Stran 1 od 2
TDI, turbina in težave
Objavljeno: Če feb 09, 2006 3:05 pm
Napisal/-a Bohl
Ojla,
blazn sm užaloščen

ker mi pri popolnoma ogreti mašinci golf IV variant(TDI 74kw, 1.9) pri pospeševanju mašina (oz. turbina, tja pri 3 do 4 tisoč obratih)) kar naenkrat zgubi moč

, kot da se turbina začasno izklopi. Če avto ustavim, ugasnem za par sekund in ponovno prižgem pa je spet vse OK

? To se zgodi ali pa je vse ok, nisem še uspel dognati kdaj oz. po kakšnih dogodkih pride do tega, zato vas prosim za nasvet oz. pomoč kaj bi lahko bilo narobe. Sam sem najprej posumil na kakšen "senzor" za turbino, kateri vklaplja oz izklaplja turbino...mogoče je s tem kaj narobe????
Objavljeno: Če feb 09, 2006 3:08 pm
Napisal/-a zombi
Podobne težave lahko povzroči že čisto majcena luknjica v ceveh...., preveri prvo cevi.
Objavljeno: Če feb 09, 2006 3:09 pm
Napisal/-a Bohl
zombi je napisal/-a:Podobne težave lahko povzroči že čisto majcena luknjica v ceveh...., preveri prvo cevi.
Hmm katere cevi pa imaš v mislih??

Objavljeno: Če feb 09, 2006 3:12 pm
Napisal/-a hermand
Priklopiti na tester in se bo videlo, koliko polni turbina, verjetno bo potrebno turbino razdreti in ščistiti lopatice v turbine, kar je pogost pojav pri teh vrstah turbine.
Objavljeno: Če feb 09, 2006 3:21 pm
Napisal/-a bass
A se taka okvara pogosteje pojavlja pri dizlih kot pri bencinarjih?
Objavljeno: Če feb 09, 2006 3:33 pm
Napisal/-a Bohl
bass je napisal/-a:A se taka okvara pogosteje pojavlja pri dizlih kot pri bencinarjih?
Hmm ne vem za bencinarje, jst imam dizla 1,9!
Objavljeno: Če feb 09, 2006 3:39 pm
Napisal/-a Bohl
hermand je napisal/-a:Priklopiti na tester in se bo videlo, koliko polni turbina, verjetno bo potrebno turbino razdreti in ščistiti lopatice v turbine, kar je pogost pojav pri teh vrstah turbine.
Hja mogoče bi znal biti tudi to

! Samo če avto ugasnem za 10-30 sekund in ga ponovno prižgem je potem vse OK

! Tko, da če so lopute zapacane bi bil to konstanten problem????

Objavljeno: Če feb 09, 2006 8:32 pm
Napisal/-a Elektro
99% je zanič LMM senzor.... serijska napaka TDI-jev.
Objavljeno: Če feb 09, 2006 8:39 pm
Napisal/-a istvan
hermand je napisal/-a:Priklopiti na tester in se bo videlo, koliko polni turbina, verjetno bo potrebno turbino razdreti in ščistiti lopatice v turbine, kar je pogost pojav pri teh vrstah turbine.
Res je. Meni so jo menjali v garanciji (lopatice so bile skoraj zabite s sajami).Menda pogosta napaka predvsem pri 100 konjskih 1,9TDI.
Objavljeno: Če feb 09, 2006 9:05 pm
Napisal/-a Shebo
@Bohl: Koliko pa imaš prevoženih kilometrov?
Zgolj za info.
Objavljeno: Če feb 09, 2006 9:38 pm
Napisal/-a hermand
Bohl je napisal/-a:hermand je napisal/-a:Priklopiti na tester in se bo videlo, koliko polni turbina, verjetno bo potrebno turbino razdreti in ščistiti lopatice v turbine, kar je pogost pojav pri teh vrstah turbine.
Hja mogoče bi znal biti tudi to

! Samo če avto ugasnem za 10-30 sekund in ga ponovno prižgem je potem vse OK

! Tko, da če so lopute zapacane bi bil to konstanten problem????

