Stran 1 od 1

Kratka življenjska doba lagrov

Objavljeno: To jan 24, 2006 5:50 pm
Napisal/-a Damjan19
Menjat sem dal prednja 2 lagra septembra in po nekaj časa je začel s5 tulit. Ker sm mel zle počitnce sm dal mehaniku popravt na garancijo, ker avta nism rabu za v LJ...
in kaj je blo z lagrom: nekako...ne vem kako...je prišla vanj voda.
Zj pa vas, mojstre vprašam: lager z tovarniško napako ali problem tiči kje drugje?
Kaj bi lahko bil vzrok da je lager odneslo na lepše?
Prejšnji so bli 14 let noter, orginalni še, pa so začel po 120000km tulit, ta pa po 10000km
:roll:

Objavljeno: To jan 24, 2006 5:58 pm
Napisal/-a čare
sigurno si kupu optimal ležaje

Objavljeno: To jan 24, 2006 6:08 pm
Napisal/-a Damjan19
skf, sng??
neki na s z tremi črkami... ;)
so bli kr dragi, glede na to da govorimo o 5ki...5jurjev na komad

Objavljeno: To jan 24, 2006 6:18 pm
Napisal/-a hard
Isti primer SKF ležaj po par tisoč šel rakom žvižgat - vzrok slaba kvaliteta baje :?

Objavljeno: To jan 24, 2006 6:45 pm
Napisal/-a čare
zgleda da tud SKF ni več to kar je bil dozdaj sicer nism mel problemov z njimi

Objavljeno: To jan 24, 2006 8:29 pm
Napisal/-a Damjan19
dej mi neki razložit...
zadne dni opažam, da se mi očitno cilinder spredi ne vrača in cel čas po malem bremza in to točn na tej strani, kjer je lager odpovedu. opazu sm šele v nedeljo, zej sm pa fakte povezu.
je možno, da je zarad vročine mast pač mal stekla ven in je njeno mesto voda nadomestila?
ju3 grem takoj zrihtat cilindrček, bi ga sam pa pr -15 ne bom rok zgublu ob tem :)

Objavljeno: To jan 24, 2006 8:44 pm
Napisal/-a hard
Sigurno je možno da ti je zaradi pregrevanja iztekla mast(nebi bilo prvič) in je not prišla voda in je ležaj šel...

Objavljeno: To jan 24, 2006 8:56 pm
Napisal/-a Damjan19
krivda moja, ni nujno da so SKF slabi v tem primeru
ploščice mam gor že 30000km in jih je še kr več kot tretjino, jz bolj z mašino bremzam in se niti nism posveču ničemur, kar se dogaja okol bremz.
jih bom ju3 dal menjat z enimi mehkejšimi, da bo bol grabl, pa obeenm cilinder prepucat, da se to več ne bo dogajalo.

Objavljeno: To jan 24, 2006 9:05 pm
Napisal/-a DrMr
...mogoče pa ta SKF sploh ni bil primeren za kolesni ležaj (vlaga, obremenitev, hitrost...), ampak je za kakšen transporten trak in enak samo po meri... tudi to pri nas prodajajo... preveri še gumi zavorno cev, lahko da ti ona povzroča štekanje...

Objavljeno: To jan 24, 2006 9:37 pm
Napisal/-a Damjan19
kako to misliš?

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 7:07 am
Napisal/-a din
DrMr je napisal/-a:...mogoče pa ta SKF sploh ni bil primeren za kolesni ležaj (vlaga, obremenitev, hitrost...), ampak je za kakšen transporten trak in enak samo po meri... tudi to pri nas prodajajo...


WTF :?

Vzrok da ležaj hitro crkne, je lahko tudi nepravilna montaža novega ;) o SKF kvaliteti jaz ne bi dvomil, niso najboljši, zadnji šrot pa tudi ne. Da bi zaradi rahlega blokiranja zav. cil. mast istekla iz ležaja - dvomim, polj bi moralo blokirat tako kot da bi imel ročno zategnjeno, voda v ležaj lahko pride samo če so prašne gumice/semeringi fuč.

LP din

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 7:15 am
Napisal/-a nebivedu
Če imaš možnost pojdi do tinexa v šenčur pri kranju in s seboj imej ležaj, al pa cifro ležaja in naj ti da rusko kopijo tega ležaja(ponavadi so po 1000 sit). Dela preverjeno v vseh pogojih in ima plastično zaporo, da voda ne more do valjčkov v notranjosti.

