Stran 1 od 3

"klenkajoč" zvok

Objavljeno: Po mar 06, 2006 2:27 am
Napisal/-a lisko
Torej spet jaz :) Motor 1.6 N/A diesel.

Prevoženih ima 15kkm po generalki. In vedn bolj do izraza prihaja tipičen dizlski klenkajoč zvok....
Zanima me vzrok oziroma ozadje tega saj tega pred generalko ni blo. Kompresijski prostor ima zmanjšan za 0.3mm ( brušenje glave + tanše tesnilo). Da pa je fora vsega še večje je pa u tem da ima iz dneva u dan ta zvok vedn bolj močno obliko. Takoj po generalki ( in tud pred njo) le tega ni blo slišat. A je možn da se obročki počas ulegajo in dobiva posledično s tem večjo kompresijo in tud bolj tipičen dizlski zvok?

Motor je poskočen v vseh pogledih.... se dost lepše pelje kot pred generalko poraba se mu je mal zmanjšala..... vžiga lepše in tud končna in pospeški so za odtenek bolši.
Predvžiga ima 12.7 stopinje ( na bosh servisu je nastavu in reku da je to za te dizle normalno)

Zanima me predvsem če je to normalno ker le prej tega ni blo slišat.

Objavljeno: Po mar 06, 2006 6:05 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Pren se usuje nevemkulk odogovrov (seveda napačnih) ti povem da je to zarad nižje glave in s tem posledično višje kompresije.Za dizla ni dobro da ma nižano glavo glih zarad tega "klenkanja".Takrat ko si brusu glavo za 0.3mm si mogu dat tut dihtungo za 0.3mm debelejšo.
Stvar se da rešit s tem da pumpo mal obrneš in to za malenkost jo prestaviš nasprotno smer urinega kazalca.Sam pol je vprašanje kak bo užigal in kako bo laufu.

LP!

Re: "klenkajoč" zvok

Objavljeno: Po mar 06, 2006 2:06 pm
Napisal/-a sonček
lisko je napisal/-a:Torej spet jaz :) Motor 1.6 N/A diesel.

Prevoženih ima 15kkm po generalki. In vedn bolj do izraza prihaja tipičen dizlski klenkajoč zvok....
Zanima me vzrok oziroma ozadje tega saj tega pred generalko ni blo. Kompresijski prostor ima zmanjšan za 0.3mm ( brušenje glave + tanše tesnilo). Da pa je fora vsega še večje je pa u tem da ima iz dneva u dan ta zvok vedn bolj močno obliko. Takoj po generalki ( in tud pred njo) le tega ni blo slišat. A je možn da se obročki počas ulegajo in dobiva posledično s tem večjo kompresijo in tud bolj tipičen dizlski zvok?

Motor je poskočen v vseh pogledih.... se dost lepše pelje kot pred generalko poraba se mu je mal zmanjšala..... vžiga lepše in tud končna in pospeški so za odtenek bolši.
Predvžiga ima 12.7 stopinje ( na bosh servisu je nastavu in reku da je to za te dizle normalno)
Zanima me predvsem če je to normalno ker le prej tega ni blo slišat.


Lisko: To tud pri men dela k je po generalki kakih 50.000 km, brat ima istiga in ni bila še nobenkrat narejena generalka je pa tišji,mehanik je reku da more bit glasen,v glavnem men dela tako kot je treba,....lp

Objavljeno: Po mar 06, 2006 4:05 pm
Napisal/-a lisko
Fora je u tem da takoj po generalki tega ni blo..... šele pol se je začel pojavljat. Prav tako je motor dobu mal bolj brutaln zvok.

Objavljeno: Po mar 06, 2006 4:07 pm
Napisal/-a maniaxxx
a si mogoč ugradil turbino pa si pozabil :D :D hecam se..
Kokr se js spoznam bo to res zaradi nižanja glave kot je že en omenil prej, preveri kompresijo...

Objavljeno: Po mar 06, 2006 9:03 pm
Napisal/-a sonček
lisko je napisal/-a:Fora je u tem da takoj po generalki tega ni blo..... šele pol se je začel pojavljat. Prav tako je motor dobu mal bolj brutaln zvok.


Probi mal po servisih tečnart poklič pa povpraš.
lp

Objavljeno: Po mar 06, 2006 10:01 pm
Napisal/-a lisko
sonček je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Fora je u tem da takoj po generalki tega ni blo..... šele pol se je začel pojavljat. Prav tako je motor dobu mal bolj brutaln zvok.


