Stran 1 od 1
Škoda Octavia 1.9 TDI L.02 81 KW-Izguba moči nad 3000 obrati
Objavljeno: Če mar 16, 2006 4:40 pm
Napisal/-a milci
En lep pozdrav vsem,mam en problem z Octavijo,avto ima 160.000 prevoženih kilometrov redno servisiran med vožnjo ko pritisneš na plin ne grejo obrati čez 3000 vrtljajev ,oz. ko hočeš pospešit v katerikoli prestavi ne sputi čez te vrtljaje, motor kar zgubi moč,ko ugasnem motor to je lahko za par sek.(ko da bi se resetiral),je zopet se ok.,to se ne dogaja pogosto amapk je zelo moteče ker nikoli ne vem kdaj.Odgovor uradnega servisa je zanič pnevmatski ventil ki krmili lopatice turbine, njihova rešitev in trenutno edina menjava CELE turbine(cena okol 220.000 sit-obnovljena),ker se baje samo ventila ne da zamenjati.Med branjem Foruma sem zasledil nekaj podobnih težav z golfi ter par rešitev .Mi lahko kdo pove kaj je to LMM vetil.Če ima kdo kakršen koli nasvet oz. predlog bi ga bil vesel, vnaprej lepa hvala .

Lp,M.
Objavljeno: Če mar 16, 2006 5:06 pm
Napisal/-a RedBull™
LMM to je merilec masnega pretoka zraka. Ugotovi da je zanič se pa tako,da se priključi na tester ter med testno vožnjo odčita podatke.
Sam glede na to,da se ti zavrti samo do 3000 obratov,bi rekel da je zih nekaj drugega,zato tudi računalnik požene safe mode (varnostni program)....
Škoda Octavija -Problem z močjo
Objavljeno: Če mar 16, 2006 5:29 pm
Napisal/-a milci
Hvala za odgovor , mal je hecno to da ko avto ugasneš pa zopet užgeš normalno vleče?
Re: Škoda Octavija -Problem z močjo
Objavljeno: Če mar 16, 2006 6:39 pm
Napisal/-a Župa
milci je napisal/-a:Hvala za odgovor , mal je hecno to da ko avto ugasneš pa zopet užgeš normalno vleče?
Ja pri naši Octavii je bila ista fora. Baje da zato pol normalno vleče ker se kao računalnik resetira. To je ventil ja, nam so menjal celotno turbino (sreča da je blo v garanciji)
lp
Objavljeno: Če mar 16, 2006 8:08 pm
Napisal/-a hermand
Turbino dol in jo razdreti in očistiti lopatice, ki so v turbini in ki jih krmili ta ventil, pogost pojast pri teh turbinah, najprej pa priklop na tester, da se vidi če ni kaj druga narobe.
LP
Objavljeno: Če mar 16, 2006 8:28 pm
Napisal/-a Lumpi
Zamenjaj LMM. Pri večih kolegih je bila to rešitev.
Možno pa je tudi da ti je filter sajasih delcev zamašil avspuh - pa ni pravega pretoka.
Zadevo uredijo tudi na SRS - ju na brnčičevi brez zamenjave LMM, ponavadi za pol cene.Garancijo tudi dobiš.
Objavljeno: Če mar 16, 2006 10:29 pm
Napisal/-a xyxyxy
Prvo se moraš odločit ker del je zanič, ker sta LMM in ventil za krmiljenje lopatic turbine dva različna dela.
Objavljeno: Če mar 16, 2006 11:56 pm
Napisal/-a peroo
Pozdravljen!
Identičen problem je imel oče na svoji octaviji 1.9 tdi letnik 2002. So mu na servisu zamenjali senzor za pretok zraka in zaračunali nekaj čez 20ksit.
LP Peter
Objavljeno: Po mar 20, 2006 9:13 pm
Napisal/-a SIMY001
Men je na golfu crknu ta pnevmatski ventil na turbini,menjava z drugim starim je prisla 35k.
Ampak men je avto sel lepo cez 3000 obratov,v safe mode je pa vrgl ce sem na hitro pohodu gas in ga držu ker potem je turbina kao prevlk filala in je zaradi tega avto preklopu u safe mode.Pri mojem primeru bi bila menjava turbine popolna nategavscina
ker je turbina se v zelo ok. stanju,ampak ce ne ves zakaj se gre si tiho in plačaš.
Glej pri tebi je lahko LMM ,ventil na turbini al pa vakumske cevke(mogoce kje spusa,preperelost).
Objavljeno: To mar 21, 2006 10:28 pm
Napisal/-a atko
Ali LMM ali očistit turbino,če rabiš LMM imam nove za 15K