič akumulator, pa ne daje več ven amperaže dost ampak samo voltažo.


Tuki se ne strinjam s tabo.Zakaj?

1.Poglej v autodato
2.Upraš bilokerga avtoelektričarja ki ma nekaj pojma o štromu
3.Pejt mert voltažo na akumulatorju na novem avtu

LP!
p.s.:Pa brez zamere

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 8:31 am
Napisal/-a Nu-NRG
Akumulator more it do nekje max 12,5 V
Medtem ko pri prizganem avto je regulirana voltaza 14,4 in seveda voltmetr pri meni tudi tako kaze.

LP, Klemen

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 9:16 am
Napisal/-a MortaL
Moj akumulator neprizgan nekje 12,6V, prizgan pa nekje 14,3V. Je pa 5 mesecev star. Ko ne bot tak hudicev mraz pomerim se altenator.

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 9:38 am
Napisal/-a nebivedu
Jst imam voltmeter že serijsko v avtu. na samem akumulatorju mi kaže 12,5V, ko pa avto vklopim mi pa alternator fila z 13,8V. Med vožnjo pa ko imam vklopljene vse luči, radio, brisalce in notranji ventilator pade napetost na 13,4V. Čez 14V mi je šlo samo ob zanič akumulatorju , ki je ven dajal samo še 30A pa čeprav je bil 55Ah, ko sem ga zamenjal z novim pa čez 14V nisem več prišel. Alternator je pa mnogo manjši od navadnega (premer je 8 do 9cm)

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 2:25 pm
Napisal/-a Neo32
poglej kje mas alternator in poisci sraub oz konektor na njemu iz katerega gre najdebelejsi kabel in pomeri kaksno napetost da ko avto laufa, pa pazi da ti nav kaksne roke zagrabil, bistvo je da pomeris na alternatorju oz cim blizje nejmu da vidis ce je mogoce kej z kablom narobe oz. ce je mogoce kontakt oksidiran ipd, ceprov malo vrjetno ampak probej, pol bos pa vidu a je alternator (diode al pa regler) al je kej z napeljavo.


lp

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 3:40 pm
Napisal/-a croma_man
nebivedu - tuki se motiš (tisti k obvladamo avtoakustiko vemo za vsak 0.1V kje se skriva) tak da te popravim.

alternator daje ven 14.4-14.8V v optimalnih pogojih brez priklopljenih porabnikov, mam dodatno vgrajen v avtu digitalni voltmeter in sem ga testiral z inštrumentom pa ne odstopa za 0 praktično. 13.8V je pri meni napetost s prižganimi lučmi in ventilacijo na minimumu. Lahk bi se pa reklo da mam štrom do zadnjega miliVolta porihtan v nulo, vse mase dodatne in nove, vsa inštalacija obnovljena in izboljšana, gelni akumulator z 2500A kratkostičnega toka,...

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 4:48 pm
Napisal/-a Symon
Hja mesec dni nazaj mi je mehanik izmeril alternator. Prižgan avto+ luči.
Filalo je čez 14 konstantno. Akumulator je bil star in 45 amperski. Nasvet mehanika (avtoelektričarja): Menjaj akumulator in to z 55 amperskim, ker 45 je čisto premalo, a še malo močno frštekerijo imam notr... Alternator pa je v redu.
V glavnem, če mi on reče, da je 14 kul mu lahko zaupam. Videl pa sem že avto, ki mu je filalo z 11 pa smo ga potem rinili. ;) Imel pa je tekmovalno ozvočenje v Corradu 1.6 dizel. :lol: In seveda un digitalen števček pri akumulatorju, da smo lahko spremljali situacijo.