Stran 1 od 2

trzanje in upadanje moči motorja- NUJNO!!!

Objavljeno: Po jan 23, 2006 9:19 am
Napisal/-a thorin
Pišem v upanju, da mi lahko kdo pomaga...
golf II, letnik 91, 1,6 bencinc 75 KM.
Po prevoženi malo daljši razdalji (npr, 50-80 km) začne motorju drastično upadat moč, nobenih pospeškov ni več, po nekaj dodatnih km začne motor trzat, in to se stopnjuje do take skrajnosti, da moram ustavit, ugasnit motor, počakat 5 min. potem je zopet vse OK, recimo 20, 30 km, potem pa se od začetka:( motor trza tako močno, kot bi recimo pri 90 km/uro v četrti na polno dodajal in spuščal gas. z vžigom ni nikoli težav, vžiga iz prve vedno. Občutek je takšen, kot bi bilo nekja narobe z dovodom goriva, ampka kot rečeno, to se pojavlja šele po daljši prevoženi razdalji, potem ko avto malo ugasnem pa spet OK nekaj časa.
pravkar menjal: kable, bencinsko črpalko, razdelilno kapo, vplinjač.

Je že imel kdo podobne težave???
Hvala

Objavljeno: Po jan 23, 2006 9:38 am
Napisal/-a TrijoAdijo
..svečke..

Objavljeno: Po jan 23, 2006 9:39 am
Napisal/-a bsmuk31
kaj pa če se ti mogoče motor pregreva, kakšno imaš stanje hladilne tekočine?

Objavljeno: Po jan 23, 2006 11:16 am
Napisal/-a thorin
po moje ne svečke, so bile lani menjane, cca. 10.000 km, sploh pa, kot pravim, nikoli problema z vžigom, ali delovanjem motorja, le ko se dobro segreje,, potem malo ugasnem 5 min in zopet npr 30 km dela bp

Objavljeno: Po jan 23, 2006 11:16 am
Napisal/-a thorin
tudi hladilne tekčine ima dovolj, sem seveda pregledal

Objavljeno: Po jan 23, 2006 11:23 am
Napisal/-a Mate
Kaj pa če je pumpa za bencin slaba in se po določenem času pregreje... nič drugega mi ne pade na pamet...

Če bi avto zakuhal bi se to očitno poznalo še kje drugje. Razen če je pretok hladilne tekočine slab.

Objavljeno: Po jan 23, 2006 12:20 pm
Napisal/-a nebivedu
Tkole je men delal ko je bila slaba pumpa - vzami flašo mrzle vode(sedaj ko je tak mraz to ne bo težko) in jo polij po pumpi. Če bo takoj avto spet normalno delal, je to pumpa, drugače pa so smeti v kakem filtru in je potrebno zamenjat filter.

Objavljeno: Po jan 23, 2006 2:29 pm
Napisal/-a RedBull™
zanimivo...glede na to,da si že menjal kable, bencinsko črpalko, razdelilno kapo, vplinjač,bi jst rekel da mogoče spet ena zadeva ni uredu (bencinska črpalka ali pa vplinjač) Hmm probi malce prepihat z zrakom vplinjač,pregledati vakume (gimijaste cevkice) spucati vijak za CO2 ter ga nastaviti.

Lahko pa še probaš tako,da ko bo avto mrzel,iz vplinjača snemi dovodno cev bencina jo napelji v prazno steklenico in nekdo naj ti zavrgla. Potem pa isti postopek ponovi to še pri segretem avtu (najboljš takrat ko boš opazil,da se začenjajo težave) in primerjaj s prvim rezultatom. Pa boš videl a je s pumpo kaj narobe al ni. Po vsej verjetnosti bi skor mogl bil.

Aja še to,podoben primer sem mel pri favoritku....ko se je segrela je enostavno crknila...obrati enostavno padli. Ko se je shladila je bilo spet ok. Zamenjal sem kompler razdelilno kapo in je blo ql (a si ti mogoče menjal samo rotorček ter kapo?)

Objavljeno: To jan 24, 2006 8:21 am
Napisal/-a thorin
ja v bistvu sem zamenjal rotor in kapo. kar se tiče ostalih delov- vse sem zamenjal v največ razdobju 1 mesca in po nobeni menjani stvari ni avto deloval boljš, tako, da bi v bistvu potemtakem moral pokvarjeno stvar zamenjat s pokvarjeno, kar pa ne verjamem.a kaj veste kako je z lambda sondo? jo ti modeli že imajo? al pa platine?