Probi mal po servisih tečnart poklič pa povpraš.
lp


Na servisih pa lih vejo ja...... nazdnje se je z mano skregu da je treba pumpo nastavt.... a jaz pa lih z bosch servisa..... očitn bo treba enga popoldanca najd če nem prej kje kaj sam zgruntu.

Fora je da se to sliš sam u določenih vrtljajih.. in lih u tistih vrtljajih ma tud največji navor.razlika od prej pred generalko je pa ko noč in dan.

Objavljeno: Po mar 06, 2006 10:45 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Pa sej ti pravim...fazo pumpe mal prestavi pa bo manj klenku oz. sploh ne bo.To se ti je pojavlo šele zdej pa glih zarad tega ker se je motor počas ulaufu in so se obročki lepo pose po cilindru in maš zdej višjo stopnjo kompresije kot si jo mel tist moment ko si motor skup zmetu.Pol pa še dodaš nižjo glavo + nižjo dihtungo in maš tak zvok motorja.

LP!

Objavljeno: To mar 07, 2006 7:52 pm
Napisal/-a omega2.3td
ob tem pa seveda še oljčni ležaji trpijo bolj ko prej, če je to res seveda, jest bi rekl da so ti ležaji začeli tolčt, jest ti predlagam da jih prečekeraš če je kaj fulta oz jih je treba bol privit

lp

Objavljeno: To mar 07, 2006 10:23 pm
Napisal/-a čare
pa niso oljčni ležaji ampak OJNIČNI ker so ojnice in ne oljnice dej si že enkrat zapomn to pa te ležaje ne morš kr zategvat če je delu generalno je menju tud ležaje po navodilih zategnu in nimaš pol več kej šlatat dokler jih spet ne menjaš pa ležaji nabijajo že pri verglanju ker zarad prevelike zračnosti ni oljnega filtra na njih in jih pol zbije njemu motor KLENKA kar je tud pomoje razlog PREDVBRIZG ker si naredu napako ker si glihu glavo pa nisi dal debelejše dihtnge zdej maš pa kompresijo malenkost preveliko pa je to to poznam primer tipota TD ki je imel predvžig za pol stopinje premaknjen pa ni nikamor šel ko smo ga naštelal je delal normalno brez zaganjanja in vleku ko pes

Objavljeno: To mar 07, 2006 10:39 pm
Napisal/-a lisko
Ne vem no...... sam men se zdi da fora ni u predvžigu...... ker pelje se zelo lepo..... prožen v vseh obratih..... edin kaj ma ( je blo isto pred generalko) da rab mal obratov da dejansk potegne tist pravo ( občuti se kot turbo luknja... sicer smešno ampak za predstavo) pri bencincih je to res pomenl predvžig.... ampak tle ga ne moem lih sam nastavt..... poleg tega so ga nastavl na bosch servisu in pol bi verjetn mogu bit uredu....

Ležaji ziher ne tolčejo...... ker dobr poznam njihov zvok:)

Je pa še ena druga možnost ( pravkar kapnilo ampak naj mi en zagotovo pove)...
Ko je mrzel itak ruži ko hudič..... med samim ogrevanjem nekje pri polovični temparaturi se pri štangasu pojavijo vibracije ( slišat enak kot pri bencincu ki ima mal preveč predvžiga) pol ko pa se ogreje pa to preneha.....

No in ta fora ki jo imam u glavi je, da ima na poleg vodne pumpe en senzor kateri je povezan z bosch pumpo...... baje naj bi mu ta premaknu predvžig. In sicer ko je topl bi ga naj imel manj ko pa je mrzel pa ga rab več ( tko so mi razložli=)

Tist senzor pa naj ne bi delal.....

Kok bi mu naj tist senzor dejansk prestavu predvžig? Ponavljam da ima zdej 12.7 stopinje predvžiga...... kok more sploh ta motor imet predvžiga?

