Stran 1 od 2
izguba moči
Objavljeno: Pe mar 10, 2006 10:26 pm
Napisal/-a janezek_85
Ne vem kaj bi blo narobe, zato se obračam vam, ker vem d veliko znate....
Vozim fiat punto 1.2, 75 in zadnje cajte mi bolj slabo pelje.
Skratka po avtocesti končna brzina je komej malenkost nad 150km/h, pred letom se je brez problema zvrtu do 180km/h. pri nizkih obratih mi sicer zelo dobro vleče - skor k dizl, pri višjih obratih (4000-5000) pa kar ne pele, čeprav ma pr 4500 ta motor največjo moč in navor. Pri končni brzini se ustav na 4700 obratov, prej je pospeševal vse do 5500-5600 obratov (180km/h). Avto ma 130.000 prevoženih, menjano je blo : jermen, pumpa, svečke, kabli, filter zraka, filter bencina (zadi odspod), skratka pojma nimam.
Zanima me, kok lahko pridobiš, če daš čistit injektorje, kaj dela narobe, ko je lambda sonda kaput? (aja pa prižiga se mi lučka za vbrizg vendar se mi je ta prižigala tut prej, ko je avto dobr pelu). Kaj bi še lahko bilo???
Aja pa kje bi lohk prklopu na računalnik-tester?
Objavljeno: Pe mar 10, 2006 10:50 pm
Napisal/-a Volvo5er
ko je lambda kaput avto nimam več toliko moči kot prej ter kuri več (vglavnem to), za ostalo pa ne vem.
Objavljeno: Pe mar 10, 2006 10:54 pm
Napisal/-a omega2.3td
ko so zamenjal jermen, a so ti ponovno prekontrorirali vžig, ko daš nov jermen gor se vžig malo zamakne
lp
Objavljeno: Pe mar 10, 2006 11:13 pm
Napisal/-a janezek_85
omega2.3td je napisal/-a:ko so zamenjal jermen, a so ti ponovno prekontrorirali vžig, ko daš nov jermen gor se vžig malo zamakne
lp
Res je d je to možnost, ampak mi je že pred menjavo slabo laufu.
Razmišljam še kakšen vpliv ma senzor za temperaturo vhodnega zraka in merilec tlaka/al senzor? Če je potenciometer, bi verjetno sam gas sam dodajal al kaj??
Objavljeno: So mar 11, 2006 5:26 pm
Napisal/-a janezek_85
Aja pa kadar gas nabijem, se sliš kt d je avspuh zamašen, ampak sm ga jeseni menjal, razen če je možno d se je zamašil nekje pred katalizatorjem...
A pa pozna kdo kje bi lohk dal elektroniko prevert oziroma kje bi lohk tud injektorje dau spucat??
Objavljeno: So mar 11, 2006 5:51 pm
Napisal/-a čare
če si menju jermen ni nujno da so ti ga prav naštimal (motor ni v fazi) če pa praviš da sumiš avspuh pa lahko da se ti je katalizator sesul probi kok ti piha ven
Objavljeno: Ne mar 12, 2006 4:57 pm
Napisal/-a D16A7
poznam enga ki se mu je katalizator cisto sesul da sploh ni vec skozi pihalo avto je v prostem teku se laufo ko pa si dal gas pa ga je cist zadusilo tako da se sploh nisi mogo peljat. jaz bi na tvojem mestu pogledo se katalizator.
LP
Objavljeno: Ne mar 12, 2006 5:37 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
zihr je katalizator
Objavljeno: Ne mar 12, 2006 9:12 pm
Napisal/-a janezek_85
Sej to bi se verjetno dal prevert če bi ga dol dau in skozenj pogledu??
Aja pa še glede nastavljanja motorja u fazo - če je slučajn pr menjavi jermena zajebu, a bi mogu motor ful trest in ropotat če ni v fazi??
Objavljeno: To mar 14, 2006 9:06 pm
Napisal/-a janezek_85
...Danes sem v temi kontroliral štrom in opazu, d prebijajo kabli. Nevem točn al sam edn al več, ampak prebija na več mestih. Prebija, kjer se kabl dotika zajle za gas, pol prebija kjer se dotika enga druzga kabla...A je možno d je svečka kriva, če prebija kabel kar vsevprek? Cinšpula prebija mislm d tam kjer je kabl prklopljen.
