Stran 1 od 1
Tipo cuka
Objavljeno: To mar 07, 2006 7:45 am
Napisal/-a Pršutek
Moj Tipo je začel med vožnjo rahlo cukat (predvsem med malo manjšimi vrtlaji).Ali je možno,da so svečke zasvinane (avto kuri kar dosti olja,pa pozimi velikokrat treba zauh potegnt) ? Ali je pa kaj drugega ?
Upam samo,da to ne pomeni počasnega konca za motor 1.4 pri 259.000 km
Prosim za mnenja oz.nasvete
Hvala in lep pozdrav
Objavljeno: To mar 07, 2006 10:20 am
Napisal/-a Firediver
Pozdravljen!
Če imaš ročni zaug, imaš karburator..mogoče čiščenje le-tega, filter za bencin?
Glede porabe olja: Si že menjal tesnila na motorju (glave, pokrova ventilov in karterja)?
Objavljeno: To mar 07, 2006 11:45 am
Napisal/-a svadreb
Mogoče zamazan filter za gorivo, zamazan uplinjač,slabe svečke, slabi kabli, slabe platine, slaba razdelilna kapa + rotorček (če ju ima - ne poznam tega motorja)
Najprej poglej kar je najenostavneje: svečke - očisti, nastavi zev med elektrodama, po potrebi zamenjaj vse štiri. Potem preglej kable, razdelilec vžiga, zamejaj filter goriva...
Objavljeno: To mar 07, 2006 12:11 pm
Napisal/-a pinny
Js mam pa Bravota letnik 2000 pa mi je tud začeu cukat. sem biu pr mehaniku pa ga je prklopu na čurunalnik, ta pa javi napako na cinšpuli. Pol ga je resetiru pa reku da je mogoče to sm čurunalnik oz. elektronika kej zabrejkala. Vendar lih tk naprej cuka, tak da je ziher pol to cinšpula. Sem pa opazu da je začeu cukat ponavadi tedaj k je mokro zunej.
Objavljeno: To mar 07, 2006 2:24 pm
Napisal/-a Pršutek
Ja res najbolj cuka kadar je mokro.
a obstaja še kakšen slovenski izraz za cinšpulo ?
sm že slišu za cinšpulo,samo se mi ne sanja kaj je to,in koliko stane ta luksuz ?
Objavljeno: To mar 07, 2006 2:31 pm
Napisal/-a Firediver
Zündspule = bobina = vžigalna tuljava
Stane pa odvisno od avta, ker je vprašanje tudi, koliko jih ima - eno, dve ali štiri..Ti imaš samo eno

Objavljeno: To mar 07, 2006 3:28 pm
Napisal/-a svadreb
Po SLO se reče vžigalna tuljava.
Objavljeno: To mar 07, 2006 3:43 pm
Napisal/-a čare
če ti cuka predvsem ko je vlažno so najbrž kabli ker te enojne(navadne)cinšpule ne crkujejo prav prevečkrat tko da pejt nekam u temen prostor pa poglej če kje prebijajo če ne boš nč vidu pa uzem eno šprico od stelexa pa mal pošprici po kablih da boš vidu kje prebija drgač pa poglej še razdelilno kapo pa rotor pa svečke
Objavljeno: To mar 07, 2006 3:44 pm
Napisal/-a čare
pinny je napisal/-a:Js mam pa Bravota letnik 2000 pa mi je tud začeu cukat. sem biu pr mehaniku pa ga je prklopu na čurunalnik, ta pa javi napako na cinšpuli. Pol ga je resetiru pa reku da je mogoče to sm čurunalnik oz. elektronika kej zabrejkala. Vendar lih tk naprej cuka, tak da je ziher pol to cinšpula. Sem pa opazu da je začeu cukat ponavadi tedaj k je mokro zunej.
pr bravotih grejo rade cinšpule u qrac če maš 1,4 mam eno doma
Objavljeno: Če mar 09, 2006 1:42 pm
Napisal/-a Slash83
No, bom probal odgovorit za Tipota in Bravota:)
Tipota sem imel 4 leta, bravota (99) pa imam sedaj
Ko je tipo začel cukat (2x v 4letih) je bil problem v razdelilni kapi, ki je bila plastična in se je naredila majgna komaj vidna razpoka - sem plačal nekaj nad 2000sit za novo in naprej šel avto kot strela:)
Na bravotu mi začel enako oz. še močneje cukat - po raznih napačnih diagnozah različnih serviserjev, smo ugotovili da so prebijali kabli in ker sem se predolgo še tako vozil so mi ti počeni kabli naredili kratki stik na "cinšpuli" in jo uničili...
Nova je pa bila 19.000 neoriginalna...+kabli 11.000 seveda...
Tak, da: čimprej se spravi na servis če ti cuka, da ti ne bo še kaj druga uničilo.. mene je malo izučilo moje obetavanje...