Stran 1 od 3

Mala generalka na škodi

Objavljeno: So mar 18, 2006 7:45 pm
Napisal/-a sonček
Pozdravljeni

Lotu sem se delat malo generalko na motorju in sicer na favoritki.
Do tega me je pripeljalo zaradi tega, ker mi je 3X zakuhala in slutim da bo potrebno menjat tesnilo na glavi.Zdej imam bolj malo znanja o motorjih .
Simtopi, ki jih je avto kazal so bili naslednji ko se je ogrela se ni vključil ventilator zato je čez neki časa začela kuhat in izgubljat moč, nato je ugasnila. Počakal sem da se ja shladila in jo vžgal delala je dolker ni ponovno zakuhala in ugasnila. Vode je bilo skozi polno ni je nikoli primanjkovalo to se je sicer dogajal poleti ko je bilo zunaj 30 stopinj.

Pa me zanima naslednje:

Kako vem da je tesnil zanič (pred tema je pila vodo), ampak na tesnilo se ne vidi.
Ali je možno da je še kaj drugega šlo od batov navzdol.
Glava ne kaže nobenih poškodb.

Kako potem dalje.

Na avto delam sicer genaralko za hobij.!!!

lp

Objavljeno: So mar 18, 2006 7:49 pm
Napisal/-a Asprex
Jaz bi preveril tud termostat! Drugač pa zamenjaj tesnilo, pa pazi da boš zategoval z moment ključem in da neboš zafušal kaj! ;)

Objavljeno: So mar 18, 2006 7:52 pm
Napisal/-a sonček
Asprex je napisal/-a:Jaz bi preveril tud termostat! Drugač pa zamenjaj tesnilo, pa pazi da boš zategoval z moment ključem in da neboš zafušal kaj! ;)


Ja in tukaj je zame en velka ovira saj nimam pojma kako in kaj.
Mi lahko to razložiš.Kaj bo narobe če ne bom dal gor prov?

lp

Objavljeno: So mar 18, 2006 7:57 pm
Napisal/-a Asprex
Ja kolk vidim na glavi da imaš oba ventila zaprta! Mislim pa da mora bit en odprt en pa zaprt in se potem izmenjujeta! Bolš da nekega mehanika pokličeš, ker to je že za mene tud preveč!

Objavljeno: So mar 18, 2006 8:18 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Ja mogoče so ventili zaprti zato,ker ma ta motor odmično gred spodi in ne v glavi.Zato je normalno da so vsi ventili zaprti.

LP!

Objavljeno: So mar 18, 2006 8:29 pm
Napisal/-a Asprex
Se pravim, to je zame že preveč! Sam če okoli glave ni blo fejt mastno potem ni kuhal zarad tesnila!

Objavljeno: So mar 18, 2006 8:33 pm
Napisal/-a sebaveh
Odmična gred je v bloku motorja, saj se vidijo dročniki na levi. Vidim pa imaš nekam sumljive manšete na volanski letvi - a so strgane?

Objavljeno: So mar 18, 2006 11:31 pm
Napisal/-a sonček
sebaveh je napisal/-a:Odmična gred je v bloku motorja, saj se vidijo dročniki na levi. Vidim pa imaš nekam sumljive manšete na volanski letvi - a so strgane?


Manšete pustmo pri meru.

Mene konkretno zanimajo postopki kako naprej sedaj ko mi je avto kuhal?

lp

Objavljeno: Ne mar 19, 2006 12:00 am
Napisal/-a tony1
O generalkah na motorju nimam pojma... :?

Bi pa vsekakor najprej svetoval odpravo vzroka za kuhanje... Najbližji se zdi, kot je že nekdo napisal zgoraj, termostat...

Objavljeno: Ne mar 19, 2006 12:08 am
Napisal/-a tešo
jep ali je cevni termeostat ali pa oni ko vklapla ventilator, ali pa ventilator sam. na moji škodi me je zezal termostat in ni vedno vklaplal ventilatorja, tako da sem potem zvezal direkt, ventilator je laufal tudi ko je blo zuni minus 20 in motor hladen :lol: , sam je bla že itak list zjebana zato se nism sekiral, mnde so jo zdej v Srbiji kaj porihtal.

glavo bo treba dat pobrusit se ti ne zdi? pa ko boš skep sestavlal če se da uporabi nove šraufe pri zategovanju glave zateguj z moment ključem na 10kil, če boš uporabil stare šraufe prav tako zateguj z moment kjlučem vendar z manjšo silo od 8-9 kg.

za predvžig ti pa naj kak majster nastavi

Objavljeno: Ne mar 19, 2006 12:19 am
Napisal/-a sonček
tešo je napisal/-a:jep ali je cevni termeostat ali pa oni ko vklapla ventilator, ali pa ventilator sam. na moji škodi me je zezal termostat in ni vedno vklaplal ventilatorja, tako da sem potem zvezal direkt, ventilator je laufal tudi ko je blo zuni minus 20 in motor hladen :lol: , sam je bla že itak list zjebana zato se nism sekiral, mnde so jo zdej v Srbiji kaj porihtal.

glavo bo treba dat pobrusit se ti ne zdi? pa ko boš skep sestavlal če se da uporabi nove šraufe pri zategovanju glave zateguj z moment ključem na 10kil, če boš uporabil stare šraufe prav tako zateguj z moment kjlučem vendar z manjšo silo od 8-9 kg.

za predvžig ti pa naj kak majster nastavi


Razdru sem jo zard tega da sem vidu če je kej odprl.
Drgač pa je bilo delano s to škodo 10X slabš kot sem napisal saj sem jo uporabljal za gorske dirke.
lp