Ravno v tem je problem, ker ko se ti pelješ avto gre normalno, ko pa maksimalno pospešuješ z višjimi obrati senzor zazna previsok tlak polnjenja in ti izklopi delovanje turbine in avto ne gre nikamor, računalnik vključi "SAFE MODE" tako da ti ne more motorja uničiti. Če je res ta napaka jo poskušaj čimprej odpraviti.
Če je ta napaka prisotna bo tester zaznal napako in bo shranjena pod napakami.
Objavljeno: Pe feb 10, 2006 9:15 am
Napisal/-a Bohl
Jah tkole je....avto ima 130.000 km - jov!
LMM senzor torej, hja pol že mora biti kaj na temu! Koliko pa pride zamenjava le tega, če kdo ve z delom seveda...ima kdo izkušnje....ali je potrebna zamenjava LMM senzorja ali se to ...ne vem......lopatice turbine spucat?????
Upam, da ne bo spet suše u denarnici

!
Objavljeno: Pe feb 10, 2006 9:50 am
Napisal/-a zombi
Če je LMM, potem je edini omembe vreden strošek nabava novega.
Ne vem koliko stanejo za tvoj avto, pri lafah se lahko giblje tudi okoli 40K.
Drugače pa je to čudo na cevi do zračnega filtra do motorja, ponavadi je samo z vezicam pripet na oba konca cevi + priključen konektor...
Je pa BOSCH ponavadi, tako da ni čudno. če crkne. Baje se da nekaj spucat, samo kakor sem jaz zasledil večinoma samo omili problem, prej kot slej pa je potrebna menjava.
Objavljeno: Pe feb 10, 2006 10:03 am
Napisal/-a vincent
jaz ti svetujem, da če si kje iz LJ ali bližine, da zapelješ avto na RSR na Brnčičevo (tam kjer jih tunajo) pa ti bojo pogledal in povedal kaj je narobe, ter kaj je treba oz. bi se lahko naredilo.
da ne boš denarja metal za brez veze.
tipčki (matjaž) ovbljadajo VAG-e u nulo pa tud za normalen denar se da kaj zmenit pri njih.
LP
Objavljeno: Pe feb 10, 2006 12:53 pm
Napisal/-a matcho
Sploh ni rečeo da je šel LMM, meni je pri istem obnašanju šel senzor za pritisk turbine, zaradi tega ker mi je senzor kazal da turbina polni nad 2 bara in mi je avtomatsko ugasnil turbino da ne bi bilo kaj narobe.
Tak da preveri sentor pritiska turbine.
Računalnik pa v tem primeru ne pokažene napake!
Objavljeno: Pe feb 10, 2006 2:26 pm
Napisal/-a Nu-NRG
Elektro je napisal/-a:99% je zanič LMM senzor.... serijska napaka TDI-jev.
Fotr je imel identicni problem na identicnem avtu.
Avto dela potem pa kar na enkrat drasticen padec moci. Ugasnil, malo pocakal, potem pa je spet delal nekaj casa ..
Na servisu so zamenjali LMM in od takrat dela BP ..
LP, Klemen
Objavljeno: Pe feb 10, 2006 3:32 pm
Napisal/-a Bohl
Nu-NRG je napisal/-a:Elektro je napisal/-a:99% je zanič LMM senzor.... serijska napaka TDI-jev.
Fotr je imel identicni problem na identicnem avtu.
Avto dela potem pa kar na enkrat drasticen padec moci. Ugasnil, malo pocakal, potem pa je spet delal nekaj casa ..
Na servisu so zamenjali LMM in od takrat dela BP ..
LP, Klemen
Aha...no verjetn bo to to (Klemen..a mogoče veš koliko je Fotr plaču za to popravilo in kje?...tko čez palc rečeno

)...NO najprejh iskrena HVALA vsem za pojanila in nasvete!

Objavljeno: Pe feb 10, 2006 3:47 pm
Napisal/-a splash
pr bratovemu cliotu dci se to tudi dogaja. a mislite da je tudi tam lahko kriv lmm senzor?
Objavljeno: So feb 11, 2006 5:25 pm
Napisal/-a SIMY001
mozno da je sel elektro-pnevmatski ventil na turbin,ki sluzi za premikanje lopatic v turbini.
Men je tud pri hitrem pospesevanju avto preklopu u safe-mode pa je bil kriv samo ta ventil.tako da preveri vse to
Objavljeno: So feb 11, 2006 5:31 pm
Napisal/-a čare
u večini primerov je za take stvari kriv luftmeser(LMM)