Objavljeno: To mar 07, 2006 10:55 pm
Napisal/-a čare
jest sm zdele gledu po avtodati za 5-ko 90 letnik 1.6 D 55 KM za boscheva napravo more met 9 +/-1 sam dej mal bolj točne podatke o motorju pa bom probu bolj zihr številke poiskat je pa tud od naprave za nastavitev odvisn kok jepredvbrizga ker ma pač vsaka svoj sistem kontrole

Objavljeno: To mar 07, 2006 11:04 pm
Napisal/-a lisko
čare je napisal/-a:jest sm zdele gledu po avtodati za 5-ko 90 letnik 1.6 D 55 KM za boscheva napravo more met 9 +/-1 sam dej mal bolj točne podatke o motorju pa bom probu bolj zihr številke poiskat je pa tud od naprave za nastavitev odvisn kok jepredvbrizga ker ma pač vsaka svoj sistem kontrole


F3N ali pa F2N eden izmed teh motorjev je..... ne spomnim se zdej točn za pogledat it se mi pa ni :oops:

Kaj pa za lucas je razlika? Torej pol po tem takem ma res prevveč predvžiga....
Ker mi je že to čudn da rečmo dizli pri višjih obratih zgubijo moč...... a moj lepo zvezno vleče skor vse do blokade..... poleg tega se prekleto rad obrne v obrate ( no kok jih pač zmore) in je rečmo prav čutit pojemek moči ko obrati padejo pod določeno mejo.

Objavljeno: To mar 07, 2006 11:12 pm
Napisal/-a čare
F3N al pa F2N je po autodat bencinar 1.7 dej jutr povej komplet tip motorja,letnik pa kero pumpo maš gor BOSCH ali ROTO DIESEL

Objavljeno: To mar 07, 2006 11:47 pm
Napisal/-a lisko
Res da nisem gledu u avto.... ampak u knjigici sta sam F3N in pa F2N en je dizl drug bencinar...... je pa od zunaj isti motor..... če na dizlu ni pumpe gor ne skapiraš da je dizl motor.....

Bom pa jutr točn povedu.

Objavljeno: Sr mar 08, 2006 1:23 am
Napisal/-a AS_
to ti bati tolcejo ob svecke :cry

Objavljeno: Sr mar 08, 2006 7:22 am
Napisal/-a TrijoAdijo
@Lisko: Predvžig oz. kak bi reku.....točko vbrizga lahk prestaviš in sicer s na jermenici odtegneš tiste tri vijake in potem tisto matico na sredini prestaviš malenkost v nasprotni smeri urinega kazalca.S tem povišaš prevžig.Če pa matico obrneš v smeri urinega kazalca,mu pa zmanjšaš (zakasniš) predvžig.S tem se mal poigraj.Ampak če se boš tega lotu,si prej pocahnaj na jeremnici da boš znal nastavt na isto točko kot je blo prej (če se izkaže da ni to krivo,kar pa še zmeri trdim da te to zajeb....).Isto je blo pr meni..sam s to razliko,da mam jest Lucas-ovo pumpo gor.
Če sem mu prestavu na kasnejši predvžig je ratu glasn ko ku...tut o je bil hladn je deloval tako kot si ti opisal.Pol sem pa zadevo nastavu in zdej mašina laufa ko frajtonerca.


Tist senzor ki pa tebi ne deluje je pa za avtomatski čok.In sicer je tako da ko je motor hladen,ta senzor "sporoči" pumpi da nej bolj odpre dovod goriva oz. nej poveča količino goriva.In s tem ko je povečana količina goriva,se tudi spremeni predvžig (postane boj zgoden).To je to.

Aja pa tist za obrate je tko...moj se lepo zavrti vse do 5300 rpm,brez da bi blo čutit kakšn pojemek moči...isto kot pri tebi.Jest pravm da če je motor dobr,pol se more lepo vrtet.S tem da maš pa ti generalko narjeno je pa tvoj motor vbistvu nov.

LP!

Objavljeno: Sr mar 08, 2006 10:26 pm
Napisal/-a monster_d
ventili kleplejo :D
so se vlegli :P

Objavljeno: Pe mar 10, 2006 11:19 pm
Napisal/-a omega2.3td
a si pri generalki menjal vložke šob, nism usega prebral zato sprašujem ker nimam ravno dost časa (eh)

če so vložki zanič obstaja možnost da oni tolčejo, sam se mi zdi da se to tdogaja samo pri motorjih, ki niso dlje časa delovali, slabo vleče pa lahko ravno zato ker ker so vložki zanić (ščijejo)

p.s.:se oproščam predvsem čaretu za tist L pr ojnicah

lp

Objavljeno: So mar 11, 2006 10:41 am
Napisal/-a lisko
čare je napisal/-a:F3N al pa F2N je po autodat bencinar 1.7 dej jutr povej komplet tip motorja,letnik pa kero pumpo maš gor BOSCH ali ROTO DIESEL


F8N motor letnik 91 BOSCH sistem vbrizga.