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 7:50 am
Napisal/-a Walker_P
nebivedu je napisal/-a:Če imaš možnost pojdi do tinexa v šenčur pri kranju in s seboj imej ležaj, al pa cifro ležaja in naj ti da rusko kopijo tega ležaja(ponavadi so po 1000 sit). Dela preverjeno v vseh pogojih in ima plastično zaporo, da voda ne more do valjčkov v notranjosti.


Lahka mal več poveš glede tinexa. Je to privatnik, ima trgovina, kje prbližn v šenčurju se nahaja, pa če ima mogoče na zalogi ležaje. Za kolega še vedn iščem najugodnejšno varianto, sam problem je k ne vem oznake ležajev v autodati pa tega ni.

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 8:04 am
Napisal/-a nebivedu
Walker_P je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Če imaš možnost pojdi do tinexa v šenčur pri kranju in s seboj imej ležaj, al pa cifro ležaja in naj ti da rusko kopijo tega ležaja(ponavadi so po 1000 sit). Dela preverjeno v vseh pogojih in ima plastično zaporo, da voda ne more do valjčkov v notranjosti.


Lahka mal več poveš glede tinexa. Je to privatnik, ima trgovina, kje prbližn v šenčurju se nahaja, pa če ima mogoče na zalogi ležaje. Za kolega še vedn iščem najugodnejšno varianto, sam problem je k ne vem oznake ležajev v autodati pa tega ni.


Vsak ležaj ima oznako, tko da najbolje da greš v prvo trgovino, kjer prodajajo ležaje za tvoj avto in si prepišeš oznako.

Tinex je v šenčurju pri kranju ob glavni cesti nasproti pumpe. To je mala firma, ki se ukvarja izključno z ležaji in imajo skoraj vse ležaje ki jih rabiš, če jih nimajo ti jih pa naročijo. (Primer - original zadnji ležaj za subaru leone cena 60.000, kopija od 17 do 20k sit, v tinexu 4096 sit, zdržal je pa dalj kot kopija(75k kilometrov) a kakih 50k manj od originala - original je na leonetu zdržal 300k kilometrov)

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 8:07 am
Napisal/-a Walker_P
nebivedu je napisal/-a:
Walker_P je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Če imaš možnost pojdi do tinexa v šenčur pri kranju in s seboj imej ležaj, al pa cifro ležaja in naj ti da rusko kopijo tega ležaja(ponavadi so po 1000 sit). Dela preverjeno v vseh pogojih in ima plastično zaporo, da voda ne more do valjčkov v notranjosti.


Lahka mal več poveš glede tinexa. Je to privatnik, ima trgovina, kje prbližn v šenčurju se nahaja, pa če ima mogoče na zalogi ležaje. Za kolega še vedn iščem najugodnejšno varianto, sam problem je k ne vem oznake ležajev v autodati pa tega ni.


Vsak ležaj ima oznako, tko da najbolje da greš v prvo trgovino, kjer prodajajo ležaje za tvoj avto in si prepišeš oznako.

Tinek je v šenčurju pri kranju ob glavni cesti nasproti pumpe. To je mala firma, ki se ukvarja izključno z ležaji in imajo skoraj vse ležaje ki jih rabiš, če jih nimajo ti jih pa naročijo. (Primer - original zadnji ležaj za subaru leone cena 60.000, kopija od 17 do 20k sit, v tinexu 4096 sit, zdržal je pa dalj kot kopija(75k kilometrov) a kakih 50k manj od originala - original je na leonetu zdržal 300k kilometrov)


Hvala Nebivedu. Bom skoču enkrat tja, da si ogledam zadevo, še prej bom mogu skočit v kakšno trgovino pa oznake pobrat. Znajo bit ležaji problem ja.

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 2:02 pm
Napisal/-a Damjan19
tut men se zdi, da bi mogl neki hujšga bit, kot pa to, da je mal cilinder bloriku in grel lager.
tut stari lager ma tisto plastično dihtongo, da nej bi zadržal vlago, sam mi vsen ni jasn zakaj se gre.
aja, poleg tega, sm šel gledat oznako in piše CFG Germany. kaj je to? SKF so francoski, ne?kaj za božjo voljo sm mel jz not. kr če ugotovim da gre za lager, ki ni skf pa sm ga vseen plaču, bom mehaniku svet na glavo obrnu 8)