Stran 1 od 1
Tiščanje v obrate
Objavljeno: Če mar 02, 2006 10:37 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Zanima me kakšne posledice pušča na mašini tiščanje avta ko je le ta hladen?
npr. 1k rpm pred blokado.
Re: Tiščanje v obrate
Objavljeno: Če mar 02, 2006 10:39 pm
Napisal/-a Lumpi
Proton-Blaž je napisal/-a:Zanima me kakšne posledice pušča na mašini tiščanje avta ko je le ta hladen?
npr. 1k rpm pred blokado.
Za začetek - počeno tesnilo na glavi motorja., vodna pumpa gre rakom žvižgat
Objavljeno: Če mar 02, 2006 10:40 pm
Napisal/-a Asprex
Velike!

Objavljeno: Če mar 02, 2006 10:43 pm
Napisal/-a rumena ibiza
pa upam da to ne delaš z avtom....
Objavljeno: Če mar 02, 2006 10:44 pm
Napisal/-a RedBull™
Predstavljaj si,da kar naenkrat začneš intenzivno športat in si čisto nepripravljen ter neogret....
Objavljeno: Če mar 02, 2006 10:46 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Vem sej ga ne tiščim samo zanima me kako in kaj...Vem,da ko se zbudiš ne moreš tkoj športat.
Objavljeno: Če mar 02, 2006 11:01 pm
Napisal/-a phoebus
Ma že fizika ti pove svoje- če prehitro ogreješ snov, lahko pride do deformacije. Ta je lahko v spremembi notranje strukture (in posledično trpežnosti), in pa v raztezanju in širjenju (neenakomerno)...
..iz drugega pa ni težko povlečt da spoji ne "dihtajo" več če to delaš

Potem pa pije olje, prebije glavo,....
Objavljeno: Če mar 02, 2006 11:13 pm
Napisal/-a sebaveh
skratka - deli se razletijo
Objavljeno: Če mar 02, 2006 11:17 pm
Napisal/-a Pugi
Skratka noben od vas ne ve kaj se zgodi.
Objavljeno: Pe mar 03, 2006 8:29 am
Napisal/-a Nu-NRG
Na N/A motorju pride predvsem do pojava kateremu recemo "pitje olja" ..
Pri F/I motorjih pa zna bit ze mal hudo zarad turbince ..
V obeh primerih pa lahko recemo da pride do "bolj krute obrabe" naterih delov motorja. Ceprav moj pri 160.000 ni kazal nobenih znakov upešanosti ..
LP, Klemen
Objavljeno: Pe mar 03, 2006 8:43 am
Napisal/-a ban
Lahko nardiš celo pizd...

Objavljeno: Pe mar 03, 2006 8:52 am
Napisal/-a alesy
Ja to je res. Problemi lahk nastanejo. Že tak nove mašine smrdijo pa to ob prvih vožnjah in se lepo vidi, da še ni vse utrjeno tak ko bi moralo.
Pomoje gre na začetku bol za utrjevanje in usedanje delov na svoja mesta. Ko je enkrat zapečeno tak ko mora bit, pol pa može jože do konca.
Objavljeno: Pe mar 03, 2006 10:15 pm
Napisal/-a diesel power
Kr na hitr se ne bo zgodilo kaj hudega, čez cajt lahko pričakuješ porabo olja pa da se ti povsod olje cedi tud nebi blo čudno, ker ko je olje mrzlo je v motorju veliko večji tlak pri visokih obratih kot takrat ko je motor ogret in zato ti lahko kkšn semering vn zabriše al pa ga vsaj tok zjebe da začne puščat! Če pa pride do loma česarkoli v motorju pa je to lahko glih tko povezano s tem!
Probej pa da vidmo, pol pa poročaj!!!

Objavljeno: Pe mar 03, 2006 10:50 pm
Napisal/-a Nu-NRG
diesel power je napisal/-a:ker ko je olje mrzlo je v motorju veliko večji tlak pri visokih obratih kot takrat ko je motor ogret in zato ti lahko kkšn semering vn zabriše al pa ga vsaj tok zjebe da začne puščat!
Sej ne da ma oljna pumpa ventil kateri uravnava pritisk olja ..
Na primer v prostem teku:
Mrzlo olje max ~7 bar
Ogreto olje ~3 bar
Primer pri 4000+ obratih:
Mrzlo olje max ~7 bar
Ogreto olje max ~7 bar
Pa da bo se jasno kje se ta pritisk nahaja. Med oljno pumpo in lezaji ojnic, odmicnimi gredmi, odrocniki. Namrec karter pa glava dihata kjer se olje iz vrha glave prosto zliva nazaj v karter (oddusek bloka in pokrova ventilov)
LP, Klemen