Stran 1 od 1

Peugeot 304 moder dim ali jemlje konec

Objavljeno: So feb 11, 2006 12:00 pm
Napisal/-a subi92
Torej imam oldtimerja Peugeota 304 letnik 1974. Je registriran kot starodobnik in sem se vozil ob lepih vremenih. Torej problem ko je bil oče brez avta je moral na šiht nekako pridt in sem mu dal pižoja :? .
Avto je meu antifriz in vse kar potrebuje za delovanje pozimi a je vsekako po nekaj tednih uporabe po nekaj km na dan začel kaditi modro in čudno laufati. Vem da ga je škoda za vsakdanjo vožnjo a vseeno me sedaj zanima kaj bi to lahko bilo.
Vode med oljem nisem opazil, voda v kilerju ne narašča ali da bi kaj pihalo iz njega :!:
Le pri pokrovčku za olje malo prši vn olje.
Sicer imam še en motor od p204 ampak vseeno me zanima saj se mi čudno zdi da bi motor vzel konec saj je pred tem deloval brezhibno. Sicer sem zmenjen z enim poznavalcem teh motorje a vseeno vas prašam kaj bi to lahko bilo...torej vabljeni v sodelovanje vsi tisti ki ste to že kdaj imeli ali pa obnavljali motorje itd...

Objavljeno: Ne feb 12, 2006 9:38 am
Napisal/-a tristan01
Zdravo!

Pri bencinskih motorji je moder dim znak, da pije olje. Nekateri predvsem starejši avtomobili ga pijejo manjše količine tudi ko je vse vredu z motorjem. Glede na to da je to pravi "old school" motor ne bo večjih težav s popravilom. Morda je samo prepihano kakšno tesnilo in ne bo potrebno m enjati motorja. Vsekakor ti svetujem posvet s tvojim strokovnjakom.

Še nekaj v tolažbo. Mnogi old school motorji vzamejo slovo šele ko se poraba olja skoraj izenači z porabo goriva. Zato brez skrbi, vseeno pa odpravi napako preden bo motor utrpel večjo škodo.

LP Tristan01

Objavljeno: Ne feb 12, 2006 11:00 am
Napisal/-a DrMr
... prepihalo bat,... zmeri kompresijo, pa boš videl, zmontiraj motor od 204, !!!

Objavljeno: Ne feb 12, 2006 11:23 am
Napisal/-a subi92
Hm sej sem gledal olje pa ga izgleda kar v redu. Pa tudi menjan je bil aprila 2005, kontroliral pa sem ga tud.
Torej upam da je kako tesnilo, bat pa upam da v redu. No če ne bo bo potrebna menjava.
Kompresijo lahko zmerijo samo na servisu kajne... :?
No ja zdele bom počas mehankarja poklicu (old school mehanik ki je delal na pižojih teh letnikov in pol na mal novejših), da ga vržem iz postle in pride pogledat. :pray: na hitrejšo rešitev

Še neki, zadnjič smo menjali motorj pri fiesti 93 ki je bila nekoč pregreta in se je očitno tudi en bat poslovil (ampak tist avto je zjutraj ob vžigu kadil črno ali temno sivo nato kao v redu), s tem da na koncu ni imel nič moči in poraba 214km s polnim kestlom :? - kot bi bila 4.0 kubatura motorja.

Objavljeno: Ne feb 12, 2006 1:35 pm
Napisal/-a subi92
No torej napaka je vsaj upam da locirana, pomagal mi je po telefonu in nevem tudi zakaj tega že nisem prej opazil :oops:
Oljna šipka smrdi do konca po bencinu, kar pomeni po besedah mehanika, da je bencinska pumpa ki ima oljno mazanje slabe membrane in bencin teče direktno v olje in zatorej to kajenje :lol: .
Tako da sem vesel in grem jutri takoj dopoldne po novo pumpo (na srečo iam FIČO enako) , pa filter in olje in bo upam da deloval kot nov 8)

Objavljeno: Ne feb 12, 2006 1:51 pm
Napisal/-a DrMr
... pa zmeri še prej kompresijo,... če je bat prepihan, ti bencin potreben za delovanje tega valja tudi teče direkt v olje...

Objavljeno: Ne feb 12, 2006 1:59 pm
Napisal/-a subi92
DrMr je napisal/-a:... pa zmeri še prej kompresijo,... če je bat prepihan, ti bencin potreben za delovanje tega valja tudi teče direkt v olje...


Ja tukaj se strinjam, koliko pa stane kompresija npr. peugeot servis RODEX Rova! To bi lahko storili simbolično za tako starino pa še enga poznam :roll:
Hmm kaj pa meniš o nekje 6 kilometrih ki so bili narejeni po tem kar se je zgodilo (olje pa bencin in pranje motorja od znotraj - upam da ni bilo preveč obrabe :cry: ).

Objavljeno: Ne feb 12, 2006 3:02 pm
Napisal/-a subi92
Ja sej to sem že omenil, nebene stvari pri svojih avtih ne delam polovičarsko tko da bo seveda dubu novo olje in filter ;) , ne bi tvegal in s tem zafrknil motor v kolikor je še dober :?:

Objavljeno: Ne feb 12, 2006 5:14 pm
Napisal/-a pugi405
subi92 je napisal/-a:No torej napaka je vsaj upam da locirana, pomagal mi je po telefonu in nevem tudi zakaj tega že nisem prej opazil :oops:
Oljna šipka smrdi do konca po bencinu, kar pomeni po besedah mehanika, da je bencinska pumpa ki ima oljno mazanje slabe membrane in bencin teče direktno v olje in zatorej to kajenje :lol: .
Tako da sem vesel in grem jutri takoj dopoldne po novo pumpo (na srečo iam FIČO enako) , pa filter in olje in bo upam da deloval kot nov 8)


Pa še velik ne bo koštalo...
:tomidelej:

Objavljeno: Ne feb 12, 2006 11:58 pm
Napisal/-a Nejko87
obvezno menjaj olje + filter!! :?

Objavljeno: To feb 14, 2006 1:08 pm
Napisal/-a subi92
Evo zamenjeno olje, zamenjen filter, svečke in bencinska pumpa vendar avto še vedno kadi :cry: čeprav laufa kot nov - no ja skoraj :-P
En mi je reku da je mono da je možno da so zaštekali rinki na kakem batu zaradi bencina ki je bil med oljem in da naj nekaj kaplico kapnem v cilindre pri vsaki svečki in nato pustim avto da se segreje na delovno temperaturo - ali kdo kaj ve če bi to lahko bila rešitev ali bom mogu resnično zamenjat motor.

Objavljeno: To feb 14, 2006 1:35 pm
Napisal/-a DrMr
... pa daj zmerit kompresijo, lahko pa da je samo sesalni ventil prepihalo...