Stran 1 od 1
Renault okvara jermena
Objavljeno: Pe mar 03, 2006 8:46 am
Napisal/-a adams
Sem lastnik Reanult Clia 1.4 16V letnik 2001. Z avtom imam že celo zgodovino različni popravil, kaplja čez rob pa se je zgodila ta ponedeljek, ko mi je med vožnjo že drugič zablokiral napenjalec zobatega jermena in povzročil veliko škode na mašini (jermen, vodna pumpa, ventili, vse jermenice, ...).
Pa pojdimo lepo po vrsti.
- zamenjava vseh štirih vžigalnih tuljav neposredno po isteku garancije (12 mesecev)
- po 20-tih mesecih in 40.000 km, napaka na napenjalcu zobatega jermena. Škode po prvi oceni servisa za 500.000 SIT. Po dolgem kreganju in nategovanju sem plačal 110.000 SIT.
- odstopile obloge zadnjih zavor, blokada koles.
- zamenjava obeh ležajev prednjih koles.
- zamenjava senzorja na vstrajniku zagona, avto je težko vžigal.
- blokirana ključavnica na zadnjih vratih (zamenjava).
- po 5-tih letih in 128.000 km ponovna blokada napenjalca zobatega jermena in sesutje mašine. Škode je tokrat za 275.000 SIT (zanimivo, da so mi prvič za, sicer na drugem servisu, podobno škodo ocenili na 500.000 SIT!). Od zadnje menjave jermena je preteklo 88.000 km, v servisni knjigi piše, da se jermen menja na 120.000 km.
Pritožil sem se na Reanult Slovenija in dobil odgovor, da je avto prestar in da oni ne bodo plačali nič.
In na koncu še vprašanje: zanima me če ima kdo kako idejo, kako lahko stisnem Renault, da mi pokrije vsaj del škode?
Objavljeno: Pe mar 03, 2006 8:59 am
Napisal/-a andrazzupan
Še stoenka je bolš od tvojega clia. Ta avto je samo še za prodat. Nisem rekel da je clio slab avto samo ti imaš očitno nekaj zelo narobe, alpa so na servisu nesposobni.
Ali si vse delal na pooblaščenem servisu?
Pejt tja pa se še enkrat skregaj. Po zakonu ti verjetno niso nič dolžni.
Drugač pa kakšna garancija na jermen (če sploh obstaja), alpa da je tisti ki je montiral jermen dal narobe gor (preveč zategnu - kar je 50% možno da je zaradi tega to naredilo).
Objavljeno: Pe mar 03, 2006 9:13 am
Napisal/-a alesy
Ma ja pejd drugam na servis. Očitno niso sposobni servisirat avtomobile.
A lahk poveš kam hodiš na servis da bodmo vedeli.
Objavljeno: Pe mar 03, 2006 9:30 am
Napisal/-a adams
Vsa omenjena popravila sem delal na pooblaščenem servisu (razen popravila ležajev na prednjih kolesih). Redne servise na 60k, 80k, 100k in 120k pa na nepooblaščenem servisu.
Objavljeno: Pe mar 03, 2006 9:50 am
Napisal/-a _Pancho_
No, glede na to, da si bil že na začeku premalo agresiven in vztrajen na servisu, se bojim, da ne boš uspel kaj dosti rešiti. Povem ti lahko samo to, da so imeli motorji 1.4 16V veliko težav z vžigalnimi tuljavami - serijska napaka dobavitelja in so ti bili dolžni to zamenjati tudi po poteku garancije, sem imel enak primer. Za tole zadnjo okvaro pa mogoče malo blefiranja z odvetnikom, vendar pa moraš imeti par argumentov, da se lahko pogajaš na servisu in vsaj zbiješ ceno za popravilo. Redni servisi pri nepooblaščenem serviserju? Hm, dvomim, da boš kaj rešil.
Objavljeno: Pe mar 03, 2006 10:53 am
Napisal/-a adams
Clio je vsekakor solidno koncipiran avto. Za svoj razred je dovolj prostoren in udoben. Mašina 1.4 16 V je zelo zmogljiva. Pred to okvaro je mašina delovala brezhibno. Po 128.000 km (vglavnem relacijske vožnje) je delovala kot nova. Imam še prvi izpuh ter tudi še prvi akumulator.
Problem je v tem, da Renault ima določene dele premalo kakovostne ter da se za to sploh ne sekirajo. Imam občutek, da je to del njihove poslovne strategije. Klical sem na Renault Nissan Slovenija in dobil hladen odgovor, da je to pač moj problem in da oni nemislijo nič sofinancirati popravila. Stvari se pač kvarijo, nekatere tudi večkrat, interval za menjavo jermena zapisan v servisni knjigi (120.000 km) je pa samo priporočilo, ki proizvajalca ne zavezuje v nobenem primeru.
Vsekakor je to moj zadnji avtomobil znamke Renault. In ne samo moj. V širši družini lahko naštejem še 5 vozil znamke Renault (vsi razen enega so starejši od mojega). Sedaj sigurno ne bo nobenega novega več.
Objavljeno: Pe mar 03, 2006 11:02 am
Napisal/-a nebivedu
adams je napisal/-a:Clio je vsekakor solidno koncipiran avto. Za svoj razred je dovolj prostoren in udoben. Mašina 1.4 16 V je zelo zmogljiva. Pred to okvaro je mašina delovala brezhibno. Po 128.000 km (vglavnem relacijske vožnje) je delovala kot nova. Imam še prvi izpuh ter tudi še prvi akumulator.
Problem je v tem, da Renault ima določene dele premalo kakovostne ter da se za to sploh ne sekirajo. Imam občutek, da je to del njihove poslovne strategije. Klical sem na Renault Nissan Slovenija in dobil hladen odgovor, da je to pač moj problem in da oni nemislijo nič sofinancirati popravila. Stvari se pač kvarijo, nekatere tudi večkrat, interval za menjavo jermena zapisan v servisni knjigi (120.000 km) je pa samo priporočilo, ki proizvajalca ne zavezuje v nobenem primeru.
Vsekakor je to moj zadnji avtomobil znamke Renault. In ne samo moj. V širši družini lahko naštejem še 5 vozil znamke Renault (vsi razen enega so starejši od mojega). Sedaj sigurno ne bo nobenega novega več.
Kolikor jaz vem je na cliotu(kateremkoli) menjava jermena na 60.000km ali pa na 5 let, pa naj bo v knjigah zapisano karkoli drugega. Kakovost napenjalcev in jermenov je tako slaba, da večinoma dobri mehaniki raje pri 60.000km zamenjajo jermen in napenjalc brez vodne pumpe, pa potem pri 120.000 km menjajo še vodno pumpo.
Ampak to delajo samo dobri mehaniki. Napenjalec in jermen skupaj pa staneta manj kot 15.000 sit.