Stran 1 od 1

Termostat ali ?? - Polo

Objavljeno: Po mar 06, 2006 1:33 pm
Napisal/-a chino
Pri mojem Polotu, 1.4., l. 98 imam manjšo težavo :( . Ko avto nekaj časa "laufam" na mestu se mašina lepo segreje in kazalec temperature zleze točno na sredino, ko pa se začnem premikati, kazalec temperature pade recimo na tretjino. Ni pomembno ali se vozim po mestu, ali na daljšo relacijo. Sicer se mi zdi, da gretje niti ne dela slabše, opažam pa, da avto porabi več bencina (tudi čez 9L/100km po mestu - dokaj mirna vožnja). In to se dogaja le v mrzlih (zimskih) dneh.
Sedaj me zanima, ali je to za avto (zelo) slabo in ali je sploh v tem primeru sigurno šel termostat, ali je lahko (še) kaj drugega? Kakšna je cena menjave termostata in postopek (bi mogoče to lahko zamenjal sam :roll: )??
Hvala za odgovore in lp!

Objavljeno: Po mar 06, 2006 2:06 pm
Napisal/-a andrazzupan
Termostat lahko zamenjaš sam (največ 1h dela). Cena je okrog 2000 SIT (termostat), ko pa daješ nazaj skupaj pa moraš na novo zatesniti z silikonom ki je odporen na višjo temperaturo, ali pa z tesnilom.

V glavnem z menjavo termostata ni veliko stroškov.

Prej pa se še pozanimaj če je res vzrok termostat.

Objavljeno: Po mar 06, 2006 2:36 pm
Napisal/-a _PaPy_
Menjaj termostat, sigurno je to napaka. Meni je šel tudi že enkrat. Imam istega polota kot ti.

Objavljeno: Po mar 06, 2006 4:02 pm
Napisal/-a čare
termostat pa kakor vem je gumica tko da ne rabiš dihtmase

Objavljeno: Po mar 06, 2006 4:05 pm
Napisal/-a omega2.3td
eni oderuhi poberejo tesnila vn iz škatl pa jih prodajajo posebej, tko da bodi pozoren tudi na to

lp

Objavljeno: Po mar 06, 2006 8:08 pm
Napisal/-a aljosa20
Preizkusi termostat,in sicer tako:
Mrzel avto prižgi in ga na mestu laufaj,zraven pa tipaj obe cevi,kateri gresta na kiler.Če obe cevi ratujeta topli,je termostat zanič(ostal odprt),če pa se greje samo ena cev,in se druga cev začne greti šele takrat,ko avto doseže delovno temperaturo,je pa termostat dober!
Za termostat ne rabiš silikona,ampak dobiš dihtungo zraven,samo pametno je pa pogledati,če je res noter v kompletu.Zamenjaš pa lahko sam!Edino če se bojiš odzračevanja sistema...

LP!

Objavljeno: Po mar 06, 2006 8:08 pm
Napisal/-a aljosa20
Preizkusi termostat,in sicer tako:
Mrzel avto prižgi in ga na mestu laufaj,zraven pa tipaj obe cevi,kateri gresta na kiler.Če obe cevi ratujeta topli,je termostat zanič(ostal odprt),če pa se greje samo ena cev,in se druga cev začne greti šele takrat,ko avto doseže delovno temperaturo,je pa termostat dober!
Za termostat ne rabiš silikona,ampak dobiš dihtungo zraven,samo pametno je pa pogledati,če je res noter v kompletu.Zamenjaš pa lahko sam!Edino če se bojiš odzračevanja sistema...

LP!

Objavljeno: Po mar 06, 2006 10:11 pm
Napisal/-a tony1
O teh problemih na VW je bilo že ogormno napisanega na Mobisuxu kot tudi tukaj...

Na teh avtih je problematično tipalo temperature motorja (3000 sit). Vsak dober VW mehanik mora zadevo poznati...

Imam 2 polota doma, na enem sem ga menjal pri 5ih letih, pa je vse OK. Na drugem pa prvič po 6ih letih, ampak že drugič v zadnje 2,5 leta...

Nazadnje sem bil tudi jaz prepričan, da je fuč termostat, pa me je mehanik prepričal, ker je po menjavi tipala spet vse OK.

Tipični simptomi so pa enaki kot za termostat - pri mestni vožnji se avto normalno (no, morda malo dlje rabi) ogreje, ko greš na AC pa pade temp. vode na 70 stopinj C ali še manj... Po menjavi tipala so težave izginile...

Objavljeno: To mar 07, 2006 6:41 pm
Napisal/-a aljosa20
tony1 je napisal/-a:O teh problemih na VW je bilo že ogormno napisanega na Mobisuxu kot tudi tukaj...

Na teh avtih je problematično tipalo temperature motorja (3000 sit). Vsak dober VW mehanik mora zadevo poznati...

Imam 2 polota doma, na enem sem ga menjal pri 5ih letih, pa je vse OK. Na drugem pa prvič po 6ih letih, ampak že drugič v zadnje 2,5 leta...

Nazadnje sem bil tudi jaz prepričan, da je fuč termostat, pa me je mehanik prepričal, ker je po menjavi tipala spet vse OK.

Tipični simptomi so pa enaki kot za termostat - pri mestni vožnji se avto normalno (no, morda malo dlje rabi) ogreje, ko greš na AC pa pade temp. vode na 70 stopinj C ali še manj... Po menjavi tipala so težave izginile...


Jaz sem mu dal primer kako sprobati termostat,če je v redu!Seveda če je termostat v redu,in cager kaže tako kot kaže,je seveda lahko krivo tipalo temperature,ali pa sam cagar,ki se pa tudi rad pokvari pri VW!

LP!