Kabli so bili menjani pred pol leta(10000km), svečke pred letom dni(25000km) - kako to možno d prebija??
A pa je možno, d ma motor zaradi tega tut zelo zamorjen zvok, ko dodam gas, pa tut moči seveda nima??
Objavljeno: Sr mar 15, 2006 8:30 pm
Napisal/-a omega2.3td
janezek_85 je napisal/-a:...Danes sem v temi kontroliral štrom in opazu, d prebijajo kabli. Nevem točn al sam edn al več, ampak prebija na več mestih. Prebija, kjer se kabl dotika zajle za gas, pol prebija kjer se dotika enga druzga kabla...A je možno d je svečka kriva, če prebija kabel kar vsevprek? Cinšpula prebija mislm d tam kjer je kabl prklopljen.
Kabli so bili menjani pred pol leta(10000km), svečke pred letom dni(25000km) - kako to možno d prebija??
A pa je možno, d ma motor zaradi tega tut zelo zamorjen zvok, ko dodam gas, pa tut moči seveda nima??
a so kabli orig, al so uni za 3k sit?
Objavljeno: Sr mar 15, 2006 9:00 pm
Napisal/-a janezek_85
Kabli niso original, ampak je bil dns preverjen, in sm jim še razmak iz 1.0 dau na 0.6, barva je ql, u temi se ne iskri več (en kabl sm dau nazaj originalnga).
Glede faze sm preveru je tud OK, tko d majstr je reku d u fazi je in štrom kle ne vpliva.
Res d se majstr ne spozna na tanove einšprice in je reku d glede vbrizga ne bo sodu sam prav d nebi smel bit kokr je gledu.
Se pa tud njemu zdi sumljiv zvok avspuha, torej sumi na zamašen auspuh. Torej (sej sm že mau tečn s tem ampak me ful živcira) u petk grem na servis za izpušne sisteme pa ga nej pregledajo in ne grem od njih domov dokler ne bo mašina zapela k.....
Bom poroču če kej zvem, aja pa če ma kdo izkušnje z zamašenim auspuhom??
Objavljeno: Pe mar 17, 2006 11:18 am
Napisal/-a janezek_85
Bil na servisu, kjer sm uspuh menju pred mesci in so preveril in ugotovil da auspuh nima vpliva, sej na mestu razvije obrate, ter dobr piha skozi cev. Res pa ga je motil zvok skoz auspuh, pr enih obratih celo žvižga - mal.
Glede štrpma je tut vse u redu - smo preverli (kabli svečke)
A je možno d motor bolj trese če je iz faze, pa če so izpušni ventili npr. je lahko to vzrok čudnemu zvoku iz auspuha??
Pa avto ne cuka in dobro vžiga, zmeri v prvo, ko dajam malo gasa na mestu in takoj zatem popustim, mu obrati padejo mal pod minimum in pol spet narastehjo na normaln štand gas, in če ga parkrat prtisnem in spustim, motor skor crkne k mu obrati tolk padejo za trenutek, vendar nikoli ne crkne.
Kako bi se obnašu, če bi bili ventili za nastavit oziroma če je iz faze??
Objavljeno: Pe mar 17, 2006 12:09 pm
Napisal/-a bass
Možnosti je velik ampak po mojem so kabli ozr. svečke ozr. vžigalna tuljava.
Če že kaj menjaš zamenjaj s kvalitetnimi deli, pa ti ne bo prebijalo in drkalo. Če se motor med tekom ZELO trese ti ne delujejo vsi cilindri, kar posledično pripelje do uničenja izpuha - katalizatorja, zato poštimaj čimprej in se ne vozi če ni nujno. Če pa za tabo že ful smrdi si pa kat že skuru.
Objavljeno: Pe mar 17, 2006 12:59 pm
Napisal/-a janezek_85
bass je napisal/-a:Možnosti je velik ampak po mojem so kabli ozr. svečke ozr. vžigalna tuljava.
