Stran 1 od 1
obraba zavor pri avomatikih
Objavljeno: To mar 14, 2006 7:29 pm
Napisal/-a Jasminko
pozdravljeni
upam da sm dav to v pravo rubriko in da to že ni bilo kje prej.
skratka zanima me če je obraba zavornih ploščic večja pri avtomobilih z avtomatskim menjalnikom kot pri vozilih z ročnim menjalnikom (kle lahko mal mašina pomaga).
izkušnje?
lp
jasmin
Objavljeno: To mar 14, 2006 7:44 pm
Napisal/-a lisko
Odvisno kok voziš....
Rečmo foter ki je bolj umirjen voznik pravi da skor ne opazi razlike med navadnim (prej ) in avtomatskim (sedaj) pač mal prej spustiš gas in motor zavira... res pa da zavira u najvišji možni prestavi za tisto hitrost. U mestih je seveda drugač, ker pač avtek sam rine kak bremzo spustiš.
Itak pa ga lahk tud ročno menjuješ in takrat pa je zavorni učinek enak kot pri ročnem menjalniku.
Objavljeno: To mar 14, 2006 7:47 pm
Napisal/-a gore
Sam imam avtomatika (Subaru 4EAT) in ravno slabotno zaviranje je skoraj edina resna pomanjkljivost tega menjalnika - vsaj takole na splošno. Posledično to seveda pomeni, da bolj obremenjuješ zavore. In poleti se kdaj zavore na dolgih spustih (recimo 1000-1500 višinskih metrov spusta) precej segrejejo. Vendar glej zlomka - sam jih še nisem menjal, čeprav je od nakupa avtomobila minilo že 40 kkm - seveda pa ne vem, kdaj so bile menjane prej. In zaenkrat so videti še kar primerne.
Po logiki pa je obraba zagotovo večja. Sam se vsaj dvakrat na teden spustim iz Krvavca ali Velike planina, pa vendar mi vrag še vedno dobro služi. Če pa avtomatika ne boš uporabljal na tako dolgih spustih kot jaz, potem pa mislim, da hude razlike vseeno ni - nekaj pač.
Objavljeno: To mar 14, 2006 7:58 pm
Napisal/-a INFINITI
V principu so pri avtomatiku zavore prilagojene večjim obremenitvam; zdej verjetno se vseeno malček bolj obrabljajo; vendar to je odvisno predvsem od stila vožnje. Bom pa tako rekel od avtomatikov, ki smo jih imeli in jih imamo doma so vsem diski in ploščice dlje zdržale kot pri ročnih, tako da se nimaš kej preveč bat, da bo pa zdej kr puding iz zavor ratal, če kupiš avtomatika. "tiptronic" verzije, kjer lahko sam določaš v kateri brzini lahko voziš, se pa itak lahko enako vozijo, da bremzaš z motorjem kakor pri ročnem menjalniku z sklopko
bremze
Objavljeno: To mar 14, 2006 8:13 pm
Napisal/-a Jasminko
no sej to mi je cudn
zdej mam prevozenih 17000 km in ko bremzam mal bl mocno, recimo avtocesta - ko ti kdo vn skoc - se kr sliš k da bi blo full obrabljeno vse skup.
očitno preveč bremzam
lp
Objavljeno: To mar 14, 2006 8:21 pm
Napisal/-a INFINITI
Kaj se sliši in o kateremu avtu se sploh pogovarjamo?
Objavljeno: To mar 14, 2006 8:29 pm
Napisal/-a Jasminko
avto je smart roadster 60
sliš se kot šumenje, to se zgodi ko bremzas mal močnej, oz če se mal pregrejejo
Objavljeno: To mar 14, 2006 8:34 pm
Napisal/-a INFINITI
Hm, zdej lahko da je to normalno pri tem avtu, ker mislim da nima pretirane zvočne izolacije...cviljenje bi bilo kazalec velike obrabe prej kot ta šum; a ti tut kej pedalko trese ko bremzaš? -ČUdno bi bilo da so šle zavore, ker je lahek avto, vendar možno da si izrabil zadevo če si divje vozil teh 17000. Si pogledal če in kako globoki robovi so se naredili na diskih od bremzanja, ali pa koliko "mesa" je sploh gor na paknah?
Objavljeno: To mar 14, 2006 8:37 pm
Napisal/-a MacTron
heheh natancno vem zakaj si vprasal ce je vecja obraba....
jah tudi sam posedujem avtomatika in opazam da v zastojih se to zelo pozna
in sicer ko ti peljes v koloni 10 - 20km/h ( pa pred tabo vsi lezejo) moras
kar velikokrat stopit na bremzo... sploh premikanje po celovski (jutro)
bremze
Objavljeno: To mar 14, 2006 8:57 pm
Napisal/-a Jasminko
ja vozm občasno tko mal bl "divje"
mesa je blo nazadnje dost (menjava gum novembra

)
robov na disku ni vidt pretiranih
no sej sm reku da še počakam da se to dokončno obrabi pol pa kšne druge kupt ker se mi te zavore pri smartu ne zdijo kj preveč dobre.
mot me tud to da nima dvojih diskov spredi ampak enojne in pa zadi pakne.