Stran 1 od 1
Kazalec za gorivo??
Objavljeno: Po jan 23, 2006 9:21 pm
Napisal/-a Danč
Težave imam z kazalcem za gorivo oz. kontrolko za rezervo. Včasih mi sploh ne pokaže da se vozim v rezervi včasih mi če še enkrar dam kontak mi zaniha in spet pokaže pravilno. To imam težavo na renault megan 1,6 letnik 98
Objavljeno: To jan 24, 2006 12:45 am
Napisal/-a sebaveh
Najprej poglej vse kontakte. Zadaj ko so priklopi za števce, potem poglej pri rezervoarju, kjer je sonda za nivo - notri je en taki potenciometer preko plavača. Poglej če prav drsi po uporu, če ni uporovna plast kaj zažgana in luknjasta, če se kaj ne zatika... Nazadnje pa rahko razstaviš še števce, in pogledaš če so vsi trije kontakti od merilnika v dobrem stiku s ploščico vezja.
Objavljeno: To jan 24, 2006 6:40 am
Napisal/-a RoZleht
bi znal bit potenciometer na plovcu ... tak nasvet sm dobil od enga k se ful spozna na renaulte ... sicer v mojem primeru za cliota, ampak kej hudo drugac ne more bit ...
Objavljeno: To jan 24, 2006 10:28 am
Napisal/-a pugi405
Jaz sem imel to stvar že trikrat zihr narazen. Rokico na kateri je plovec razmigaj. Naašpricej Wdja tam kjer rokica pride v ohišje da bo teklo od njega. Pol pa premigej mal zadevo....

Men zdej kaže BP.
Objavljeno: To jan 24, 2006 3:32 pm
Napisal/-a sonček
Da ne bom po nepotrebnem odpiral nove teme bom, kar tukaj na kratko opisal, kaj bi moral menjat.
Gre se glede števca-kazalec za hitrost kar naprej premika dol in gor.(če vozm 50 km/h sploh ne kaže točne ker se premika od 48-53 km/h.
Če niste kej razumel pa vprašte.
Kaj je tukaj za popravt.
lp
Objavljeno: To jan 24, 2006 7:38 pm
Napisal/-a pugi405
RoZleht je napisal/-a:bi znal bit potenciometer na plovcu ... tak nasvet sm dobil od enga k se ful spozna na renaulte ... sicer v mojem primeru za cliota, ampak kej hudo drugac ne more bit ...
Čaki čaki... potenciometer na plovcu? Tist se pa res spozna ja

Kolkr jst vem, samo ena masa drsi po uporu in le ta z napetostjo prek žice upogiba nek bimetal k se krči in razteguje, da se pol kazalec premika. Če ne verjameš poglej na
www.howstuffworks.com
Objavljeno: To jan 24, 2006 7:55 pm
Napisal/-a Vaillante
Na tvojem mestu bi dklopu števc za gorivo in ga prkluču na akumulator +/- in bi vidu če se kazalc dvigne do konca gor če se pol je števc uredu, pol bi pa začeu iskat napako na plovcu, možno po upisu pa da je neki narobe z uporom. Priklopi najprej števec na aku. oz na 12V s tem je najman dela nato se loti drugih stvari.LP
Objavljeno: To jan 24, 2006 8:01 pm
Napisal/-a Neyo-Neyo
sonček je napisal/-a:Da ne bom po nepotrebnem odpiral nove teme bom, kar tukaj na kratko opisal, kaj bi moral menjat.
Gre se glede števca-kazalec za hitrost kar naprej premika dol in gor.(če vozm 50 km/h sploh ne kaže točne ker se premika od 48-53 km/h.
Če niste kej razumel pa vprašte.
Kaj je tukaj za popravt.
lp
ja skače ti kazalc
probi zajlo mal podmazat

Objavljeno: To jan 24, 2006 9:02 pm
Napisal/-a Walker_P
Sonček: Si mogoče kdaj armaturko dol pobiru pa razstavu kazalc za hitrost? Če si to nardil zna bit v tem problem, da nisi vredu staknu skup, mam isti problem, sam trenutn se mi ne lub razdirat.
Objavljeno: To jan 24, 2006 9:09 pm
Napisal/-a DrMr
pugi405 je napisal/-a:RoZleht je napisal/-a:bi znal bit potenciometer na plovcu ... tak nasvet sm dobil od enga k se ful spozna na renaulte ... sicer v mojem primeru za cliota, ampak kej hudo drugac ne more bit ...
Čaki čaki... potenciometer na plovcu? Tist se pa res spozna ja

Kolkr jst vem, samo ena masa drsi po uporu in le ta z napetostjo prek žice upogiba nek bimetal k se krči in razteguje, da se pol kazalec premika. Če ne verjameš poglej na
www.howstuffworks.com
... jao meni,... bimental, masa, napetost prek žice...

ops:

ops:

ops: mislim, da je napaka v števcu...
Objavljeno: To jan 24, 2006 9:58 pm
Napisal/-a sonček
Walker_P je napisal/-a:Sonček: Si mogoče kdaj armaturko dol pobiru pa razstavu kazalc za hitrost? Če si to nardil zna bit v tem problem, da nisi vredu staknu skup, mam isti problem, sam trenutn se mi ne lub razdirat.
Ali so ponavadi te simptomi nakažejo da je števc v slabem stanju in da ga bo potrebno popravt.
lp
Objavljeno: To jan 24, 2006 10:25 pm
Napisal/-a Walker_P
Jp sonček tak ko si reku. Men je isto delal, pa sm razdru kazalc pa vse( seveda je blo vse tko bol naret, napol raztakjen), sestavu nazaj, sam zj spet začel tko delat. Se da porihtat, pa nč kej resnga ni. Včasih se celo zgodi, da zaniha več kot pa za cca. 10km/h, celo za 100-120km/h zaniha, sam se ne sekiram preveč, vse ob svojem času.
Objavljeno: To jan 24, 2006 10:35 pm
Napisal/-a sonček
Walker_P je napisal/-a:Jp sonček tak ko si reku. Men je isto delal, pa sm razdru kazalc pa vse( seveda je blo vse tko bol naret, napol raztakjen), sestavu nazaj, sam zj spet začel tko delat. Se da porihtat, pa nč kej resnga ni. Včasih se celo zgodi, da zaniha več kot pa za cca. 10km/h, celo za 100-120km/h zaniha, sam se ne sekiram preveč, vse ob svojem času.
Pol sem mi splača rabljenega kupt,ker je avto str.
Hvala za pomoč
lp
Objavljeno: Sr jan 25, 2006 3:17 am
Napisal/-a TrijoAdijo
pugi405 je napisal/-a:RoZleht je napisal/-a:bi znal bit potenciometer na plovcu ... tak nasvet sm dobil od enga k se ful spozna na renaulte ... sicer v mojem primeru za cliota, ampak kej hudo drugac ne more bit ...
Čaki čaki... potenciometer na plovcu? Tist se pa res spozna ja

Kolkr jst vem, samo ena masa drsi po uporu in le ta z napetostjo prek žice upogiba nek bimetal k se krči in razteguje, da se pol kazalec premika. Če ne verjameš poglej na
www.howstuffworks.com
Eh bejž no...ki si pa te buč pobrau??
Vse kar je v rezervoarju je en potencimeter in na podlagu spreminjanja upornosti se cagr na armaturki premika.
LP!