Če že kaj menjaš zamenjaj s kvalitetnimi deli, pa ti ne bo prebijalo in drkalo. Če se motor med tekom ZELO trese ti ne delujejo vsi cilindri, kar posledično pripelje do uničenja izpuha - katalizatorja, zato poštimaj čimprej in se ne vozi če ni nujno. Če pa za tabo že ful smrdi si pa kat že skuru.
Ma vem kako je če gre samo po treh al še manj. Cinšpule sm u temi gledu ne prebijajo, prej je en kabl sm pa ke mal prebiju pa sm ga zamenu čeprov ni bil star par mescu, tko d zdej ne prebija iskra nikjer.
Pr men pa hočm povedat d bl trese/ vibrira mašina kt ponavad, kt bi se z dizlnom vozu al neki tazga, pa še to je opazit bolj ko je pr obratih nad 2000.
Pa še zjutri tkoj k ga užgem in mi laufa na mestu k je vrjetn še pod zaugom na 1500 obratih ma tut nekak kovinski (al nevem kako b reku) zvok.
Objavljeno: Pe mar 17, 2006 11:13 pm
Napisal/-a omega2.3td
mislš, da klenka?, jest še vedno mislim da je treba vzet štroboskop pa vžig prečekerat
lp
Objavljeno: So mar 18, 2006 8:37 pm
Napisal/-a janezek_85
omega2.3td je napisal/-a:mislš, da klenka?, jest še vedno mislim da je treba vzet štroboskop pa vžig prečekerat
lp
..to mislš uno napravco k bliskaš na vztajnik?
V glavnm štrom in ventili so uredi - res se enga mau sliš ampak nebi smel tako vplivat - in ne kar naenkrat
Dons je začel še bl slabo vlečt in mal cuka in se zaganja kadr pr nizkih obratih nagazim gas do podna (k se pelem 40 v četrti), tko d je verjetno neki u vezi z vbrizgim kr verjetno dobiva mal bencina...Je pa tud opazna zakasnitev lopute oziroma d je predvžig za naštelat sam nevem kako se pr tej mašini to štela, - a ni vse z računalnikom krmiljeno?? mogoče je pumpa, ni glasna ampak kadar nafila pritisk je slišat kt bi en zrak vmes vlekla al pa kt d bi bla kšna cev zamašena - bom še filter pregledu.
Objavljeno: Ne mar 19, 2006 2:35 am
Napisal/-a čare
ti če se boš u 4. 40 pelu pa nagazil gas do dile bod pa sigurn da avto z 75 konji ne bo poletu a bencinski filter si zamenju pa dej kup en aditiv za dize pucat od CRC,CNC al neki tazga more bit ne vem u glavnm 2 C-ja sta majo pa u leclercu pa u gama centru BTC mogoče bo kej pomagal kolegu je pa vžig se štela sam ker ta avto nima frtajlerja a ne tko da ti senzorji glavne in odmične gredi rihtajo te zadeve pa lahko bi že dal pritisk pumpe zmert
Objavljeno: Ne mar 19, 2006 10:29 am
Napisal/-a lexuss
to se je tut men dogajal ampak čes čas se je samo od sebe popravl, mi je pa nagaju regulator prostega teka k so mi obrati skakal gor pa dol pa kadar sm se pelu pr 4000 obratih in spustu gas je crknu, pomoje je samo regulator prostega teka, počaki mal da se sam spuca, to traja par dni
Objavljeno: Ne mar 19, 2006 4:02 pm
Napisal/-a janezek_85
Prou mate ja, en senzor ga mora svirat, kr sm odklopu računalnik čez noč in dopoldne zalaufu in deluje, čeprou je pol zvečer, k sm ga užgal spet začeu zajebavat. Sej unu u 4. 40 sm mislu tko, d dela kt d bi na žlajf stopu in cuka, ne d ga zamori.
Tko d bom pelu spucat šobe pa na računalnik prklopt. Bom prej še un zlil not.
Mi je tut že prej parkat pr enih obratih kr sam gas dodajou in so skakal obrati 2000-2500, dokler nism do podna prtisnu in pol je nehal. Tko d je verjetno res regulator prostega teka.
Pa ne zamert če sm kdaj prej kej preveč sitnaru ampak sm bil čist živčn k je zajebavu

ops: