Stran 1 od 2

senzor za zunanjo temperaturo

Objavljeno: To feb 28, 2006 7:38 pm
Napisal/-a jony
Zanima me ali če je pravilnoda se v avtu prikazana zunanja temperatura spreminja če je avto v mirujočem stanju ali če se avto pelje? (razlika tudi za nekaj stopinj)
LP

Objavljeno: To feb 28, 2006 7:49 pm
Napisal/-a mevden
mislm da ne. moraš pa vedt da prvih nekaj minut po vžigu to ne dela najbolj prov. moraš počakat par minutk. da bi pa nihalo med vožnjo pa nevem. razen če prideš v topčejše kraje :D

Objavljeno: To feb 28, 2006 7:52 pm
Napisal/-a čare
odvisn kje ma senzor pod odbijačem al pa u vzvratnem špeglu no in če je pod odbijačem pol ogret motor ko avto ugasneš oddaja toploto in se mal spremeni dokler se ne spelješ tko ma opel če maš pa u špeglu pa če sije sonce u njega pa tud naraste ko avto stoji na mestu

Objavljeno: To feb 28, 2006 7:55 pm
Napisal/-a jony
Se peljemo iz NM pa reče po radiu da je -3, pr nam pa kaže med vožnjo -7. Sej to vem da se nekaj časa po vžigu še uravnava. A je to mrde odvisno od avta do avta? Smo postavli dva različna avta (opla pa renaulta) skup pa je blo tud 5 stopinj razlike, en drugi dan pa isto opla sam pa enga druzga renaulta sta kazala pa isto. Ne vem kako glih to laufa.

Objavljeno: To feb 28, 2006 8:07 pm
Napisal/-a reber
Senzor pokaže tisto temperaturo, ki je v njegovi neposredni okolici. Ta temperatura pa ni nujno enaka radijski napovedi, kar je jasno, saj ni povsod enaka temperatura.
Med vožnjo pokaže še najbolj točno, ker je običajno senzor montiran tako, da je možen dotok svežega zraka, da je vpliv segretega avta čim manjši.

Objavljeno: To feb 28, 2006 8:12 pm
Napisal/-a jony
Hvala za odgovore

Objavljeno: To feb 28, 2006 8:53 pm
Napisal/-a lebica
ja razlika je tudi v hitrosi spreminjanja glede na zunanjo temp. eni hitrejše eni počasnejše to lahko samo primerjaš med istimi vozili da dobiš približno enak rezultat moj fotr ma megana let.2002 jst mam pa Cliota let1993 in imam konzolo in sondo iz clio Baccara let 1993 in mi popolnoma isto kaže kot fotru če avta stojita v garaži.(isti prostor) samo fotru hitrejše obnavlja tem. men pa bolj počasneje. :? 8)

Objavljeno: Sr mar 01, 2006 9:40 am
Napisal/-a stench
reber je napisal/-a:Senzor pokaže tisto temperaturo, ki je v njegovi neposredni okolici. Ta temperatura pa ni nujno enaka radijski napovedi, kar je jasno, saj ni povsod enaka temperatura.
Med vožnjo pokaže še najbolj točno, ker je običajno senzor montiran tako, da je možen dotok svežega zraka, da je vpliv segretega avta čim manjši.

pravilen odgovor. Sedi pet.

Objavljeno: Sr mar 01, 2006 10:13 am
Napisal/-a ban
Da ne odpiram nove teme, a kdo ve kje ma fabia senzor temperature?

Objavljeno: Sr mar 01, 2006 10:57 am
Napisal/-a rumena ibiza
meni kaže malo drgačno temperaturo če avto stoji nekaj časa, recimo zdaj pozimi...ampak se potem, čez nekaj časa pokaže realna temperatura..radi pa crkujejo. ja če bo avto stal recimo na soncu 2ure ti bo noter kazalo 50stopinj poleti, ko se boš pa odpeljal se bo pa spustila na realne stopinje..ni važn če se vozš 100na uro al pa 200, vsaj pr men ni je tko.

Objavljeno: Pe avg 01, 2008 9:09 pm
Napisal/-a hribko
da nebom odpiral nove teme
a je možnjo ,da vpliva nedelovanje senzorja za zunanjo temperaturo(skozi kaže F,če se pa vozim po kakšnih lužah,pa pokaže -40,potem mi pa klima ne deluje več pravilno),na delovanje avtomatske klime?
a mogoče ve kateri od vas,kater senzor za zunanjo teperaturo,bi pasal na corso C?

hvala za odgovore

LP
simon

Objavljeno: Pe avg 01, 2008 10:37 pm
Napisal/-a extreme N
seveda vpliva ce je senzor isti za prikazovanje temp. in uravnavanje klime.

imam se jst eno uprasanje: kam je najbolj priporocljivo montirat senzor zunanje temp.?

Objavljeno: Pe avg 01, 2008 10:41 pm
Napisal/-a Voith
ce je senzor pod ogledalom se med voznjo shladi, ker ce je -10 in ce se ti vozs 100 je pol na senzorju -30

Objavljeno: Pe avg 01, 2008 11:08 pm
Napisal/-a Scorp84
Tisti z avtomatsko klimo napravo imajo pa dva senzorja za zunanje temperature. Ponavadi je tisti zunanji ki prikazuje nekje pri klimi kjer zrak vleče. Hribko ti maš še srečo da ti dela klima, pri očetu je samo dve črtici narisal in klima ni hotela hladiti. Je pa relativno majhen strošek okoli 50e pri uradnem serviserju.

Če pa gre tisti senzor ki je namenjen motorju, pa zna biti drago, in če je kater displey nanga povezan ta še najmanj natančno kaže ker je pod havbo. Edino dobra lastnost da veš da je ta senzor pokvarjen če kadi zadaj, mi smo meli srečo da sta oba senzorja v roku 7 dni crknila :D . No drugega še nismo zamenjali ker je drag, ne škodi motorju sam mal bolj kadi ven, kot crknjena turbina.

Objavljeno: So avg 02, 2008 10:58 am
Napisal/-a Firediver
Voith je napisal/-a:ce je senzor pod ogledalom se med voznjo shladi, ker ce je -10 in ce se ti vozs 100 je pol na senzorju -30


Se hecaš?

Če ima zrak v okolici senzorja -10°C, ti bo senzor kazal -10°C v mirujočem stanju in pri 100km/h!

Samo tebi se zdi, da ti bo pri 100km/h hladneje, ker ti bo hitreje odnašalo telesno temperaturo. Senzor pa tega nima in ko kaže -10°C je praktično cel senzor na tej temperaturi.

Praviloma pa je, da je senzor v senci (izničenje direktnega sonca), v ohišju (da ne leti vsa nesnaga po njem) in na prepihu (da lahko meri dejansko temp. zraka). To je pa težko doseči (plastika se na soncu segreje, vročina od motorja, temp. v okolici senzorja ni enaka zunanji temp.)

Objavljeno: So avg 02, 2008 3:21 pm
Napisal/-a sbukovec
Moj senzor je spredaj za odbijačem in mi skoraj vedno isto temperaturo pokaže, kot jo povejo po radiu.

Sicer pa pozimi prikaz temperature ponavadi nekajkrat požmigne, če je zunanja temperatura manjša kot 4°C. To je zato, ker imajo tla lahko temperaturo 0°C in so zmrznjena. Senzor pa tega ne bo zaznal ker je 30-40cm nad tlem-> Zato prikaz požmigne da voznika opozori.

Objavljeno: So avg 02, 2008 5:22 pm
Napisal/-a Voith
Firediver je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:ce je senzor pod ogledalom se med voznjo shladi, ker ce je -10 in ce se ti vozs 100 je pol na senzorju -30


Se hecaš?

Če ima zrak v okolici senzorja -10°C, ti bo senzor kazal -10°C v mirujočem stanju in pri 100km/h!

Samo tebi se zdi, da ti bo pri 100km/h hladneje, ker ti bo hitreje odnašalo telesno temperaturo. Senzor pa tega nima in ko kaže -10°C je praktično cel senzor na tej temperaturi.

Praviloma pa je, da je senzor v senci (izničenje direktnega sonca), v ohišju (da ne leti vsa nesnaga po njem) in na prepihu (da lahko meri dejansko temp. zraka). To je pa težko doseči (plastika se na soncu segreje, vročina od motorja, temp. v okolici senzorja ni enaka zunanji temp.)


to bi bla logika ja, sam pol mi razloz zakaj sobe za zalivat sprednjo sipo pri -10c zmrzujejo tut ce je koncentracija alkohola not kao za -30..

Objavljeno: So avg 02, 2008 6:53 pm
Napisal/-a sebaveh
Zato, ker alkohol izhlapi in ostane samo voda. Ta pa zmrzne. Sploh če je razpršen na majhne kapljice.

Objavljeno: So avg 02, 2008 9:03 pm
Napisal/-a Voith
ce mirujes pri isti temperaturi zadeva deluje ce ne mirujes pa ne. zakaj bi izhlapel ce se peljes ce se ne pa ne?

Objavljeno: So avg 02, 2008 9:14 pm
Napisal/-a Firediver
Voith je napisal/-a:ce mirujes pri isti temperaturi zadeva deluje ce ne mirujes pa ne. zakaj bi izhlapel ce se peljes ce se ne pa ne?


Analogija: Zakaj se cunje prej posušijo, če piha veter kot pa, če ne piha veter? Verjetno zato, ker voda iz cunj izhlapeva hitreje v vetru.

Žal tako je..