Zakuhana Petka
Objavljeno: Če jan 26, 2006 10:35 am
Sem ponosni latnik Petke (Campus R5,91 letnik). Avto je za svoja leta delal kar v redu - do včeraj. Že takoj zjutraj sem imel z njim probleme - očitno zaradi hudega mraza. Avto sem tiščal in tiščal, pa ni šel več kot 90 km/h. V službo sem se pripeljal. Vendar ko sem se na parkirišču popolnoma ustavil, sem videl, da se izpod pokrova (haube) malenkost kadi. Pač - zaradi mraza, sem si mislil. Ko sem odprl pokrov (haubo) avtomobila je bil ves motor in vse kar spada zraven čisto od vode. Najprej sem mislil, da gre za kondenz
, potem pa mi je vse bolj in bolj začelo postajati jasno, kaj se je zgodilo. Očitno sem v posodo s hladilno tekočino nalil premalo Antifriza (celo poletje in jesen sem namreč posodo polnil s čisto vodo). Ko sem odprl pokrovček posode, je bila tekočina sicer tekoča, vendar so bili v njej koščki ledu. Pač, sem dolil še malo Antifriza....
Ok, popoldne se je začela kalvarija.....Avto sem zelo težko vžgal in izpod pokrova (haube) so se slišali zelo čudni, grozni zvoki. Sem si rekel – pač, star avto. Zebe ga. Grem probat, kam pridem. Že po nekaj metrih vožnje sem odkril zanimivo reč. Če sem imel pedalko za plin pritisnjeno nekje na 1/3 je bilo bolj ali manj vse OK - malo je sicer hreščalo. Ko pa sem plin pohodil do konca, so se zvoki spremenili v pravo NOČNO MORO.Groza. Kljub vsemu sem se odločil, da pot nadaljujem na ljubljanski obvoznici.
Avto je ropotal in hreščal - končna hitrost okoli 70-80km/h. Vendar je šlo. Potem pa se je prižgala kontrolna lučka za hladilno tekočino. Avto sem takoj ustavil. Izpod pokrova se je valil bel dim, ki je namigoval, da je nekaj hudo narobe. Ko sem odprl pokrov (haubo) sem opazil, da dim uhaja iz ventilčka na cevi, ki gre v vodno pumpo (vsaj zdi se mi - tam zraven jermena). Ni ga odtrgalo stran, vendar se je tam cev strgana. Sem si rekel - bom malo počakal in šel naprej, vsaj do prvega parkirišča. Po pol ure čakanja sem avto skušal ponovno zagnati, pa ni in ni hotel. Sicer ga je "verglalo", vendar ga nisem mogel zagnati. Pogledal sem olje - jasno, bil je na minimumu, kot se to spodobi za star avto (ker sem ga moral vsake 2 meseca doliti 1 liter, človek začne šparati). Vendar je izgledal OK - ni bel belkast ali kaj podobnega.
Moje vprašanje je sledeče: Ali bi mi kdo znal povedati, kakšno škodo je utrpela moja Petka. Zakaj mi noče več vžgati?
Pa še to. Registracija mi poteče naslednji mesec. V primeru, da sem uničil motor, ali bi mi bil kdo (oz. kje) pripravljeni odkupiti avto (glede na to, da je pred t.i. "incidentom" delal čisto OK)? Če bi se avto dalo popraviti (recimo da je motor še vedno OK), koliko se mi splača MAX. zapraviti za popravilo v primeru, da bi avto registriral še za eno leto?
Za odgovore se vam najlepše zahvaljujem....

Ok, popoldne se je začela kalvarija.....Avto sem zelo težko vžgal in izpod pokrova (haube) so se slišali zelo čudni, grozni zvoki. Sem si rekel – pač, star avto. Zebe ga. Grem probat, kam pridem. Že po nekaj metrih vožnje sem odkril zanimivo reč. Če sem imel pedalko za plin pritisnjeno nekje na 1/3 je bilo bolj ali manj vse OK - malo je sicer hreščalo. Ko pa sem plin pohodil do konca, so se zvoki spremenili v pravo NOČNO MORO.Groza. Kljub vsemu sem se odločil, da pot nadaljujem na ljubljanski obvoznici.
Avto je ropotal in hreščal - končna hitrost okoli 70-80km/h. Vendar je šlo. Potem pa se je prižgala kontrolna lučka za hladilno tekočino. Avto sem takoj ustavil. Izpod pokrova se je valil bel dim, ki je namigoval, da je nekaj hudo narobe. Ko sem odprl pokrov (haubo) sem opazil, da dim uhaja iz ventilčka na cevi, ki gre v vodno pumpo (vsaj zdi se mi - tam zraven jermena). Ni ga odtrgalo stran, vendar se je tam cev strgana. Sem si rekel - bom malo počakal in šel naprej, vsaj do prvega parkirišča. Po pol ure čakanja sem avto skušal ponovno zagnati, pa ni in ni hotel. Sicer ga je "verglalo", vendar ga nisem mogel zagnati. Pogledal sem olje - jasno, bil je na minimumu, kot se to spodobi za star avto (ker sem ga moral vsake 2 meseca doliti 1 liter, človek začne šparati). Vendar je izgledal OK - ni bel belkast ali kaj podobnega.
Moje vprašanje je sledeče: Ali bi mi kdo znal povedati, kakšno škodo je utrpela moja Petka. Zakaj mi noče več vžgati?
Pa še to. Registracija mi poteče naslednji mesec. V primeru, da sem uničil motor, ali bi mi bil kdo (oz. kje) pripravljeni odkupiti avto (glede na to, da je pred t.i. "incidentom" delal čisto OK)? Če bi se avto dalo popraviti (recimo da je motor še vedno OK), koliko se mi splača MAX. zapraviti za popravilo v primeru, da bi avto registriral še za eno leto?
Za odgovore se vam najlepše zahvaljujem....