Stran 1 od 1

kazalec za temperaturo ...

Objavljeno: Ne feb 19, 2006 8:45 am
Napisal/-a Perica
Zivjo!!!
imam en "minimalen" problem pri Cliotu (1.4, letnik 99)! In sicer, kazalec za temperaturo med voznjo ne prileze vec do polovice, ampak se ustavu 2 milimetra pred polovico!!! se pravi da ne kaze vodoravno, ampak rahlo posevno!!! Pred servisom na 90.000 kilometrov (ki je bil opravljen pred slabim mesecom dni) je kazal normalno!!!
Imate mogoce kaksne ideje zakaj kaze tako???

Na servisu je bila menjana tudi hladilna tekocina .... ali smo mogoce zmesali premocno mesanico hladilne tekocine in vode???

aja, se to.... ce se dolgo vozim okoli in ugasnem avto v tem stanju ko kazalec kaze rahlo posevno, in ga potem takoj ponovno prizgem, gre kazalec normalno do polovice, potem pa v nekaj sekundah zleze dol na ze prej omenjeno rahlo posevno lego!!!

HVALA za morebitne odgovore in LP

Peter

Objavljeno: Ne feb 19, 2006 8:49 am
Napisal/-a AR_146
termostat

Objavljeno: Ne feb 19, 2006 8:55 am
Napisal/-a ghostrider
točno. Cna: 2-3 ksit

Objavljeno: Ne feb 19, 2006 10:40 am
Napisal/-a RoZleht
a ni ce je termostat fuc, da prej zakuha kot pa da premal hladi??? da ni kej s termostikalom ... drugac je pa termostat v trgovini w est na trzaski okol 1,5k

Objavljeno: Ne feb 19, 2006 11:25 am
Napisal/-a marko01
jaz sem imel priblizno enak problem pa je bil termostat ko je avto dolgo stal na miru je temperatura narasla tako ko more bit ko sem se pa peljal pa je padla pod polovico, s termostatom je tako lahko crkne ko je odprt in potem avto nostop hladi a ne ce pa crkne ko je zaprt pa sloh ne hladi predlagam da menjas termostat, lahko menjas sam ni kaj posebej tesko! :)

Objavljeno: Ne feb 19, 2006 11:28 am
Napisal/-a RoZleht
na to pa sploh nism pomislu, da crkne k je odprt ... mozno da zato tok hladi, men je crknu zaprt, pa je pol hladilno vn vrglo ...

Objavljeno: Ne feb 19, 2006 11:41 am
Napisal/-a ghostrider
Jest bi ga isto mogu. Kje je to pr ford escortu zetec mašina?

Objavljeno: Ne feb 19, 2006 12:29 pm
Napisal/-a tony1
Termostat še zdaleč ni zanič samo takrat, ko se avto pregreva :roll:

Na kakšnem VW bi bilo najprej za pogledati temperaturno tipalo motorja (serijska napaka, 3k sit), drugače pa termostat.

Test termostata, ki se ne zapira, je čisto enostaven:

1. varinata: se ti avto med mestno vožnjo (gužva od semaforja do semaforja) ogreje normalno, pri izven mestni vožnji pa ne?

2. varianta: prižgan avto pusti stati na mestu 5, 10 minut. Če bo kazalec zlezel lepo do 90 stopinj, imaš zanič termostat, ki ostaja odprt.

Možnih je še cel kup vmesnih kombinacij... Npr. termostat ne zapira dobro, avto rabi malo dlej, da se ogreje, ampak se. Po 50km vožnje se termostatu strga in se odpre do konca - posledica - temperatura pade na manj kot 70 stopinj C. Po menjavi (max 3k sit) je stanje spet normalno :D

Objavljeno: Ne feb 19, 2006 1:00 pm
Napisal/-a Perica
hvala za odgovore!!!
bom sov kar lepo jutri po nov termostat, ceprav kazalec res samo rahlo pade med voznjo!!! vam sporocim "rezultate" ko bo operacija koncana :D

LP, Peter

Objavljeno: Po feb 20, 2006 9:37 pm
Napisal/-a Perica
cav!
no, danes je bil zamenjan termostat .... rezultat pa ni biv pozitiven!!! so mi nesposobnezi v trgovini dali napacen termostat, ampak ker so bile razlike v izgledu bolj majhne, smo vseeno montirali novega!!! posledica tega pa je bilo pregrevanje motorja!!! kazalec za temperaturo je prilezel cisto do vrha :?

Na koncu smo montirali nazaj stari termostat, jutri pa grem nazaj v trgovino :evil:

Objavljeno: Po feb 20, 2006 9:48 pm
Napisal/-a čare
antifriz pri 90000 kilometrih ni več tok redek kot nov zato se ti avto bolj segreva probi nalit notr olje pa boš pol viu kok se ti bo segrel so ble že tud varjante ko je avto zarad pregostega antifriza zakuhavu pol je pa folk not vodo ulivu pa je blo dobr pa če ti je taprav mehanik menju antifriz ti je tud sistem prepucu najbrž pa se je s tem tud tipalo temperature mal očistu pa ne vem kaj bi vsi kr menal termostate pa če se teb avto normalno hitr segreje pa pol cager obstane na tistem mestu pol zihr ni termostat pač motor nima več 90 stopinj ampak 87 zarad tega pa tud ne bo propadu svet tko da če ni nobenih drugih problemov sploh ne vem kaj ustvarjaš

Objavljeno: To feb 21, 2006 1:48 pm
Napisal/-a Lumpi
čare je napisal/-a:antifriz pri 90000 kilometrih ni več tok redek kot nov zato se ti avto bolj segreva probi nalit notr olje pa boš pol viu kok se ti bo segrel so ble že tud varjante ko je avto zarad pregostega antifriza zakuhavu pol je pa folk not vodo ulivu pa je blo dobr pa če ti je taprav mehanik menju antifriz ti je tud sistem prepucu najbrž pa se je s tem tud tipalo temperature mal očistu pa ne vem kaj bi vsi kr menal termostate pa če se teb avto normalno hitr segreje pa pol cager obstane na tistem mestu pol zihr ni termostat pač motor nima več 90 stopinj ampak 87 zarad tega pa tud ne bo propadu svet tko da če ni nobenih drugih problemov sploh ne vem kaj ustvarjaš


Se podpišem pod to izjavo :!:

Objavljeno: To feb 21, 2006 2:15 pm
Napisal/-a Bor
Bi kr tuku vprašu. Mam F Punto 1. Avto se mi segreje na delovno temperaturo. Ampak mi kazalec kaže samo 1/4. Ventilator se vklopi malo pdo 1/2. Torej zaključek je, da števec kaže narobe. Sedaj pa vprašanje: Ali ima tipalo za števec še kakšno drugo funkcijo ( npr daje podatke računalniku) ali je njegova funkcija samo kazanje. Ker če je samo za števec pol ne bom nč rihtu. Aja pa poraba ni pretirano velika. Povprečje 1 leta je 7,2l/100km ( to se dogaja že več kot leto). Motor je pa 1.2 16V 86km.