Stran 1 od 1
gumice gl. zavornega cilindra
Objavljeno: Pe mar 03, 2006 10:42 pm
Napisal/-a omega2.3td
Lep pozdrav, zanima me informacija, kje se da kupiti gumice glavnega zavornega cilindra za Astro F 1.4 letnik 95, kolegu je začela pedala naenkrat propadat, olja pa nepušča nikjer, vsa kolesa sva prezračla tko da je to edino
vnaprej hvala za odgovore
Objavljeno: Pe mar 03, 2006 10:45 pm
Napisal/-a Nu-NRG
1. odzracen sistem
2. pravilno olje (pri zavornem olju bolje ne pomeni pravilno)
3. ce bi gumice sle, bi to vidla, ker zacne curit, ce drgac ne v servo ojacevalnik (ce ga ima)
Treba se je zavedat, ce olje povsod dihta pritisk je. Kar pomeni more bit vzrok kje drugje.
LP, Klemen
Objavljeno: So mar 04, 2006 12:38 am
Napisal/-a čare
Nu-NRG je napisal/-a:1. odzracen sistem
2. pravilno olje (pri zavornem olju bolje ne pomeni pravilno)
3. ce bi gumice sle, bi to vidla, ker zacne curit, ce drgac ne v servo ojacevalnik (ce ga ima)
Treba se je zavedat, ce olje povsod dihta pritisk je. Kar pomeni more bit vzrok kje drugje.
LP, Klemen
ni muz da olje pušča lahko se pretaka gumic se pa ne menja več vsaj 10 let ne ker dobiš komplet cilinder za 5 jurjev nov sej je isti k od kadetta gumice so se na fičotih pa stoenkah menjale
Objavljeno: So mar 04, 2006 2:37 am
Napisal/-a phoebus
Sploh ne razdiraj; kupi novo!
Samo da bi blo samo 5 jurjou (govorimo o glavnem cilindru) pa skoraj ne verjamem...bi prej rekel 50..
Objavljeno: So mar 04, 2006 9:33 am
Napisal/-a diesel power
Novga pa gmh!!!
Objavljeno: So mar 04, 2006 10:33 am
Napisal/-a omega2.3td
Nu-NRG je napisal/-a:1. odzracen sistem
2. pravilno olje (pri zavornem olju bolje ne pomeni pravilno)
3. ce bi gumice sle, bi to vidla, ker zacne curit, ce drgac ne v servo ojacevalnik (ce ga ima)
Treba se je zavedat, ce olje povsod dihta pritisk je. Kar pomeni more bit vzrok kje drugje.
LP, Klemen
če pedala propada in olje nikjer ne pušča in to se tudi vidi na posodici(kolesih,lajtungah...) je edino lahko celinder fuč, če pa je cilinder samo 5k SIT pol pa ni druge, bo treba novga uzet pa ceu sis ponovno prezračit, pa olje zamenjat
Objavljeno: So mar 04, 2006 10:41 am
Napisal/-a čare
phoebus je napisal/-a:Sploh ne razdiraj; kupi novo!
Samo da bi blo samo 5 jurjou (govorimo o glavnem cilindru) pa skoraj ne verjamem...bi prej rekel 50..
ja za 50 jurjev greš pa u italijo pa odfleksaš cel sprednji konc od astre. za tipota je bil nazadnje 5700 sit tko da za astro ne more bit dost razlike samo to govorimo o ponaredku original je pa seveda dražji sam nikakor pa ne 50 jurjev max.15 če je več ni
Objavljeno: So mar 04, 2006 6:29 pm
Napisal/-a aljosa20
Verjetno res problem na glavnem zavornem cilindru!Te reči res niso tako drage!
LP!
Objavljeno: Po mar 06, 2006 2:02 pm
Napisal/-a omega2.3td
orig je 60 000, v mega mobilu je pa italjanski ponaredek 13 000, nej mi kdo svetuje kje naj kupim cilinder najugodneje oz kar se da ceneje
lp
Objavljeno: Po mar 06, 2006 4:06 pm
Napisal/-a čare
MOTOMAT-šiška 2302 303
A NET-stegne 5830 330
POTOKAR-bežigrad 4363476
EURODEL-v tovarni zaves velana šmartinska 3603 135
P&R v SAP-u 5212 710
Objavljeno: Po okt 11, 2010 7:50 pm
Napisal/-a boss85
LP.
Jaz imam problem na svojem peugeoto 306 z zavoram.Vse zavore mi primejo odlično razen zadnje desne.Cilinder gre noramlno narazen(danes zamenjal z novim cilindrom) kakor imamo boben dol snet.Ko ga pa dam nazaj gor in poskusim se peljat in nato takoj zavirat pa desna ne prime ostale pa takoj.Zavorno tuljavo do cilindra sem probal in špricne skos zavorno olje.Zavorno tuljavo do zadnjega desnega bobna sem tudi menjal.Slutim da bi lahko bilo tudi kai z bobni ker so malo jajčasti že.Zato sem dal druge gor ki so bili v boljšem stanju in tudi ni primlo.Zanimivo pa je ko sem spuščal ven zrak iz zavor so vse zavore zagrable vključno z desno zadnjo.Ko sem se pa peljal pa se zadnja desna spet ni zaustavila.Men se zdi kod da desna stran nebi mela dost moči da bi boben zaustavila.
Prosim za pomoč.Nujno ker imam konec tedna zaden dan za tehnični pregled.
LP.Boštjan
Objavljeno: Po okt 11, 2010 9:02 pm
Napisal/-a čare
pakne ročno nastavi tako da se bo boben še normalno vrtel ko bo gor...
Objavljeno: To okt 12, 2010 12:12 am
Napisal/-a graal
Pozdrav!
Najbolje je z začetek dodobra prezračiti sistem, ker je možno da so se kje zaradi vlage in smeti nabrale umazanije. Ena varjanta je vakumsko, kjer se zavorno olje z dovolj močnim vakumom sesa iz ventilčka zavornega cilindra, še boljši pa je sistem s katerim se pod pritiskom (1,5 -2Bar) zalije oz prezrači kompleten sistem.
lp, Aleš.
Objavljeno: To okt 12, 2010 7:47 am
Napisal/-a joztom
Ali si prepričan, da ni obratno in ti leva šteka, torej sunkovito grabi? Ob prezračevanju bi moralo malo nagajati, vsaj na dvigalu, ker regulator težko spusti čez.