Objavljeno: To jan 24, 2006 8:56 am
Napisal/-a AS_
Ja, meni se je to dogajalo na R5, ko platine niso bile pravilno nastavljene. Ko smo jih nastavili, je problem izginil. Samo za golfa pa ne vem, ce ima platine :?: :roll:

lp AS_

Objavljeno: To jan 24, 2006 9:10 am
Napisal/-a Damjan19
jih ma ja...sam dvomim da problem tiči v tem, takrat avto cuka hladen topel, podnevi, ponoči, v tujini al doma...ne pa šele po 30km.
jz si upam trdit, da je kriva pumpa za bencin

Objavljeno: To jan 24, 2006 9:22 am
Napisal/-a SENATOR
En kolega je imel isti problem....pumpa od bencina se je pregrela, pa je avto celo ugasnil.

LP

identicne tezave!!!!!!

Objavljeno: To jan 24, 2006 10:33 am
Napisal/-a audi80
Pozdravljeni!Kot je kolega ki je zacel to temo napisal svoje tezave bi rad pripolnil tudi svoje tezave!imam audia 80 letnik 89 pred enim mescem mi je zacel nagajat!avto enostavno ne drzi obratov in po jutranji voznji okoli 20 km avto izgobi moc ter zacne "trokirati"tako da moram avto ogasnit pocakati 2 minuti potem ponovno prizgem ter dela bh!??????????to je zelo nerodno ce se ti too zgodi na ac!avto imam 1 zimo tako da tezave sele odkrivam!ko se pojavi ta problem da mi avto noce drzat obratov se v rezeroarju slisi pokanje kot da nekaj nebi moglo srkat bencina?!za to da avtu zmanka moci nimam ideje!prosil bi vas za nasvet ce lahko pomagate!hvala

Objavljeno: To jan 24, 2006 10:54 am
Napisal/-a BBoss
Kaj pa termostatski ventil, ki ti ne odpira oziroma premalo odpira pretok pa se ti motor pregreva in posledično izgublja moč.

To težavo sem imel nekoč (pred ene 15 leti) na štiritaktnem Wartburgu, ki je imel VW 1.3 mašino. Odstraniš ta ventil pa sprobaš - sicer v tem mrazu to ni najboljša rešitev, ker se potem motor preveč hladi ampak boš vsaj videl a je to vzrok.

Objavljeno: To jan 24, 2006 11:10 am
Napisal/-a Damjan19
termostat?
ne bi rekel, poleg tega, če se mašina pregreva maš na armaturi vsaj lučko za pregrevanje če že glih cagra ne.

Objavljeno: To jan 24, 2006 11:19 am
Napisal/-a audi80
lucka za pregrevanje nic ne zasveti!res pa je da temperatura ne preseze 90 stopinj ki jih potem ko ugasnem avto preseze cisto malo nad 90 (obicajno!)kaj pa bencinska pumpa? neki poka v njej!kaj elektrika?razdelilna kapa?.......ksna ideja kako lahko kaj preverim?

Objavljeno: To jan 24, 2006 11:30 am
Napisal/-a Damjan19
če bi blo karkoli narobe z razdelilcem vžiga bi že v osnovi zajebavu in to ves čas.
jz še kr sumim pumpo, probajta si najt kake znance, ki bi posodli pumpo za en dolg krog, da se prepričata.

Objavljeno: To jan 24, 2006 11:34 am
Napisal/-a audi80
treba dobit eno rabljeno pumpo k dela pa zamenat pa probat!ni mi sicer jasno zakaj to naredi samo zjutri k je res mrzlo pa sele po 20 kilometrih?avto je skos zuni pa tam k je je kr precej vlage!je pumpa tko obcutljiva stvar?

Objavljeno: To jan 24, 2006 11:39 am
Napisal/-a Damjan19
niti ne.
je pa stara sigurno in je možnost napak tolk večja.

kot si rekel, probi dobit enega znanca, ki bi ti bil pripravljen posodit pumpo. pa da ne boš tk ozko gledal, tut iz kakega vwja bi mogla ustrezat, samo zdaj pa jz ne vem iz katerih mašin, mogoč ti lahk kdo drug pomaga s tem :?:

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 7:53 am
Napisal/-a thorin
sem dobil sugetsijo, da bi lahko bilo "zamrzovanje fergazerja" se pravi neki je narobe na dovodu toplega zraka v vergazer, pride do zamrzovanja itd... kaj je lahk kaj na tem al je to čist mimo?