Objavljeno: Ne mar 19, 2006 12:46 am
Napisal/-a Asprex
:cry :cry :cry :cry

Objavljeno: Ne mar 19, 2006 1:56 am
Napisal/-a TrijoAdijo
tešo je napisal/-a:jep ali je cevni termeostat ali pa oni ko vklapla ventilator, ali pa ventilator sam. na moji škodi me je zezal termostat in ni vedno vklaplal ventilatorja, tako da sem potem zvezal direkt, ventilator je laufal tudi ko je blo zuni minus 20 in motor hladen :lol: , sam je bla že itak list zjebana zato se nism sekiral, mnde so jo zdej v Srbiji kaj porihtal.

glavo bo treba dat pobrusit se ti ne zdi? pa ko boš skep sestavlal če se da uporabi nove šraufe pri zategovanju glave zateguj z moment ključem na 10kil, če boš uporabil stare šraufe prav tako zateguj z moment kjlučem vendar z manjšo silo od 8-9 kg.

za predvžig ti pa naj kak majster nastavi


Sam p...m... tist tvoj škodillac je bil pa legenda

:cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry

Objavljeno: Ne mar 19, 2006 2:26 am
Napisal/-a čare
vijake zategneš:
1.faza 17-20Nm
2.faza 90 stopinj
3. faza še enkrat 90 stopinj

10 6 2 3 7

9 5 1 4 8
13 11 12 14

zateguješ po zgoraj narisanem vrstnem redu
vijake 11,12,13,14 zategneš samo20-26Nm
vijakov ne potrebuješ novih

Objavljeno: Ne mar 19, 2006 11:13 am
Napisal/-a sonček
čare je napisal/-a:vijake zategneš:
1.faza 17-20Nm
2.faza 90 stopinj
3. faza še enkrat 90 stopinj

10 6 2 3 7

9 5 1 4 8
13 11 12 14

zateguješ po zgoraj narisanem vrstnem redu
vijake 11,12,13,14 zategneš samo20-26Nm
vijakov ne potrebuješ novih



Boš moral mal bolj razložit kajti imam bolj malo znanja itak delam to mal za hobij sej drugač imam to rdečo in eno belo ki pa je treba sam spucat je.

Kokr vem sem jest odvil kakih 8 vijakov dolgih približno 20-30 cm eni daljši eni krajši,glavo nisem nič razderal.Ter tiste štangce ne vem kako se jim reče, to je vse kar sem odvil oz. vzel ven.

Sej sem mel že ne vem kok motorjev in tam sem v glavnem zategoval enkrat na prvem v glavnem križno in večkrat pa sem se z motorji prevozu 30 000 km pa ni nikol nč bilo narobe.

Najbolje da dam nazaj tko kot je bilo in uštimam ventilacijo.
Direktno bom zvezal, ker se bodo spet začele moje gorske dirke.

Čare: Kaj praviš k mam golf 2 dizla a mislš da bo kej narobe če ga tišim do konca, v vsakem primeru gre max po regi. kakih 120km h...

lp

Objavljeno: Ne mar 19, 2006 11:19 am
Napisal/-a RedBull™
Pa kaj boš direktno vezal ventilator,da ti bo skoz delal...če boš to naredil,ti bo hitr crknil motorček

Ti raj spedenaj tako kot se zagre,če si se že polotil tega...

Objavljeno: Ne mar 19, 2006 11:23 am
Napisal/-a sonček
čare je napisal/-a:vijake zategneš:
1.faza 17-20Nm
2.faza 90 stopinj
3. faza še enkrat 90 stopinj

10 6 2 3 7

9 5 1 4 8
13 11 12 14

zateguješ po zgoraj narisanem vrstnem redu
vijake 11,12,13,14 zategneš samo20-26Nm
vijakov ne potrebuješ novih


No 10 Vijakov sem naštel

lp

Objavljeno: Ne mar 19, 2006 11:25 am
Napisal/-a sonček
RedBull™ je napisal/-a:Pa kaj boš direktno vezal ventilator,da ti bo skoz delal...če boš to naredil,ti bo hitr crknil motorček

Ti raj spedenaj tako kot se zagre,če si se že polotil tega...


V kibini bom naštimov en štekrčk za prklaplet pa ugašat.
Lej mel sem tud eno škodo še prej in sem jo tok ganjal da ventilator ni skoz hladil zato je prvič zakuhala sam sem dal to škodo naprej,
lp

Objavljeno: Ne mar 19, 2006 11:59 am
Napisal/-a sonček
sonček je napisal/-a:
čare je napisal/-a:vijake zategneš:
1.faza 17-20Nm
2.faza 90 stopinj
3. faza še enkrat 90 stopinj

10 6 2 3 7

9 5 1 4 8
13 11 12 14

zateguješ po zgoraj narisanem vrstnem redu
vijake 11,12,13,14 zategneš samo20-26Nm
vijakov ne potrebuješ novih


No 10 Vijakov sem naštel

lp


Ja sej je prov 14 vijakov.

lp

Objavljeno: Ne mar 19, 2006 12:02 pm
Napisal/-a sonček
čare je napisal/-a:vijake zategneš:
1.faza 17-20Nm
2.faza 90 stopinj
3. faza še enkrat 90 stopinj

10 6 2 3 7

9 5 1 4 8
13 11 12 14

zateguješ po zgoraj narisanem vrstnem redu
vijake 11,12,13,14 zategneš samo20-26Nm
vijakov ne potrebuješ novih


Je zategovanje v obliki s-ja al kako že?